Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

SuperSaaS Online Reserveringssoftware
Wat is SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.
Wie gebruikt SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
SuperSaaS werkt het beste voor kleine en middelgrote bedrijven en particulieren, inclusief (maar niet beperkt tot) evenementen, fitness, onderwijs, salons, huisdierenverzorging, therapeuten, werving, rondleidingen, yogalessen, enz.
Twijfels over SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
Vergelijk met een populair alternatief

SuperSaaS Online Reserveringssoftware
SuperSaaS Online Reserveringssoftware reviews
Boekingssysteem die doet wat het moet doen
Opmerkingen: Ik krijg snel antwoord bij vragen of problemen. Ik kan het volledig zelf in handen houden.
Pluspunten:
Niet duur, kan er zelf volledig de controle over houden.
Minpunten:
Mijn klanten blijven het niet gebruiksvriendelijk vinden, hoezeer ik het ook aanpas; ik maak voor hen de afspraak.
Snelle en duidelijke helpdesk!
Pluspunten:
Ik liep vast op een reserveringssysteem met aparte schema's voor weekdagen en weekend. Na een mail aan de helpdesk kreeg ik binnen het half uur antwoord met een geschikte oplossing. Het werkt zelfs in de gratis versie!!
Minpunten:
Niet echt iets waar ik dadelijk aan denk.
Flexibel afsprakensysteem
Opmerkingen: Je kan eenvoudig een planning maken en klanten kunnen makkelijk een afspraak inplannen.
Pluspunten:
Je kan het onbeperkt uitproberen met een gratis account. Beperking zit alleen in het aantal toekomstige afspraken en het aantal klanten. Het systeem is makkelijk zelf in te stellen.
Minpunten:
Er zijn niet echt minpunten. Zeker geen grote.

Reliable, Fast, Easy to Update
Opmerkingen: We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For the most part, this entire process in our business is automated, giving us clients a lot of self service control over their bookings without much labour cost for our business.
Pluspunten:
It's flexible for building out our group class schedules, meeting a variety of our needs. It's flexibility is what makes it so valuable.
Minpunten:
The UI needs an update, there are small UI issues here and there that cause confusion with our end users (clients booking us). The biggest example is, the End Time of appointments are often visually stronger than the Start Time, and we've had a certain % of people come to appointments at the End Time because of it.
Reactie SuperSaaS
4 jaar geleden
Hi Andre, Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience. In order to avoid the confusion with the start time and end time, you can easily customize your email reminders to clearly state the start time. Here's a helpful blog post you can read to set it up: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you. Kind Regards Sneha Mittal Customer Support Team
Overwogen alternatieven:
Outstanding Customer Service, Versatile Interface
Opmerkingen: It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (specifically) has been a lifesaver and very patient with helping me create the schedule our wellness center needs most.
Pluspunten:
I love the variety offered with SuperSaas. It suits a wide array of needs for businesses and professionals.
Minpunten:
Finding the instructions to do more nuanced customizations isn't as intuitive as I'd like, so I end up using customer service for help finding the correct links. Also, videos are WAY more helpful for me than reading the text.