Remote Support

Wie gebruikt Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

Wat is Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Remote Support - Details

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Opgericht in 1985

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Remote Support-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Remote Support - prijsoverzicht

Remote Support heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van Remote Support

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Enquêtes en feedback
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

Remote Support alternatieven

Meer alternatieven voor Remote Support

Reviews van Remote Support

5 van 1.498 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,3/5
Jessica B.
Customer Service Representative
Consumentendiensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/8/2020

"Amazing features"

Opmerkingen: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Pluspunten: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Minpunten: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/8/2020
Graham F.
IT Help Desk Manager
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/2/2020

"Bomgar - Great Tool for Remote Support"

Opmerkingen: Remote Support from Bomgar is our main tool we use to provide support to our end users. Because it is easy to use on both sides we have not looked anywhere else. Cost is great too.

Pluspunten: It is very easy to use for our end users so they can get can get connected to our support team and the ability to elevate privileges makes resolving their issues remotely much easier. In app chat is also a nice feature that comes in handy when working with our end users.

Minpunten: There is very little to not like. It is easy to use and we have not experienced any outages or issues in the time we have been using it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/2/2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/3/2020

"Bomgar review"

Opmerkingen: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Pluspunten: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Minpunten: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/3/2020
Eric D.
Owner
Administratie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26/5/2020

"REMOTE ACCESS"

Opmerkingen: Very efficient and dependable product. With 98 + up time.

Pluspunten: Bomgar allows you to access clients systems with ease and stability. The product comes in a number of setups and technical support is superb.

Minpunten: The security certificate process when you have your own appliance can be dicey but it's still the best way to secure your customers have safe and secure remote access.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26/5/2020
Abdullah A.
IT Support Technician
Werving en selectie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2019

"Does what it says on the tin"

Pluspunten: Great for both Internal and external remote support
Remote Scripting
Screen sharing
GDPR
Jump Items

Minpunten: None so far as using it for more than 3 years

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2019