Wie gebruikt ProWorkflow?

Van kleine start-ups tot grote ondernemingen: ProWorkflow is de beste tool om je voortgang en je mensen bij te houden. Makkelijk aan te passen op al je zakelijke behoeften.

Wat is ProWorkflow?

ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten.
ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf.
Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!

ProWorkflow - Details

ProActive Software

https://www.proworkflow.com/

Opgericht in 2002

ProWorkflow - Prijsoverzicht

ProWorkflow heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. ProWorkflow betaalde versie vanaf US$ 10,00/maand.

Beginprijs

US$ 10,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van ProWorkflow

Agile project management tools
Aanvraagbeheer
Backlog-beheer
Beheer van negatieve feedback
Gantt-/tijdlijnweergave
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Retrospectievenbeheer
Scrum-ondersteuning
Sjabloonbeheer
Status bijhouden
Teammanagement
Workflowbeheer
Audittrail
Backlog-beheer
Samenwerking
Taakbeheer
Ticketbeheer
Workflowbeheer
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Automatisering van bedrijfsprocessen
Beheer van bedrijfsregels
Procesmodellering en -ontwerp
Procestoewijzing
Proceswijzigingen bijhouden
Samenwerking
Toegangsopties/machtigingen
Visueel workflowbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Functies en berekeningen
Gegevensbronintegraties
Gegevensvisualisatie
KPI-controle
Openbare dashboards
Privédashboards
Scorekaarten
Widgets
Afhankelijkheden bijhouden
Capaciteitscontrole
Kleurcodering
Mijlpalen bijhouden
Sjablonen
Slepen en neerzetten
Taakbeheer
Voortgang bijhouden
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Activiteit-/nieuwsfeed
Ideevorming
Mindmap
Rangschikking van ideeën
Samenwerking
Status bijhouden
Workflowbeheer
Afhankelijkheden bijhouden
KPI-controle
Mijlpalen bijhouden
Multi-board
Priorisering
Projectplanning
Roadmapping
Samenwerkingstools
Scrum-ondersteuning
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Budgettering/prognoses
Doelen stellen en bijhouden
Marketingkalender
Mediaplanning
Predictieve analyse
Presentatietools
Projectbeheer
Roadmapping
Samenwerking
Uitgavenbeheer
Aanpasbaar dashboard
Beheer van negatieve feedback
KPI-controle
Prestatiebeheer
Strategische planning
Voortgang bijhouden
Enquêtes en feedback
Ideeënbeheer
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Releaseplanning
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Samenwerking
Vereistenbeheer
Workflowbeheer
Inhoud importeren en exporteren
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Vereistenbeheer
Workflowbeheer
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Agile-methodiek
Bijhouden van vervaldatums
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Sjabloonbeheer
Taakbeheer
Traditionele methodologieën
Voortgang bijhouden
Budgettering
Dashboard
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Projectplanning
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Veranderingsbeheer
Vereistenbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Percentage-voltooid bijhouden
Priorisering
Samenwerkingstools
Status bijhouden
Tijd en onkosten bijhouden
Bestanden delen
Campagnebehee
Documentbeheer
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Capaciteitsbeheer
Prognose
Rapportage van bezettingsgraad
Rapportage/projecten volgen
Resources plannen
Slepen en neerzetten
Toewijzing en planning van resources
Vaardigheden bijhouden
Zoeken/filteren
Brainstormen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Discussieforums
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Projectbeheer
Realtime bewerken
Taakbeheer
Versiebheer
Videovergaderen
Backlog-beheer
Dagelijkse rapporten
Iteratiebeheer
KPI-controle
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Raad voor samenwerking
Releaseplanning
Roadmapping
Sprint planning
Taakbeheer
Voortgang bijhouden
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van ProWorkflow

5 van 202 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,1/5
Waar voor je geld
4,3/5
Lillie A.
Freelance Writer and Editor
Publiceren, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/4/2019

"Very useful"

Opmerkingen: The company has been very responsive; customer support is amazing. One time there was a relatively minor problem with the timer. I submitted a ticket, and a customer support rep called me on the phone and spent a long time troubleshooting to resolve the problem. I was very impressed that rather than going back and forth via email, he took the initiative to call me and spent as much time as needed. I'm very happy with ProWorkflow.

Pluspunten: It makes it easy to manage projects with an associate. Although there are only two of us and the client, there is a lot of back and forth on each project. It used to be hard to keep track of where we were and who needed to take the next step, but now it's simple. I also like the ease of tracking time on each step of a project. I can do a better job of estimating new projects based on the actual time for older projects, and I can see if a project is out of sync. The customer support is fantastic.

Minpunten: I really wish it had a feature that is missing. It has a great invoicing feature, but I really need an accounts receivable component. There is a list of all outstanding invoices, but there's way to keep track if a client makes only a partial payment or if there are several individual invoices. I can track individual invoices, but there is no way to know the total balance due from a specific client. I realize this is not something the software is designed to do, but it creates extra work for me because I have to record all the invoices and payments on a manual spreadsheet to have complete information.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/4/2019
Michael C.
Principal
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/2/2020

"Keeps Management Simple"

Opmerkingen: Proworkflow has allowed me to grow my business to where I am now. Scheduling was predictable and I always had flexibity to shift my schedule around on the fly without a lot of pain. The work flow from quote to projects to invoicing has been seemless.

Pluspunten: Proworkflow requires minimal effort to stay on top of your business. I think the importance of this gets overlooked too often. Setting Quotes and invoices are minutes at most, and setting projects and adding tasks can be done on the fly with little investment of your time. You can see the impact on resources scheduling before you even finish setting up your planning your tasks. I don't have enough words how valuable of a tool this has been without scrambling our brains to operate.

Minpunten: If you need a more sophisticated system for proposals and invoices Proworkflow is not there. It will give you just enough flexibility to customize a quote and send your invoices to quickbooks/Xero directly from a quote or proposal. But if you need quote/proposal templates for multi page terms and conditions, and percentage invoicing or progress billing, be prepared to do these manually.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/2/2020
Carmen E.
Office Manager
Milieudiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/8/2018

"Good start but still a lot to be implemented"

Opmerkingen: Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is there, in it's current format it does not meet our business needs, requiring us to use external software sitting outside of PWF's functionality. It appears to be set up for a niche market and would do well to expand its capabilities to provide fuller functionality for all clients.

Pluspunten: I've been using PWF for a year now and see there is potential for this to be a convenient, easy to use tool once development improvements have been implemented. The support staff are friendly and provide assistance where possible. The software enables us to pay per user and grants multiple users to access the platform with individually allocated access rights, allowing us to set security levels pending the role of the user and adjust our monthly payments pending the number of consultants we currently have on board. You are able to live track time which is helpful for our consultants in allocating to billable projects. Review of time entered and staff workload is also a useful function.

Minpunten: I feel this software is still in its developmental stage and has a lot of improvements to be implemented. For example, integration with MYOB is poor and non usable, invoicing fields need expanding (ie choice of PO or street address, ABN field for recipient, etc), templates and emailing tools are very basic and limited, contact listings are restrictive and missing vital fields (ie ABN, PO Box, etc) or requiring double handling (ie single contacts need to be connected to a non existent company, for example where no company is applicable you have to create fake one to connect them contact to), reports need to have more functionality and retrospective time reports come up with errors in date ranges making data inaccurate, add/edit tasks need further options such as sort functions, window resizing/positioning needs to be added, pro bono projects cannot be marked as non billable unless you tick them off as "invoiced" (which is incorrect and misleading). These are just a few of the issues we have recently been struggling with.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/8/2018
Geverifieerde reviewer
Digital Marketing Executive
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/7/2019

"Straight to the point solution"

Opmerkingen: Overall, a great solution that cuts through the noise for you in the already-crazy world of project management with great value for money as well.

Pluspunten: - Great support for Agile sprints, you can tell that the Agile methodology was thought of in the product's design, offering so many tools and features that enable working on sprints and other fast-paced projects. - Nice Milestone and Kanban visualisation as well. As I said earlier, points your attention to the most important thing to note; straight to the point. - Great value for money too.

Minpunten: - Not great support for all invoicing scenarios; that would be useful to integrate into some projects that perhaps require follow-on funding or fractional and/or incremental payments. - It doesn't have great support for extra-platform communication with colleagues and third parties that are outside the platform, this could be useful when interfacing with clients who may not be registered users

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/7/2019
Lillie A.
Freelance Writer and Editor
Publiceren, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/7/2018

"Excellent tool"

Opmerkingen: Other than not being able to keep track of invoices and payments, I love ProWorkflow. It is excellent for collaboration but also works well for solo use. It's the best way I've found to stay on track on multiple projects simultaneously.

Pluspunten: I love how easy it is to manage multiple projects. I can keep track of where I and my associate are on any job. Even when I work alone on a project, I use ProWorkflow to keep track of every step. Having an archive of all previous projects, including related documents, is very useful. Being able to create templates for tasks, invoices, etc. saves a lot of time and effort. Although I rarely have any problems, when I have had issues, customer service has been outstanding.

Minpunten: Since I bill for projects incrementally, I wish there was a better way to invoice and keep track of incremental payments. ProWorkflow reminds you to invoice at the end of a project for the entire amount. There's no way to set up invoices for incremental payments, and there's no way to show an invoice partially paid. So I if receive a partial payment, I have to mark the original invoice paid (or delete it) and issue a new invoice for the balance. I'd really like an accounting component to be able to keep track of payments instead of having to have another system for that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/7/2018