Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Wrike?

Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.

Wie gebruikt Wrike?

Perfect geschikt voor middelgrote en grote bedrijven die teamwerk omarmen en met meerdere projecten en cliënten werken. Pas Wrike aan op je behoeften met aangepaste workflows, velden, en rapporten.

Waar kan Wrike worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Wrike
  • Gevestigd in San Jose, VS
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Wrike

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 218 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 10 andere

prijzen van Wrike

Beginprijs:

US$ 9,80/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Wrike heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Wrike betaalde versie vanaf US$ 9,80/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Wrike
  • Gevestigd in San Jose, VS
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Wrike

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 218 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Wrike

Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Wrike-video
Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5

Functies van Wrike

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van display ads
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budget bijhouden
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Casusnotities
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Doorlopende integratie
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigendom volgen
  • Engagement bijhouden
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Externe ondersteuning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensintegratie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkooporderbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kaartverkoop
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Ledenlijst
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Materiaallijsten
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-channel attribution
  • Multichannel campagnes
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulenbeheer
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Orderbeheer
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Patchbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reserveringsbeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Schattingen
  • Sessies opnemen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traceerbaarheid
  • Trainingsbeheer
  • Transformatieroadmaps
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitzonderingenbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Versiebheer
  • Verslaglegging van financiële risico's
  • Verzameling logboeken
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor de AEC-sector
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Wrike alternatieven

ProofHub is een online tool voor projectmanagement en samenwerking die het voor teams gemakkelijk maakt om samen te werken aan projecten en deze te beheren.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking

Wrike reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Joe
Account Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A fantastic, Grade-A project management tool...

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Gabriel
Gabriel
Chief Technologist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads All

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.

Pluspunten:

I'm a big fan of squeezing every additional second of my day, and as such, I'm constantly trying to do more in less time! Wrike keeps my projects on-time & on-budget, while allowing client collaboration.

Minpunten:

I haven't found any major issues, perhaps the setup could be a little less involved but if you put in the time, you reap the rewards of a top project management tool.

Overwogen alternatieven: Microsoft SharePoint en Asana

Redenen om voor Wrike te kiezen: Wrike is a more robust platform for my needs and allowed me better efficiency in managing large projects while collaborating with clients.

Overgestapt van: Asana

Redenen om over te stappen op Wrike: Simply a better option for my needs with loads of configurable features and well thought out interface.

Sarah
Sarah
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Wrike is Great for Project-Based Work

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Wrike's flowchart displays all activities and includes a comment and recommendation section for each task, making it an excellent communication tool. Wrike makes my job easier, and I love using it since I can customize the interface to my liking. It may be accessed from any web browser, on desktop computers running macOS or Windows, and on mobile devices running Android or iOS.

Pluspunten:

Wrike has been an indispensable tool for us for a wide range of purposes over the course of several years. As an example of Wrike's usefulness, we were able to move our Change Request process from paper-based Excel spreadsheets to automated, digitally-driven Wrike task lists, complete with reporting. A centralized location was created so everyone could see what updates were open and past due.

Minpunten:

Some sorts of views might be awkward to alter in some situations. Dates and times may be a pain to establish and modify. Not quick enough for everyday usage across all projects and takes time to manage the to-do list.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Wrike is a great all-in-one solution for project managers

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The status of each project, the number of tasks completed, the amount of time spent on each, and much more can now be viewed in one convenient location. It's a huge improvement over having everyone on the team use their own methods.

Pluspunten:

Wrike is a great tool for monitoring and organizing multiple projects at once. When you have several clients to keep track of, it's extremely helpful to be able to categorize and arrange your projects according to their purpose, client, and current status.

Minpunten:

I would appreciate it if a few UI things were polished up. Not a dealbreaker, but the software may be less user-friendly on the smaller screens of a laptop or mobile device.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Marketing Agency Buyer Beware

1,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us solve some very specific issues in which we outlined in detail during our numerous calls with sales rep. He showed us high-level that we could solve for our needs in his demo account which was not set-up to be agency-specific. He gave us test access and we tested as much as we knew how to test not understanding how to use the system but was reassured by the sales rep over and over again that Wrike could solve our needs. We decided to proceed with Wrike and even purchase the onboarding package so that someone could train us on how to use the system. The first onboarding rep we were given had literally zero clue how agency operations were set-up. We again outlined everything we needed Wrike to accomplish for our business and we left our first session feeling like we made a big mistake. We were given a second onboarding rep who was a lot better however, after three sessions, he couldn't even help us with solving our needs. To his credit, he tried so many workarounds but the system still wasn't working for what we made very clear we needed it to do. For reference these are the items we stated numerous times we needed this system to solve for: 1. transparency with clients being able to plan out ongoing marketing plans (solved only 50%)
2. track time and effort to be able to track workload (solved)
3. track ongoing month-over-month retainer budgets and products clients (not accurate

Pluspunten:

Detailed task management Workload managment

Minpunten:

See below including very poor customer service

Overwogen alternatieven: ClickUp

Redenen om voor Wrike te kiezen: I thought I was getting a more comprehensive product little did I know I was making a very bad decision

Overgestapt van: Teamwork

Redenen om over te stappen op Wrike: There were onboarding specialists vs Clickup.

Reactie Wrike

2 jaar geleden

Thanks for your feedback. The experience you describe does not reflect the level of service we strive to deliver, and we want to help make it right. We were unable to identify your account from the information here, so please contact us directly at [email protected]. We would love to make things right if you give us another chance.

Katrina
Katrina
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

To easily organize my projects, I use Wrike

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: When working with a modest budget but requiring a feature-rich application, Wrike is an excellent choice. Using the default and custom fields, we maintain tabs on all active projects and tasks. I like that Wrike notifies task owners through email when a work is overdue, and that I can create my own dashboards.

Pluspunten:

Since I've never used any other project management software before, I can't really make any comparisons. However, Wrike successfully manages several difficult projects, which is exactly what I needed.

Minpunten:

It would be convenient if the left-hand Inbox could be hidden when working on projects. The capabilities for reporting are subpar. Wrike might learn from Smartsheet's reporting and improve upon its own system accordingly.

Software gevonden in