Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Salesforce Sales Cloud?

Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.

Wie gebruikt Salesforce Sales Cloud?

Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.

Salesforce Sales Cloud Software - 1
Salesforce Sales Cloud Software - 2
Salesforce Sales Cloud Software - 3
Salesforce Sales Cloud Software - 4
Salesforce Sales Cloud Software - 5

Twijfels over Salesforce Sales Cloud? Vergelijk met een populair alternatief

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18.243)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.243)
4,0 (18.243)
4,1 (18.243)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 5,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
61
34
4,6 (965)
4,6 (965)
4,5 (965)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Salesforce Sales Cloud

Zoho Expense
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van ontvangstbewijzen
Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
Onkosten bijhouden
Amazon S3
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van gegevensopslag
Encryptie
Toegangsopties/machtigingen
Neon CRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Donaties bijhouden
Donorenbeheer
Dynamics 365 Business Central
Functies met hoogste beoordeling
Factureren
Financieel beheer
Voorraadbeheer
Constant Contact
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailmarketing
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
Little Green Light
Functies met hoogste beoordeling
Donaties bijhouden
Donorenbeheer
Voor non-profitorganisaties
Redtail CRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Sage CRM
Functies met hoogste beoordeling
Configureerbare workflow
Rapportage en statistieken
Samenwerkingstools
SugarCRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren

Salesforce Sales Cloud reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,1
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Cory
Cory
Agent
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great CRM

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Ryan
Ryan
Manager, Business Process Excellence in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Salesforce Sales Cloud is a game changing CRM platform!

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: It's a powerful tool that has allowed our organization to do away with our older mainframe systems and begin to use cloud based computing which had not always been the case. Even though we were slow to adopt, it has been worth every penny switching over. Our employees absolutely love it. No more toggling between multiple tools.

Pluspunten:

I like the fact that it's a great CRM tool regardless of whether you're in Customer Care, Sales, or Sales Support (don't let the name Salesforce lead you to believe it's only for sales anymore). It has customizable reporting features that allow for greater insights into customer activity and history. Great software!

Minpunten:

From my understanding it is quite expensive. As a project manager we've had to limit user licenses to customer and sales support teams as well as web marketing. Eventually we would love for the folks in location operations to have the capability but from a cost standpoint we're not there yet.

Ethan
VP in VS
Duurzaamheid en milieu, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product for Data Driven Users

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Great organization of everything you could think of. Accounts, Contacts, Leads, Opportunities, Projects, Services you name it. Your whole company can operate out of salesforce.

Minpunten:

Implementation and set up can behard if you do not know your processes very well.

Adam
CEO in VS
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Horrible service

1,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: A horrible option for small to midsized businesses on a budget. Very poor customer service and they try to financially rob you. No consideration for small businesses.

Pluspunten:

The pretty colors on the website and thats about it

Minpunten:

A horrible option for small to midsized businesses on a budget. Very poor customer service and they try to financially rob you. No consideration for small businesses.

Brian
Vice President Business Development in VS
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Does everything, but doesn't do anything better than competitors

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, it's been a great experience. Salesforce is much more costly than some other options out there, but the issue is once you have it set up. It is difficult and pricey to go to another alternative. That's how they get you hooked, as soon as you're set up. Even if you have headaches with the system, you'll have more headaches trying to leave.

Pluspunten:

Salesforce can do absolutely everything. If you can get an intelligent salesforce administrator, you can customize Salesforce in any way you like to work exactly how you need for your organization.

Minpunten:

Making organizational changes to the system is sometimes needlessly difficult. To have an efficiently run Salesforce database, you must employ or hire an administrator to make major changes for you. If you're looking to alter major things within the system, oftentimes, you must rely on Salesforce's help, and often that takes a long time and is sometimes difficult to understand their service reps.

Umang
Great tool for managing sales and customer leads activities in VS
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool for managing sales activities and operations

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Wonderful experience and highly recommended

Pluspunten:

- very good functionalities - central location for all the sales and account management activities

Minpunten:

- Lack of training and understanding with other team members