Salesforce

Salesforce

door Salesforce

Wie gebruikt Salesforce?

Met het cloudcomputingmodel voor meerdere gebruikers van Salesforce kan dit platform voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang, in elke sector. Klanten profiteren van een gedeeld hoofdraamwerk, met behoud van privacy.

Wat is Salesforce?

Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.

Salesforce - Details

Salesforce

http://www.salesforce.com

Opgericht in 1999

Salesforce - Prijsoverzicht

Salesforce heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Salesforce betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Beginprijs

US$ 25,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Salesforce

CRM voor de bouw
Beheer van verkooppipeline
Contractbeheer
Klanten volgen
Offertes en voorstellen
Plannen
Prognose
Projectbeheer
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
ERP
Inkooporderbeheer
Integratie in de administratie
Kwaliteitsbeheer
MES
MRP
Offertes
Onderhoudsbeheer
Rapportage en analyse
Veiligheidsbeheer
Vervoersbeheer
Beheer van doelstellingen en quota
Beheer van vergaderingen
Beheer van voorstellen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Documentbeheer
Leads beheren
Presentatiebeheer
Prestatiebeheer
Samenwerking
Territoriumbeheer
Trainingsbeheer
Beheer van externe verkoop
Beheer van oproepen
Campagnebehee
Contactenbeheer
Contractbeheer
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Kansenbehee
Klantendatabase
Leads beheren
Prestatiemeetwaarden
Provisiebeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Verkoopprognose
Voorstellen genereren

Reviews van Salesforce

5 van 14.505 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenservice
4,1/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4/5
Jared D.
Customer Success Manager
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/12/2019

"This CRM Can Do Anything"

Opmerkingen: I wish I had known about it's capabilities a long time ago because we would've switched to it for onboarding much sooner. I didn't realize you could create custom objects that could tie to an account record and setup virtually as many fields as you needed.

Pluspunten: Our onboarding team uses Salesforce for onboarding new customers. It allows us to track communications, activities, mark task that have been completed and create reports and dashboards to show how accounts are progressing through the onboarding process. Salesforce is the best in class tool when it comes to customization and trackability. We can setup whatever fields we need and collect whatever data we need based on various workflows. You can also create automated tasks.

Minpunten: Salesforce is a bit clunky and slow at times. We had to have training by a Salesforce expert to implement the systems we needed, so I wouldn't say it's very user-friendly (but that's expected when you have such a robust system).

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/12/2019
Jeremy S.
Associate
Vastgoed, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/6/2020

"Jeremy's Review"

Opmerkingen: Good. I like using it and it is easy to keep track of all of my contacts and the conversations/information I have on them.

Pluspunten: It is very easy to navigate through and simplifies the process. Most who use excel or something else find themselves losing contact with many contacts. This makes that easier to track.

Minpunten: I cannot make my home screen the way I want. It is set up how my company (Colliers) wants it set up - not the way I would like it to be set up.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/6/2020
Sal T.
Consultant
Mediaproductie
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3,5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3,5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21/9/2016

"Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X"

Pluspunten: I have been using, recommending and adopting salesforce.com for my sales teams for ten years in several different digital technology, media and advertising organizations. I can say unequivocally that the CRM software has evolved from being a supplement and "nice to have" to a must buy and necessary and vital tool for doing business. The key to any business solutions and software product is getting the team to adopt and use it. Training and practice is essential. Its like your golf game, the more you practice the better your score or working out, no pain, no gain. I like the social media and conversational abilities you can have with sales team; the app is excellent for quick reviews and checking on status of pending, pitches and prospects; the flexibility and customization options based o salesperson, account, deal size, industry vertical. In one organization we adopted it for internal sales data use and tracking and also incorporated product data about our partners, customers, audience metrics and analytics and distribution platform.

Minpunten: Depending on the level of subscription, will also vary with the amount of personalized training you receive. I would also say there needs to be more attention and customization devoted to industry verticals that contain many nuances regarding customer segments and rev streams. This includes the advertising and digital sales industries where there are multiple customer touchpoints and rev streams including agencies, direct to client, programmatic, 3rd party vendors, ad tech partners etc. I also think saleforce.com needs to develop more compatible software and training that integrates salesforce,com into other software linked to finance, accounting etc.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21/9/2016
Geverifieerde reviewer
Business Development Manager
Medische apparatuur, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/3/2020

"Easy to Use"

Opmerkingen: We can track all of our leads and opportunities from how they are coming from all the way to the final disposition of the leads and everything in between. We are very happy with Salesforce and can't imagine ever using another CRM.

Pluspunten: This product was very easy to install and includes a cloud version. For most small, medium and some larger size businesses, this software will meet all of your Sales and Marketing needs. This software is a great overall value for the price point. Customer service is great!

Minpunten: There is a slight learning curve as this software has so must functionality and is very robust. Other than that the possibilities for your sales team with this software are limitless.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/3/2020
Geverifieerde reviewer
Marketing Manager
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26/5/2020

"Is the price and learning curve something you can afford?"

Opmerkingen: We are using salesforce as our CRM. It is the only one that actually works with our other systems. We really like having one environment to operate in as opposed to several systems.

Pluspunten: The marketing automation is hands down the best in the market. The ability to nurture prospects through the sales cycle is amazing. Lead generation tools are top-notch, sales tools, and the sales system is set up for growth, and customer retention is a breeze as well.

Minpunten: It is expensive to implement. We needed a consultant to help us with setup, which was not cheap. Also the learning curve for over 200 employees took time.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26/5/2020