Wat is Salesforce Sales Cloud?

Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.

Wie gebruikt Salesforce Sales Cloud?

Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.

Waar kan Salesforce Sales Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Sales Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, Ierland en nog 10 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Russisch en nog 2 andere

prijzen van Salesforce Sales Cloud

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Sales Cloud heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Sales Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, Ierland en nog 10 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Russisch en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud Software - 1
Salesforce Sales Cloud Software - 2
Salesforce Sales Cloud Software - 3
Salesforce Sales Cloud Software - 4
Salesforce Sales Cloud Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Salesforce Sales Cloud-video
Salesforce Sales Cloud Software - 1
Salesforce Sales Cloud Software - 2
Salesforce Sales Cloud Software - 3
Salesforce Sales Cloud Software - 4
Salesforce Sales Cloud Software - 5

Functies van Salesforce Sales Cloud

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Agentbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatische nummerkiezer
  • Batchverwerking
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CRM Integration
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Financieel beheer
  • For Mac Devices
  • For Real Estate Agencies
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Kwaliteitsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Patiëntcommunicatie
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transactiebeheer
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Salesforce Sales Cloud alternatieven

Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales

Salesforce Sales Cloud reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,1
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Cory
Cory
Agent
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great CRM

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Lori
Lori
Director of Client Services in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Old Reliable

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I like the fact that SalesForce has been around for a very long time. I do not have to worry that there will be product changes, management changes or other disruptions that would affect my access to the software.

Minpunten:

It is pricey and you will have to pay for a build to customize. The financial outlay for a new company can be significant. The support lines are sometimes lacking in specific knowledge and find that we can fix our issues ourselves faster.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM en HubSpot Sales Hub

Redenen om over te stappen op Salesforce Sales Cloud: Reliability and it was similar to software that we had previously worked on.

Armin
SDR in VS
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Clustered CRM but definitely a must to help keep track of deals and projects

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall, Salesforce has been a reliable tool for managing deals and providing data and metrics at a granular level.

Pluspunten:

I've used Salesforce for 5 years now across 3 different SaaS companies. I've also used previous tools (Bullhorn, Hubspot, Outreach, Zoho, etc...) and Salesforce has some very impressive data and analytics that can be easily accessible. I also love deal pipeline management and visualization. We are able to provide a dashboard with different metrics. You can do that with those other tools but not as granular as Salesforce.

Minpunten:

I really don't like how it is clustered and certain members of the team have difficulty navigating through the platform. Also, from the operations perspective, it can be difficult to get too granular and automating it to a different month gets very manual. Not a deal breaker but sometimes it takes some time to get it populated for each team member or as a whole sales team.

Mike
CEO in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Over priced, no support, sell you products you don’t need, scam billing

1,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Ripoff

Pluspunten:

Nothing. Overprice, extremely expensive ,no support, they sell you products that you don’t need and you could not use because they have no technical support. They want you to hire so called implementation partner that they charge arm and leg and it will take them months to customize why both Salesforce and implementation partner charging you. Such ripoff.

Minpunten:

Overprice, extremely expensive ,no support, they sell you products that you don’t need and you could not use because they have no technical support. They want you to hire so called implementation partner that they charge arm and leg and it will take them months to customize why both Salesforce and implementation partner charging you. Such ripoff.

chow
chow
marketing specialist in Japan
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small, medium, and big enterprises that focuses on sales and customer connections. CRM capabilities on this platform include lead management, marketing automation, and contact management. These systems can be used to manage client accounts, track leads, run and monitor marketing campaigns, and provide post-sale customer service.

Pluspunten:

Because reminders, sales tracking databases, task managers, and calendar features have become key components of the daily routine, Salesforce is not only incredibly easy to use, but also extremely beneficial for all sales professionals within a specific group. Because we work in such a fast-paced and ever-changing environment, all members of our team must be familiar with sales, finance, and servicing processes in order to maximize all possible transactions and convert units as rapidly as possible.

Minpunten:

I have yet to come across any Salesforce disadvantages, as the software has proven to be extremely useful in keeping my Sales team informed, on time, converting more leads, and more invested in their work output by setting daily reminders to hold each Salesman accountable for their daily tasks and follow ups.

Overwogen alternatieven: Webex

Redenen om over te stappen op Salesforce Sales Cloud: Salesforce is a product that I would recommend to any organization of any size that wants to grow by setting goals and cooperating as a team. Whether your company has two salespeople or 200, Salesforce is the only sales tracking and data management CRM you'll ever need. The unique components and access granted to each user are incredibly valuable.

OTera
Freelancer in VS
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Long live Salesforce!

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: From day one I felt like I've been using it for 10 years it is very user friendly

Pluspunten:

I love the extreme ease of use. I started using this software about six years ago with a previous employer and I am more than happy to finally have it back! Long live Salesforce

Minpunten:

I will say the mobile apps may need a revamping but All in all very good and I recommend