Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

België Lokaal product

Wat is Tribeloo?

De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen.

Wie gebruikt Tribeloo?

Bedrijven die hun werknemers een optimale ervaring willen bieden om met elkaar in contact te komen en het ideale bureau of de ideale vergaderruimte te vinden om samen te werken. Optimaliseer het ruimtegebruik en bespaar op je huur.

Waar kan Tribeloo worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Tribeloo
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor Tribeloo

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 222 andere

Talen

Engels, Frans, Spaans

prijzen van Tribeloo

Beginprijs:

€ 3,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Tribeloo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Tribeloo betaalde versie vanaf € 3,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Tribeloo
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor Tribeloo

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 222 andere

Talen

Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van Tribeloo

Tribeloo Software - 1
Tribeloo Software - 2
Tribeloo Software - 3
Tribeloo Software - 4
Tribeloo Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Tribeloo-video
Tribeloo Software - 1
Tribeloo Software - 2
Tribeloo Software - 3
Tribeloo Software - 4
Tribeloo Software - 5

Functies van Tribeloo

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Herinneringen
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Plattegronden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Real-Time Updates
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • Samenwerkingstools
  • Third-Party Integrations
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen/Meldingen

Tribeloo alternatieven

Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
End-to-end tools voor ruimtebeheer die alles vereenvoudigen, van grote restacks tot verhuizingen, toevoegingen en wijzigingen.
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Facilitaire organisaties profiteren van Tango's beheer van de levenscyclus van de locatie, wat helpt om de onderhoudsstrategie beter te onderbouwen.
Een oplossing voor het beheer van de terugkeer naar kantoor, hybride werkplekken of op activiteiten gebaseerd werk. Geeft voor optimalisatie inzicht in het gebruik.
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Software voor ruimtebeheer voor flexibele kantoren. Een gestroomlijnde oplossing waarmee je elke centimeter van je kantoor kunt optimaliseren. Meer informatie over YAROOMS
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Tribeloo reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
87%
4
13%
Timothée
Timothée
IT & General Support Advisor in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Evenementenbureaus, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Hybrid Work

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The return to work has conditioned us into a hybrdid mode both at home and at the office. Tribeloo allows us to bring in our employees on a regular basis while making optimal use of the space. In addition, the statistics allow us to study the work areas we have set up, and improve them in the future if necessary.

Pluspunten:

The application is very easy to use and set up! Our employees quickly adapted to this new way of coming to the office.

Minpunten:

Some features that we do not need on a daily basis that sometimes complicate the use but the support is very present to find a solution systematically.

Jonathan
IT Director in Canada
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great office reservation management with a panel of features

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Tribeloo support is great and very responsive. The product evolves as you and other customers provide feedbacks or report potential bugs. The interface is responsive, as well as the Outlook plugin and the phone app.

Pluspunten:

Tribeloo is modern and allow administrators to quickly implement any floor plan and apply modifications prior to deployment. It has all the features you need from reporting to having different types of assets and reservations (lockers, parking, etc.).

Minpunten:

1. Not having one ICS file and email when booking a meeting will multiple occurrences. 2. The lack of customization when it comes to resources that aren't the native ones (ex: Phone booth).

Overwogen alternatieven: Common Areas, OfficeSpace, Robin, Skedda en Tango

Redenen om over te stappen op Tribeloo: All the required features and more for a very competitive price.

Chris
IT Manager in VK
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

TIG Review

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Configured the system with help from the Tribeloo team

Pluspunten:

User management additions and the floor layout of your customisations. SSO Functionality.

Minpunten:

Calendar entries and the kiosk interface could be used to product a Power Bi style website display

Erik
E-commerce lead in België
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very easy to setup and use.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: It's a very user friendly tool!

Pluspunten:

It was quite fast to setup the account, add a floor plan and link the desks and meeting rooms. We used to book meeting rooms in Excel, and now we can easily do it directly from Outlook. The interactive maps are also very handy to find your team members.

Minpunten:

More integrations with other software systems would be nice.

Overwogen alternatieven: Teem

Redenen om over te stappen op Tribeloo: Much faster and easier to setup, especially with a free trial. Very complete solution (contains everything that we needed).

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Simply the best on the current market of hot desk booking tools

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

We checked about 150 hot desk bookings offerings on the market. Most are simply far too expensive regarding the value for the money. About 10 solutions came to the inner circle were tested them. The Usability and simplicity of the booking process makes Tribeloo stand out of the competition. And the support is just amazing. And finally we don't pay for the users but for the hot-desks managed, which is a fair pricing.

Minpunten:

Tribeloo was missing german language translation. But with the help of the amazing fast reacting Tribeloo support team we could fix this in days!!! In the field of statistics we are missing some reports, but this is not so important.