Wie gebruikt VisionReply?

Bedrijven van elke omvang in elke sector die behoefte hebben aan een betrouwbaar en eenvoudig systeem voor de klantenondersteuning. Voor meer geavanceerde functionaliteit is het eenvoudig om later uit te breiden naar het krachtige product VisionFlow van hetzelfde bedrijf.

Wat is VisionReply?

Met VisionReply kun je de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Communicatie met teamleden en klanten is gemakkelijk en eenvoudig te volgen en met een gedeelde inbox is alles transparant en gaat er niets verloren. Met het live dashboard krijg je een goed overzicht van de situatie en kunnen je managers en medewerkers snel reageren op eventuele veranderingen en wordt er niets gemist.
VisionReply maakt klantenondersteuning eenvoudig.

VisionReply - Details

Visionera

http://visionflow.com

Opgericht in 2001

VisionReply - Prijsoverzicht

VisionReply heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. VisionReply betaalde versie vanaf US$ 5,50/maand.

Beginprijs

US$ 5,50/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van VisionReply

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal