Wat is Ideta?

Met Ideta kunnen bedrijven zonder enige codering hun eigen chatbot/voicebot ontwikkelen.

Je kunt je bot inzetten op verschillende communicatiekanalen zoals je bestemmingspagina, Facebook Messenger, een telefoonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams enz.

Je kunt zonder enige codering via API verbinding maken met alle software.

Je kunt zonder enige codering de beste natuurlijke taalverwerkingstools gebruiken (bijv. Dialogflow, Luis, Watson) en moeiteloos overschakelen van de ene naar de andere.

Wie gebruikt Ideta?

De doelmarkt is bedrijven die conversationele AI willen gebruiken, maar zonder al de gebruikelijke rompslomp. De gebruiksscenario's zijn zeer gevarieerd, van HR tot IT en marketing. Alles wat je maar kunt bedenken is mogelijk.

Ideta Software - 1
Ideta Software - 2
Ideta Software - 3
Ideta Software - 4
Ideta Software - 5

Twijfels over Ideta? Vergelijk met een populair alternatief

Ideta

Ideta

4,8 (54)
€ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
31
7
4,5 (54)
4,8 (54)
4,9 (54)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 15,83
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
64
26
4,7 (388)
4,5 (388)
4,7 (388)

Andere goede alternatieven voor Ideta

Tidio
Functies met hoogste beoordeling
Chatbot
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
JivoChat
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Botgate
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Drift
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Leads vastleggen
Transcripten/chatgeschiedenis
AlphaChat
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Vergic
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Enterprise Bot
Functies met hoogste beoordeling
E-mailcontrole
Offline formulier
Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
INSIDE
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Ideta reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,9
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
76%
4
24%
Zachary
Zachary
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Pluspunten:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Minpunten:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison Augusto
CEO in Colombia
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great chatbot and easy to use

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Pluspunten:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Minpunten:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Youness
Digital innovation officer in Marokko
Landbouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Ideta review

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: we were solving acces management to our headquarter

Pluspunten:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Minpunten:

some software buggs during the production

Reactie Ideta

3 jaar geleden

Thx for helping us making this product better.

Cyril
President in Frankrijk
Informatiediensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A good tool !

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We will use it for : tchatbot on the website, automate the answers on social network and make an internal support for our collegues

Pluspunten:

This tool match perfectly with our needs. The first purpose for us is to integrate a tchat bot on our website to help customers.

Minpunten:

The only thing (but it's normal) it's a little bit hard to understand all the features of the tool when we run it for the first time. But after a little learning (and there is a lot of ressources !) everything is running good !

Vinnie
Online Marketing in Australië
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Highly Recommended

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Pluspunten:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Minpunten:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.