Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Twilio?

Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen.

Wie gebruikt Twilio?

Bedrijven van elke omvang in meer dan 100 verschillende landen die cloudcommunicatie nodig hebben

Twilio Software - 1
Twilio Software - 2
Twilio Software - 3
Twilio Software - 4
Twilio Software - 5

Twijfels over Twilio? Vergelijk met een populair alternatief

Twilio

Twilio

4,4 (479)
US$ 0,01
Gratis versie
Gratis proefversie
72
6
4,2 (479)
4,2 (479)
4,1 (479)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 12,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
139
181
4,3 (2.869)
4,1 (2.869)
4,2 (2.869)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Twilio

Constant Contact
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
E-mailmarketing
CloudTalk
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Vonage Contact Center
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Grasshopper
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Infobip
Functies met hoogste beoordeling
Geplande berichtgeving
Massa-sms
Personalisatie van berichten
Dialpad
Functies met hoogste beoordeling
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
VoIP-verbinding
Jive
Functies met hoogste beoordeling
Communicatiebeheer
Scherm delen
Videovergaderen
WhatsApp
Functies met hoogste beoordeling
Chatten/messaging
Mobiele toegang
Waarschuwingen/Meldingen
cally.com
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Twilio reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,1
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ryan
Ryan
Marketing Director
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great product for the tech savvy

5,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Bert
general manager in België
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Twilio voor patiënteducatie

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Na wat zoeken bij de setup is het nu een vlotte implementatie. Geen problemen, stabiel.

Pluspunten:

Twilio is snel, na setup is het superbetrouwbaar en stabiel.

Minpunten:

De implementatie is niet eenvoudig, de prijzenstructuur ook niet.

Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great and Reliable Call Center Tool

4,0 9 maanden geleden

Pluspunten:

We used Twillio as our primary phone tool to manage and distribute contacts between a large group of sales managers. Each sales managers operates in their own market and language, due to this setup many other tools were skipped and Twilio actually solved this issue for us.

Minpunten:

It is really techy and not everyone from every team can be involved in setting it up. Sometimes reliability issues arise, the pricing felt jumpy too.

Ajay kumar
Full Stack Developer in India
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

First class SMS API Platform for developers

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I have been using Twilio for three years. Actually this is a very suitable Platform for SMS. This is the Platform I recommend to all my clients.

Pluspunten:

I am Ajay Full Stack Developer. Basically I'm using Twilio for SMS. Two things motivate me to use Twilio one is, compare to other SMS Platform it's very easy to get the payed API Key and and minimum of code. Second thing is, They provide very good costumer care support.

Minpunten:

Features wise no drawbacks in Twilio but compare to other platform littlie bit more cost.

Megan
Owner Manager in Canada
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Only use it because its required in our CRM

3,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

I like that it connects to our CRM and sends automated messages

Minpunten:

I do not like how hard it was to get our A2P registration set up and the back and forth with the support team, I don't like the cost on top of everything else we pay for and the website itself is not user-friendly

Arran
CEO in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My 2 year experience with Twilio

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I have used twilio for over 2 years having spent over $2,000 in call credit roughly, Twilio does the job, but it can be a pain at times. very difficult to set up and the phone number verification process takes way too long.

Pluspunten:

Very easy to intergrate and a good phone system overall

Minpunten:

Verification process takes way too long with too little guidance