Wie gebruikt Revers.io?

Voor e-verkopers die al hun claims- en retourenbeheer willen centraliseren en verminderen, ongeacht de gebruikte websites, winkels of marktplaatsen.

Wat is Revers.io?

Reverse Logistics - Revers.io is het eerste Europese platform dat claims en aangiften voor e-verkopers centraliseert en beheert.

Revers.io brengt een revolutie teweeg in het after-salesmanagement via een SaaS-platform. Dankzij de geavanceerde technologie kunnen e-verkopers waardevolle tijd besparen op retourbeheer, hun klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren en hun verkoop moeiteloos in het buitenland uitbreiden. Tot de klanten behoren Fnac-Darty, La Redoute, Rue du Commerce, Cdiscount, Boulanger en meer dan 200 Europese e-verkopers.

Revers.io - Details

Revers.io

https://revers.io

Opgericht in 2009

Revers.io - Prijsoverzicht

Revers.io heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Revers.io betaalde versie vanaf US$ 1.000,00/maand.

Beginprijs

US$ 1.000,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Functies van Revers.io

Logistieke software
3PL-beheer
CRM
Cross-docking
Leveranciersbeheer
Orderbeheer
Streepjescodes/RFID
Transportbeheer
Vervoersbeheer
Voorraadbeheer
Wagenparkbeheer
CRM
E-mailmarketing
Inkooporderbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Postorder
Provisiebeheer
Rapportage en analyse
Retourbeheer
Voorraadbeheersysteem
eCommerce

Reviews van Revers.io

5 van 5 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,2/5
Mathieu B.
Directeur Général
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/6/2020

"Partie intégrante de notre quotidien"

Opmerkingen: Nous sommes heureux d'avoir intégré Reversio dans notre process SAV et retours clients. Sa facilité d'usage nous aide beaucoup, nos clients sont satisfaits. Le traitement de nos retours s'en est ressenti et directement amélioré.

Pluspunten: Ergonomie, options, réactivité du service client si besoin et écoute quant aux améliorations

Minpunten: Petits bugs de synchros vite résolus par l'équipe très réactive

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/6/2020
Elizabeth R.
Head of Customer Support
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/10/2018

"Easy to use platform"

Opmerkingen: We find the platform very easy to use, meaning the customer is informed at all stages of the process.

Pluspunten: We find the software easy to use, all customer information is clear. This makes following the customers request hassle free.

Minpunten: If you press a status in error you are not able to go back or amend.

Antwoord van de leverancier

van Revers.io op 30/11/2018

We are pleased to work with you! Thank you for this good review and your trust.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/10/2018
Quentin S.
ceo
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/6/2020

"Ca nous a fait gagner beaucoup de temps"

Pluspunten: Dashboard facile d'utilisation
Ca permet de gagner du temps sur les retours et sur le SAV (produits à réparer et renvoyer)

Minpunten: Difficulté d'intégration avec nos canaux de vente et nos logiciels de gestion des tickets service client

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/6/2020
Martial M.
Responsable expérience client
Sport, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/6/2020

"Revers.io - seulement sur place de marché pour nous"

Opmerkingen: Retour sur Amazon, nous y gagnons en temps de gestion

Pluspunten: L'équipe revers est très à l'écoute et réactive ! Malgré un début parfois compliqué, aujourd'hui nous faisons avec les problème connu mais cela nous fait gagner déjà un peu de temps.

Minpunten: L'ayant que sur une place de marché, la rigidité d'Amazon fait que cela n'est pas très fluide par moment.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/6/2020
Chi-ho W.
Senior Frontoffice Manager
Computerhardware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/11/2018

"Using Revers.io portal"

Opmerkingen: It's easy to provide return labels to customers abroad to ship back returns and defective products.

Pluspunten: Easy to use environment. Good overview of cases.

Minpunten: After adding info or update a status, it frequently gets into a loop. You have to refresh (F5) to get to next step.

Antwoord van de leverancier

van Revers.io op 30/11/2018

Thank you Chi-Ho for your trust!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/11/2018