Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is EngageBay CRM?

Ontwerp en verzend aantrekkelijke en boeiende e-mails en voer e-mailmarketingcampagnes uit met één klik op de knop. Verbeter je conversies aanzienlijk door deze webformulieren te gebruiken. Maak geweldige bestemmingspagina's met behulp van een eenvoudige ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Onderhoud de relatie met je publiek met behulp van automatisering van e-mailmarketing. Verbeter je bedrijfsefficiëntie door routinetaken te automatiseren. Gebruik sociale media op een professionele manier om je publiek betrokken te maken. Bewaar al je verkoop- en marketingmateriaal op één plek, die toegankelijk is voor je team vanaf elk apparaat.

Wie gebruikt EngageBay CRM?

Kleine tot middelgrote bedrijven die betaalbare alles-in-één verkoop- en marketingsoftware nodig hebben om bezoekers te werven, betrokken te maken, contact met hen te onderhouden en hen in klanten om te zetten.

EngageBay CRM Software - 1
EngageBay CRM Software - 2
EngageBay CRM Software - 3
EngageBay CRM Software - 4
EngageBay CRM Software - 5

Twijfels over EngageBay CRM? Vergelijk met een populair alternatief

EngageBay CRM

EngageBay CRM

4,7 (752)
US$ 14,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
228
33
4,5 (752)
4,7 (752)
4,8 (752)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
116
85
4,5 (3.289)
4,4 (3.289)
4,5 (3.289)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor EngageBay CRM

Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Critical Mention
Functies met hoogste beoordeling
Rapportage en analyse
Hootsuite
Functies met hoogste beoordeling
Dashboard
Integratie van sociale media
Postplanning
Capsule
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
Ontraport
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Contactenbeheer
Leads beheren
Freshsales
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Contactendatabase
Cision
Functies met hoogste beoordeling
Bewaking
Pers controleren
Zoeken/filteren
Insightly
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Contactendatabase
Taakplanning
Drip
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Marketingautomatisering
Optimalisatie voor mobiel

EngageBay CRM reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gideon
Eigenaar in Australië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Makkelijk in gebruik

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten:

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten:

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Krishna
Krishna
Performance Marketing in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Must have CRM tool for big or small organization.

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, this tool is easy to implement and use and thanks to their support team which is avl 24/7 to help us. I used the tool during my internship, then I suggested the same to my current organization and hence, that's how we implemented it and now our whole team is using it and loving it.

Pluspunten:

1. It's collaborative working environment is so easy to implement and adapt. 2. We don't have to worry about losing our data anymore as all the data is now stored on the cloud. 3. Their server never gets down so our team works any time of the day they want. 4. According to the price, this is the best CRM with all the relevant features as compared to the other alternatives in the market.

Minpunten:

The users might get lost during their initial days of using this due to their vast featuers but their resource modules are so helpful that they helps them to get back on track. Also, their support team was always there to help us when we got lost using the tool or had any doubts.

Kevin
Kevin
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A dizzying array of tools in a nice, integrated package

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall it's been quite nice. It is an incredibly capable platform with lots of room to grow into.

Pluspunten:

The simplicity of connecting the API, the tracking tools, and the way that it manages to somehow pull together all the complex features needed into a single package and somehow make it appear that it's less complex than it really is. The capabilities here are astounding, but if the more complex things aren't needed, the system remains simple and straightforward.

Minpunten:

It would be nice to be able to hide the links, tabs, and menus to things that aren't being used and re-add them if we decided to use them later. Also, the social media marketing only covers Facebook, Twitter, and Instagram. I'd really like to have a much wider selection.

Philipp
CEO in Duitsland
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Switched from Hubspot to Engagebay

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: The experience was not bad, but i am not sure if i would use it again.

Pluspunten:

Pricewise is the system much cheaper than other Systems - especially if you scale. You can run more than one domains and the automation functions are good.

Minpunten:

The system is less intuitive than e.g. hubspot. more complicated to setup and use. Help is only in english and there is no real support structure. Unless a old video guided support. This taks more time to effectively use it. What i really didnt like is, the strong outreach for positive reviews. I think i got 5 messages on that...within the first week.

Reactie EngageBay

2 maanden geleden

Hi Philipp, Thanks for your feedback. We are working on localizing the platform into different languages and we should have them soon. We offer live support 24x5 and also have a knowledge base for FAQ's. Were you not able to get the required level of assistance.

Amir
Owner in VS
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Fast ROI with EngageBay

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: The overall experience has been very satisfactory. The initial demo and onboarding was highly informative and showed how EngageBay would serve our purpose for a very reasonable cost. The several times I have needed tech support I was able to jump on a chat, explain what I needed help with, and quickly get a resolution to the issue.

Pluspunten:

EngageBay is an extremely easy platform to implement. While there have been a few times we have had their support team help us, for the most part it is highly intuitive. One of the key features we needed was the ability to create email sequences. Having used other CRM platforms, I was pleased with the bulk upload feature. With other platforms, I found I was able to only upload 50 at a time which was time consuming. With EngageBay I was able to upload 500 contacts all at once. With other platforms I have been limited to sending 500 emails per day. After using the email verifier that EngageBay provides for a very nominal cost, we are able to send up to 1000 emails per day.

Minpunten:

Setting up the email sequences was a bit tricky in places. The first time I went to upload contacts to the email sequence the contacts did not load properly. When I checked to see results the next day, I found that only a few dozen emails had been sent. After contacting tech support, I was able to avoid having this happen again and was able to get all contacts uploaded.