Wat is EngageBay?

EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.

Wie gebruikt EngageBay?

Kleine tot middelgrote bedrijven die betaalbare alles-in-één verkoop- en marketingsoftware nodig hebben om bezoekers te werven, betrokken te maken, contact met hen te onderhouden en hen in klanten om te zetten.

EngageBay-video
EngageBay Software - 1 EngageBay Software - 2 EngageBay Software - 3 EngageBay Software - 4 EngageBay Software - 5

Twijfel je over EngageBay? Vergelijk met een populair alternatief

EngageBay

4,6 (336)
EngageBay
US$ 14,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
228
33
4,5 (336)
4,7 (336)
4,9 (336)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
208
26
4,0 (17.498)
4,0 (17.498)
4,1 (17.498)
Waarom krijg ik dit te zien?

EngageBay alternatieven

Gesponsord
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Convert more visitors to customers with prospect identification, chat, landing pages, email marketing and automations.
Business management software voor moderne bedrijven. Verhoog de omzet, verlaag de kosten en bespaar tijd. Alles wat je nodig hebt op één plek.
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
This is the extension for Jira Cloud to connect HubSpot CRM with Jira issues.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
A total pharmacy management platform enabling pharmacies to manage all activities related to prescriptions, POS, reporting, and more.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.

EngageBay reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
65%
4
31%
3
4%
1
0%
Gideon
Eigenaar in Australië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Makkelijk in gebruik

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten:

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten:

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Azizah
Azizah
Office Management in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Complete package for marketing tool

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

Minpunten:

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

David
David
Web Developer in Ierland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Medische apparatuur, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Value and Service

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It's developer-friendly - important when you want to customise something like a contact form or email. It's very easy to navigate and figure out. Support is great - very fast and helpful. It does so much for such a reasonable cost compared to competitors. Very stable and reliable.

Minpunten:

Some features are a little rough around the edges - reporting, for example. It would be great to see their reporting capabilities improved. At the moment I rely on exporting raw csv data and transforming that data before I can report on it.

Ragen
Sales & Marketing in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Ok for small businesses, but doesn't have all the features we would like

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Generally, we've not had a bad experience, but it hasn't been great either. The customer service is very good, you get quick answers to questions using the chat function, and they are very helpful behind the scenes. And the software is enough for what we need right now, but I think we'll outgrow it within a year, which will be frustrating! We're 4 months in and have had to upgrade twice, which gets expensive when it's for multiple users.

Pluspunten:

The contacts page is very good. The information is easy to enter, filter and search. Overall I'm very pleased with this section of Engagebay. Also, the social suite is great, we use it to post to various sites on a regular basis and it's easy to use.

Minpunten:

The call log page, because we don't make the calls through Engagebay, is very limited. It shows very little data and you can't sort or filter it at all. Disappointing. Also, the reports are very basic, you get some pretty graphs but you can't drill into the information for more details at all. So its usefulness is limited.

Anthony
Content Strategist in VS
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Engagebay has been a great solution for us

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Engagebay has been great, especially the customer support.

Pluspunten:

Engagebay is far less expensive than Hubspot, but with most (if not all) the important features. This was very important for us as a small business. We use so many of the CRM functions, from creating marketing funnels, to email automations, tagging, tracking, appointment setting with our sales team, and many others.

Minpunten:

There are parts that are slightly clunky (like email sequences), but nothing too bad.