Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is EngageBay CRM?

EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.

Wie gebruikt EngageBay CRM?

Kleine tot middelgrote bedrijven die betaalbare alles-in-één verkoop- en marketingsoftware nodig hebben om bezoekers te werven, betrokken te maken, contact met hen te onderhouden en hen in klanten om te zetten.

EngageBay CRM Software - 1
EngageBay CRM Software - 2
EngageBay CRM Software - 3
EngageBay CRM Software - 4
EngageBay CRM Software - 5

Twijfels over EngageBay CRM? Vergelijk met een populair alternatief

EngageBay CRM

EngageBay CRM

4,7 (602)
US$ 14,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
228
33
4,5 (602)
4,7 (602)
4,8 (602)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
152
21
4,4 (602)
4,4 (602)
4,4 (602)

Andere goede alternatieven voor EngageBay CRM

Freshsales
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Contactendatabase
Capsule
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Insightly
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Drip
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Marketingautomatisering
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
Omnisend
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Geplande berichtgeving
Marketingautomatisering
Dynamics 365
Functies met hoogste beoordeling
Balans en winst- en verliesrekening
Facturen opstellen
Inkooporderbeheer
Hootsuite
Functies met hoogste beoordeling
Dashboard
Integratie van sociale media
Postplanning
Zoho Campaigns
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Lijstbeheer
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails

EngageBay CRM reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gideon
Eigenaar in Australië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Makkelijk in gebruik

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten:

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten:

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Steve
Steve
President in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Professionele training en coaching, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great CRM, You must consider when looking for a CRM!

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: EngageBay has exceeded my expectations. This program is truly starting to get my business going. I enjoyed my sales guy and everything he told me has been true, yes that's a first. The Customer Service people are great, they are there all the time and have really helped me along. The price was much less than the competition, and if you get the All-in-One set up, they do not nickel and dime you for more modules as its all in that package. I give EbgageBay 100% for all they are doing.

Pluspunten:

Without a doubt what I like the most is the customer service and all the help I receive. I am not a IT expert and hooking up apps and making SMS, automation and setting up my needs is not something I know a lot about. The Customer Service has been amazing and quite frankly beats the competition I have worked with. I found most companies to be all talk when it comes to helping, but EngageBay has helped me every step of the way, by chat and on the phone when I need extra help.The product is full of tools, I am using the "All In One" version and it does everything I need at half the price as the competition. It amazes me how many choices there are and how much I can do.I find this program will also grow great as our company grows. It's more than we need today, but it won't be next year and for the price, it would be silly to go anyplace else.

Minpunten:

For me the thing I dislike the most about any program is learning how to use it. But like I said the support is great.There is not a lot I do not like about EngageBay, I am a very happy Customer. If I had to pick something, I would like to see a larger EngageBay University with many more in-depth and beginner videos. I am told this is coming, so that will be great!

Gerald
Owner in Italië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Value, Efficiency and Productivity

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: The lead capture and email marketing was sole reason we joined engagebay and couldn’t be happier. Wasn’t expecting all the other features to be part of this software, almost overwhelming but reassuring to know we can start putting most of our work, efficiently into one place

Pluspunten:

Right now we're using it for contact management and e-mail marketing primarily. We had a CRM in Zoho and will be migrating most likely soon. Pros: Extensive features at an incredible value and easy to use. Customer support response is amazing and communication is stellar. Feel like I havent even cracked the surface of what engagebay can do!

Minpunten:

Time. As great as engagebay is, it’s hard to manage the migration project to CRM. It’s almost as if there’s too much available and migrating doesn’t feel intuitive.

Nadine
Digital Marketing Manager in Verenigde Arabische Emiraten
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overall Good Experience

3,0 7 dagen geleden Nieuw

Pluspunten:

I was able to find suitable prospects and get quality leads

Minpunten:

The dashboard is slightly complicated and some features aren't advertised as they are through Google Search Ads

Reactie EngageBay

3 dagen geleden

Hi Nadine. Can you please let us know what exactly is complicated with the dashboard and also the features that are not advertised correctly? We can then check and suggest what best can be done.

K
Owner in VS
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

HubSpot Lite

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

We wanted a CRM with all the Marketing Automation and Lead Capture functionality of HubSpot, but didn't want to pay five figures a year, since we are a start-up company. EngageBay checks most of the same boxes as HubSpot, but at a much better price.

Minpunten:

Some of the features are a little clunky, but their customer service is always ready, willing, and able to walk you through any issues you might have. In fact, their customer service is one of their best features.