Docupilot

Docupilot

door Flackon

Wie gebruikt Docupilot?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

Wat is Docupilot?

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Docupilot - Details

Flackon

https://docupilot.app

Opgericht in 2018

Docupilot - Prijsoverzicht

Docupilot vanaf US$ 29,00/maand. Docupilot heeft een gratis versie maar biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Docupilot.

Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Docupilot

Formulier software
Archiveren en retentie
Formulieren maken en ontwerpen
Proces- en workflowautomatisering
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Toegangsopties/machtigingen
Versiebheer
Zoeken in gehele tekst

Reviews van Docupilot

5 van 16 reviews worden weergegeven

In totaal
4.9/5
Gebruiksgemak
4.8/5
Klantenservice
5/5
Functies
4.9/5
Waar voor je geld
4.8/5
Rob C.
Owner
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/3/2019

"Excellent cloud based tool"

Opmerkingen: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Pluspunten: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Minpunten: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/3/2019
Chris J.
Operations Director
Vervoer/over de weg/per spoor, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2019

"Amazing product for Automating Document Creation and Distribution"

Opmerkingen: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Pluspunten: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Minpunten: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2019
Zee S.
Janitor
Verzekeringen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/1/2020

"Huge savings and so simple to use!!"

Opmerkingen: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Pluspunten: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Minpunten: All been great so far! I have no concerns at all

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/1/2020
Antonio G.
CEO
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/2/2020

"Best tool for Document Automation"

Pluspunten: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Minpunten: - The UI of the product is ok but could be modernised

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/2/2020
Sam C.
Technical Operations
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2019

"A really cool innovation for documents"

Opmerkingen: A pretty fun learning experience overall

Pluspunten: That it's like a web builder but for documents, that you can integrate many different technologies, use the API, style and customise to your hearts desire, very innovative and opens up a lot of options!

Minpunten: More video tutorials and walkthroughs that show some of the integrations that can be achieved with other technologies would be really quite helpful e.g. using the Bootstrap CDN for tables and form construction etc.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2019