CommentSold

CommentSold

door CommentSold

Wie gebruikt CommentSold?

B2C-bedrijven, zoals detailhandel en woonwinkels in het hele land.

Wat is CommentSold?

CommentSold is een platform voor sociale handel dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop online detailhandelaren zaken doen.
Het maakt winkelen eenvoudig en leuk door realtime interacties toe te staan en ondernemers in staat te stellen de volgende generatie detailhandelaren te worden via sociale media, websites en mobiele apps.
Het platform omvat een robuuste functieset voor het beheer van de dagelijkse activiteiten, waaronder geautomatiseerde facturering, verkoopanalyses, klantgegevens en voorraaddetails waarmee eigenaren snel geïnformeerde beslissingen kunnen nemen.

CommentSold - Details

CommentSold

https://commentsold.com

Opgericht in 2017

CommentSold - Prijsoverzicht

CommentSold heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. CommentSold betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

Beginprijs

US$ 49,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van CommentSold

Factuurprogramma's
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering
Catalogusbeheer
E-mailmarketing
Gegevenssynchronisatie
Kanaalbeheer
M-commerce
Marktplaatsintegratie
Orderbeheer
Promotiebeheer
Retourbeheer
SEO-beheer
Social commerce
Voorraadbeheer
Winkelwagen
CRM
E-mailmarketing
Inkooporderbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Postorder
Provisiebeheer
Rapportage en analyse
Retourbeheer
Voorraadbeheersysteem
eCommerce
Bewaking van sociale media
Bibliotheek met vooraf goedgekeurde inhoud
Compliancebeheer
Contentbeheer
Contentdetectie
Eenmalige aanmelding
Employee advocacy
Gamification
Geautomatiseerd publiceren
Leadengagement
Prestatiemeetwaarden
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van meerdere winkels
CRM
E-mailmarketing
Gegevensbeveiliging
Kitting
Marketing via meerdere kanalen
Mobiele toegang
Promotiebeheer
Retourbeheer
Reviewbeheer
SEO-beheer
Sjablonen
Voorraadbeheer

Reviews van CommentSold

5 van 88 reviews worden weergegeven

In totaal
4,9/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
4,7/5
Brianna S.
Business Owner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2018

"CommentSold"

Opmerkingen: Before we had CommentSold we had to go through and invoice every person individually. This took forever, especially when we started processing more orders. CommentSold does all of the heavy lifting for us and it takes out a lot of the human errors that we were experiencing before.

Pluspunten: I love how easy it is for our customers to use. They can shop easily on our page or through the website. Customers can also see things that are still in stock on the website which helps us move older inventory!

Minpunten: There really isn’t anything that I don’t like about this software!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2018
Deidra G.
Fashion Stylist
Kleding en mode, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/3/2020

"Great for Small business "

Opmerkingen: Love CommentSold for my small boutique and I believe my customers love the easy layout

Pluspunten: Super easy to upload all your inventory and so easy to manage the content

Minpunten: Haven't really had any issues, thank goodness but I'm sure the support team would fix it

Antwoord van de leverancier

van CommentSold op 13/3/2020

Awwwwww. Thank you, Deidra! We are blushing!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/3/2020
Leslie M.
Owner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2018

"We tried CommentSOLD "

Opmerkingen: Our overall experience with CS was good. We decided it wasn't for us but know of several other boutique owners that absolutely love it. The customer service was exceptional and any time we had an issue someone was more than ready to jump in and help. Just because it wasn't for us, doesn't mean it isn't a great program. I am confident the developers will continue to improve their product.

Pluspunten: CS is easy to use and has spectacular customer service. The automated invoicing and cost of goods tracking is two of the best features this program has. Automated invoicing is such a huge time saver and it's very seamless. The automatic messages and the requirement of comment from customers did help boost engagement in our group.

Minpunten: We experienced a number of minor glitches. First, the software would confuse size and identifying number in customer comments causing us to have to manually correct carts. It also pulls inventory completely out of the system which holds it from other customers should you have a customer not want to pay their invoice right away. Additionally, this software does not integrate with Sezzle but I was told they are working on this. Last, the comments must be exactly as entered into the system. If a customer does no comment exactly as it is, then the system will not accept the comment which was very frustrating to some of my people. When using the software for single item posts, we felt that it actually lowered our average online order amount because customers weren't looking around online but just checking out their invoice for that one item which they claimed. With the amount of money it costs per month to use this system, we just couldn't overcome these obstacles.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/10/2018
Spring H.
Owner
Kleding en mode, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/9/2018

"Easy. "

Opmerkingen: It’s been an interical part of our business and it’s success. They’re have been growing pains and kinks for course but they solve them quickly. Love the continued updates.

Pluspunten: It’s super easy. They continue to update. It’s changed our business for the better. Helps with inventory. It’s like having 5 people work for you without the cost.

Minpunten: Wish the app was available to everyone not just the upgraded people at a high cost. Wish you could upload videos.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/9/2018
Alyssa M.
Founder & CEO
Kleding en mode, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/9/2018

"Streamlined my boutique & A+ Customer Service"

Opmerkingen: I have solved the pain of keeping track of my inventory and delays in shipping. It also makes it easy for me to track things in regards to revenue and gross profit which I would have to do in an excel spreadsheet. The customer care team is absolutely amazing. You quickly chat with them and they respond in seconds and if you are like me, I was assigned one point of contact who takes care of my account. I also like that they have extensive help guides and bug fixes with release trains and updates.

Pluspunten: I love that it has streamlined my process, easy to track my inventory, post my products, keep track of waitlist, returned products, revenue, and shipping and labels. It has become a one stop shop that has allowed me to maximize sales of my boutique.

Minpunten: I wish that we had the ability to use it as an all around CRM (Customer Relationship Management), because I sell to customers outside of social media and would like to keep all of my sales, invoicing, and shipping in one thing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28/9/2018