Wie gebruikt Halp?

Snelgroeiende IT-, technische operationele en interne operationele teams bij kleine, middelgrote of grote bedrijven.

Wat is Halp?

Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers.

Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen.

Halp - Details

Halp

https://www.halp.com

Opgericht in 2017

Halp - Prijsoverzicht

Halp heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Halp betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Beginprijs

US$ 25,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Halp

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Afstandsbediening
Beheer van IT-assets
CMDB
Incidentenbeheer
Inkoopbeheer
Kennisbank
Mobiele toegang
SLA-beheer
Veranderingsbeheer
Zelfserviceportal
Bestanden delen
Diagnostische hulpmiddelen
Enquêtes en feedback
Realtime chatten
Scherm delen
Sessieoverdracht
Sessies opnemen
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen

Reviews van Halp

1 van 1 reviews wordt weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenservice
5/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
5/5
Randy T.
IT Manager
Gezondheid, wellness en fitness, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9/1/2020

"Great Product, Great People."

Opmerkingen: Every single person I have interacted with at Halp is passionate about the product and how it can help me. They are super supportive and knowledgeable, so not only do they listen to my feedback, but they have great ideas of how to use Halp fully with the other tools I have.

Pluspunten: I am in an environment with Slack and Zendesk used heavily. I love that I now have these tied together in an easy way to be able to quickly push tickets without even having to go back to the web interface. There own ticketing system backend is ever improving and I fully intend to move my IT team off of Zendesk and over to Halp fully, hopefully within this next year. Also, the BetterCloud integration to be able to kick off workflows is AWESOME.

Minpunten: They did originate as BubbleIQ and have grown into what they are now. Because of this, the feature set it still growing. That is not a horrible Con, as they are actively growing the feature set and constantly seek input from customers to determine the best roadmap.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9/1/2020