Wat is HelloBox?

Users are 80% more likely to get in touch with you, when they can use a channel, they already use (according to Entrepreneur.com). HelloBox adds an omnichannel contact widget to every single page of your website.

To reach the most people as effectively as possible, HelloBox provides a wide range of communication channels to let visitors choose the medium they feel most comfortable with.

Our mission is it to make it easier for your website visitors to get the help they want and need.

Wie gebruikt HelloBox?

HelloBox is best for all people who are their own brand ambassador. We see especially a high-potent for: - Real Estate Agents - Coaches and Trainer - Local Business Owners

Waar kan HelloBox worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • PixelHub
  • Opgericht in 2018
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Niet door leverancier verstrekt

Over de leverancier

  • PixelHub
  • Opgericht in 2018
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Niet door leverancier verstrekt

Video's en afbeeldingen van HelloBox

HelloBox Software - 1
HelloBox Software - 2
View 3 more
HelloBox-video
HelloBox Software - 1
HelloBox Software - 2

Vergelijk de kosten van HelloBox met soortgelijke producten

HelloBox

US$ 8,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 16,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van HelloBox

  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse

HelloBox alternatieven

Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
SnapEngage is een speciale chatoplossing voor grote ondernemingen waarmee verkoop- en klantenserviceteams leads kunnen overhalen en klanten erbij kunnen betrekken.
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Jouw alles-in-één platform voor multi-channel communicatie.
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.

HelloBox reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,3 (16)
Gebruiksgemak
4,6 (16)
Klantenservice
4,3 (16)
Functies
4,5 (16)
Waar voor je geld
4,5 (16)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
38%
3
6%
2
6%
Nicholas I.
Nicholas I.
Owner, Designer, Marketer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Grafisch ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great product, just not for my business

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: HelloBox is a great product, and I would have continued to use it if I just needed my customers to contact me directly or fill out a form to have me contact them at a later date. It just so happens that I need an active 24/7 bot to greet my customers, take down information, transfer it to my CRM, and also schedule appointments right there in the chat. HelloBox is a great solution for people who want multiple channels to chat with their customers on all packaged together, however beyond that I'd go with somethign else. Hellobox could have done everything I needed it to do, however, I wasn't interested in it enough to continue with the product.

Pluspunten:

I liked the vast array of channels to contact the business and you get to choose which channels are turned on and off.

Minpunten:

The size of the widget when it was fully expanded. It was a lot to take in sometimes if you had a lot of channels available for contact. Also, I think the more channels to communicate with your customer is a good thing, maybe like 3 to 4 should be limited to the widget. It gets too crowded on there.

Reactie PixelHub

3 jaar geleden

Thanks Nicholas for your honest words, we'll take it into account for the next iterration.

Marylou M.
Project Manager in Mexico
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great product, bad service

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I like the software, but it's risky. Considerate this before buying it. Also, if you know another software please let me know!

Pluspunten:

Its a great software overall. But I believe they need more people to assist the clients they already have.

Minpunten:

Since my company has a lot of clients, things come up and in digital we need to act quickly. Here with hellobox is my only provider where I have problems to change simply things as: - account settings - get the bills to a new email My clients are upset because we cannot provide them bills for a service, which is a very bad image for the company.

Cesar L.
CEO in Colombia
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

¡Cuidado con el truco cuando se vence la prueba gratis!

2,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Es increíble que al finalizar el trial, pongan visible en mi sitio web (todos los visitantes lo ven al visitar el website) un mensaje invitando a comprar la versión de pago, lo que resulta molesto para un visitante que no tiene por qué distraerse leyendo un mensaje que no es para él, ni es parte de mi página web. He intentado quitando el código que inserté para el trial, pero es inútil. Algo hace ese código malicioso tras bambalinas, que no desaparece. Parece ser una estrategia engañosa para obligar a comprar los planes de pago, quizás así desaparezca el molesto mensaje, pero ahora ya NO quiero comprarles el servicio porque considero esta estrategia casi fraudulenta. No recomiendo hacer negocios con este proveedor, a riesgo de incurrir en gastos mayores y dolores de cabeza intentando eliminar el software malicioso que parece acompañar el trial.

Pluspunten:

Cumple con lo prometido en la descripción del producto.

Minpunten:

Funciona bien, incluso estuve a punto de comprar el plan anual luego de la prueba gratis. Pero el servicio al cliente es pésimo, no dan respuesta por ninguno de los medios que dejan disponibles en su propio "HelloBox" de su página web. ¡Qué tal, no les funciona ni a ellos mismos!

Nina K.
Webdesigner in Frankrijk
Design en ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Contact widget for your website

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The widget is extremely easy to set up, it supports most social media and traditional channels, there are quite a few options available, and the customer support is great!
I recommend this widget for professional websites.

Pluspunten:

These are nice features that I didn't find in other contact widgets: - Number of integrations (10 channels available) - Great customization options (picture, badge) - QR code generation for SMS - Option to display business hours - Free trial for one month - Amazing customer support

Minpunten:

These are my suggestions to improve the widget further: - Enhance widget position options (currently left or right, no custom positioning) - Would love a "simpler" version with a minimalist design (the current version looks very professional - not suitable for personal or quirky landing pages) - Translation (FR) is not perfect - Add option to display time in 24h format and date as day dd mm - Reduce loading time (currently 5 sec) - Add option to customize the apparition of the widget (event trigger, timer, animation effect.) - No need to enter credit card info to get free trial

Stephen R.
Stephen R.
Marketing in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Civiele techniek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Fantastic

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Positive. Increased contact and easy to use.

Pluspunten:

HelloBox allows our customers to get in touch with us fast and in a way that they prefer rather than relying on just email or phone. It offers all the options right on the page so it's easy for users to locate.

Minpunten:

I have nothing negative to say about it. Works perfect.

Reactie PixelHub

3 jaar geleden

Hey Stephen, we appreciate your great feedback. Thanks a lot

Software gevonden in