Zoho Desk

Zoho Desk

door Zoho Desk

Wie gebruikt Zoho Desk?

Zoho biedt sector- en taakspecifieke apps voor verkoop en marketing, HR, helpdesk en financiën. Zoho Desk for Business is bedoeld voor elke bedrijfsgrootte en sector.

Wat is Zoho Desk?

Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Zoho Desk - Details

Zoho Desk

https://www.zoho.com/desk

Opgericht in 1996

Zoho Desk - Prijsoverzicht

Zoho Desk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho Desk betaalde versie vanaf US$ 18,00/maand.

Beginprijs

US$ 18,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Zoho Desk

Callcenter software
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Beslisboom
Catalogiseren/categoriseren
Contentbeheer
Discussieforums
Kennisbankbeheer
Samenwerking
Zelfserviceportal
Zoeken in gehele tekst
Bewaking van sociale media
Bijhouden van klachten van klanten
Casusbeheer
Corrigerende maatregelen (CAPA)
Enquêtebeheer
Feedbackbeheer
Formulierbeheer
Klachtenclassificatie
Kwaliteitsborgingbeheer
Problemen bijhouden
Routering
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Enquêtes en feedback
Ideeënbeheer
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Releaseplanning
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Samenwerking
Vereistenbeheer
Workflowbeheer
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-oproepen
Bestanden delen
Discussiethreads
Enquêtes en feedback
Integratie van derden
Mobiele toegang
Realtime chatten
Taakbeheer
Videovergaderen
Waarschuwingen/Meldingen
Zoeken

Reviews van Zoho Desk

5 van 1.610 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,5/5
Peter F.
Co-Owner
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/7/2019

"Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM"

Pluspunten: The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing. It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk. Powerful automation features. Love the customer portal + knowledge base, we use it every day. Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Minpunten: Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/7/2019
Elizabeth M.
Owner
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/9/2019

"Scalable Help Desk"

Opmerkingen: Zoho Desk is an easy to learn help desk for most sized teams.

Pluspunten: Zoho Desk is an easy to use, easily scalable help desk option for teams of many sizes. The interface is intuitive​ and nicely designed. It is affordably priced compared to other options and integrates well with other Zoho products.

Minpunten: With the simplicity of Zoho Desk came a lack of more advanced tools. Otherwise, no complaints.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/9/2019
Denise W.
Assistant Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/6/2020

"So far it has been a great service"

Opmerkingen: We picked Zoho because of the worth and in this manner the indisputable reality that we were at that point familiar with their product arrangement as we utilize their Survey programming too. Things were getting lost or overlooked about and it had been making me insane. Zoho has a great set-up of items and this one isn't any special case! Simple to utilize (the essentials at any rate). What's more, it's very reasonable.

Pluspunten: I like the way that it converses with all or any of the rest of our Zoho items. It appears only an apparatus inside the framework. It plays pleasantly and interfaces in just barely like the rest of the items. I in reality simply like the appearance of the product, the format, and the way simple it's to utilize. we've thought that it was' improved our reaction times to inbound messages, and accordingly the speed at which we will answer and resolve clients' inquiries.

Minpunten: Most likely such a large number of alternatives accessible. huge amounts of your time spent up to this point simply understanding the whole stage. I'm despite everything perusing the UI yet it feels a touch less cordial than an elective decision I'm assessing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/6/2020
Geverifieerde reviewer
Owner
Computer- en netwerkbeveiliging, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/8/2018

"Everything is in BETA, after you are sold into a purchase..."

Opmerkingen: I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Pluspunten: It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out. HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Minpunten: I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.

After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.

The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.

So far, everything does not work as advertised.

The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.

BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.

I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.

I am further contacting my bank and the Attorney General for California.

I don’t pay for BETA software.

Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/8/2018
Gerard H.
Technical Sales Director
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/3/2020

"Zoho Desk for Small Business"

Opmerkingen: Have used a trial under a different company test name.
A really excellent product.
Still learning.

Pluspunten: We have been using CRM for 7 years and needed more of a ticketing system instead.
While CRM is really good, the features of Support Contract, SLA and Ticket Status are really good.

Minpunten: Probably too many options available.
A lot of time spent so far just understanding the whole platform

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/3/2020