Wat is Zendesk?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Waar kan Zendesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Zendesk

Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
View 5 more
Zendesk-video
Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4

Vergelijk de kosten van Zendesk met soortgelijke producten

US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 67,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Zendesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Groepenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Online implementatie
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Zendesk alternatieven

Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Tidio is een klantenserviceplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Fraaie helpdesk-software, zowel beschikbaar als "SaaS" en "lokaal". Houdt problemen van je klanten bij, integreert volledig met je e-mail.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.

Zendesk reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Muhammad Daud
Muhammad Daud
IT Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great platform for support and ticketing

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall Zendesk is easy to use, interface and options are quite straight forward, response is quicker and easy to manage the logs/requests/tickets and users

Pluspunten:

I have had a good experience of working with Zendesk on daily basis considering the support platform for our internal users. I have liked the way so far how Zendesk generates alerts and how the ticket has managed the platform with ease of completing the task, attaching information, and keeping the log of the users and tickets.

Minpunten:

Zendesk requires individual licenses for adding new agents though there should be some option to add a team within the same license but rather be limited to 3-5 agents per team under 1 license.

Brandon R
Brandon R
Software Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Draadloos, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

Pluspunten:

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

Minpunten:

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Geverifieerde reviewer
Partner in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Category defining solution

3,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

It is an awesome product and easy to train people to work on

Minpunten:

It gets pretty expensive quite fast once you start demanding more features and onboarding new users

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We've reduced customer service handling time with Zendesk

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Using Zendesk, our customer care representatives are able to obtain the information they need on their own. When I handle the articles, I hear nothing but good things about how this program makes my job easier and more productive. They may use slack to look for answers, and the results will be linked to relevant articles in Zendesk. Zendesk may be easily integrated with other services, such as slack.

Pluspunten:

I loved Zendesk because of its features and thorough reports. However, I found it tough to use and far more difficult to produce reports than other CRMs and Helpdesks. Compared to other Helpdesks, the social analytics are similarly low. The Suite's triggers are among my favorites. One of the most important advantages for us is the sheer number of plugins and integrations available.

Minpunten:

The difficulty of creating dashboards and the amount of time it takes to do so annoy me. Because of this, the dashboard might be a bit confusing at times, with data that are out of sync.

Denise
Denise
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

This helps us to better serve our customers

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: We can use this data to improve the client experience by putting new processes in place. We've increased our output significantly, and now everything is in plain sight. It's incredible how much freedom we have when it comes to putting up a self-help library for our clientele. We were able to create a help center based on the Copenhagen theme, but we customized it to our liking with custom CSS styling.

Pluspunten:

There is nothing Zendesk does that I don't like! The back-end user experience is the greatest I've ever encountered. The integration of Shopify and the capturing of knowledge is effortless. We've been using Zendesk Support for years and I'm sure we've only scratched the surface of what it can accomplish, but for a little business like ours, it's more than enough.

Minpunten:

New feature requests should be implemented more quickly, in my opinion. I would also like Zendesk to manage all new implementation requests.