Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zendesk Suite?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk Suite?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Zendesk Suite Software - 1
Zendesk Suite Software - 2
Zendesk Suite Software - 3
Zendesk Suite Software - 4

Twijfels over Zendesk Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.810)
US$ 55,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
183
245
4,3 (3.810)
4,2 (3.810)
4,3 (3.810)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 7,75
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
20
4,0 (13.888)
4,3 (13.888)
4,2 (13.888)

Andere goede alternatieven voor Zendesk Suite

Jira
Functies met hoogste beoordeling
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
HubSpot Marketing Hub
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Contactendatabase
Marketingautomatisering
JIRA Service Management
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
ClickUp
Functies met hoogste beoordeling
Projectbeheer
Projectplanning
Taakbeheer
Zoho Social
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
ServiceNow
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
LiveChat
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Pure Chat
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Rapportage en analyse
Transcripten/chatgeschiedenis
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten

Zendesk Suite reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anthony
Marketplace Specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Brandfield review Zendesk Suite

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.

Pluspunten:

Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.

Minpunten:

Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.

Milan
Customer Experience Manager in Nederland
Luxeartikelen en sieraden, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zendesk Review

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.

Pluspunten:

Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt

Minpunten:

Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.

Kees
Customer Experience Manager in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review Zendesk Suite

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.

Pluspunten:

Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.

Minpunten:

Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.

Pepijn
Marketplace specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Pepijns review Zendesk

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.

Pluspunten:

Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.

Minpunten:

Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.

Juan
Juan
Software Engineer in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The best solution for customer service

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: This platform is the best complete and versatile solution that allows any company to efficiently manage its customer service in the simplest and most comfortable way possible. Although it has some disadvantages and can be expensive for some businesses, the benefits it offers, such as centralizing customer communication and automating tasks, make it a valuable tool for improving the customer experience. Using this tool with adequate training and a solid strategy offers exceptional customer service, which makes a difference in the satisfaction and loyalty of each customer.

Pluspunten:

I like this platform for being the solution for exceptional customer service as it can help you improve your customers' experience and how it can benefit your company in customer service management. It allows centralized management of all communication channels with customers. It facilitates the automation of repetitive tasks and the assignment of tickets to the most appropriate agents. It also provides analysis and metrics to evaluate customer service performance.

Minpunten:

There is nothing I can say that I don't like or agree with. I think it is an excellent platform for everything it offers. In addition, it offers an intuitive and customizable interface, adapted to the needs of any business. It also offers the possibility of integrating with other tools and systems used by your company.