Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zendesk Suite?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk Suite?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Zendesk Suite Software - 1
Zendesk Suite Software - 2
Zendesk Suite Software - 3
Zendesk Suite Software - 4

Twijfels over Zendesk Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.974)
US$ 55,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
180
245
4,3 (3.974)
4,2 (3.974)
4,3 (3.974)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 7,16
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
160
20
4,1 (14.647)
4,3 (14.647)
4,2 (14.647)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zendesk Suite

LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Jira
Functies met hoogste beoordeling
Agile-methodiek
Beheer van problemen
Taakbeheer
JIRA Service Management
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
Gorgias
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Macro's/reacties via sjablonen
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
ServiceNow
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste beoordeling
Realtime meldingen
Toegangsopties/machtigingen
Waarschuwingen/escalatie
HelpDesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
ClickUp
Functies met hoogste beoordeling
Meerdere projecten
Projectplanning
Taakbeheer

Zendesk Suite reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anthony
Marketplace Specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Brandfield review Zendesk Suite

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.

Pluspunten:

Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.

Minpunten:

Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.

Milan
Customer Experience Manager in Nederland
Luxeartikelen en sieraden, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zendesk Review

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.

Pluspunten:

Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt

Minpunten:

Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.

Kees
Customer Experience Manager in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review Zendesk Suite

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.

Pluspunten:

Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.

Minpunten:

Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.

Pepijn
Marketplace specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Pepijns review Zendesk

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.

Pluspunten:

Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.

Minpunten:

Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.

Christiane
Christiane
Customer Support Team Lead in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A lot of features and fast and easy to use ticket system

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Zendesk is the most customizable ticket system in the market, a lot of features that can help to automate things. Plus you can also install apps that could be useful.

Pluspunten:

Zendesk has a lot of features, and customizable templates, it's not that easy to use as other CRM, so it may required traning, however this is because the highly customizable settings, and options the products offers. It's really easy to answer 100 tickets at the same time, using templates that will show the client's name and information, Overall a really good product, a bit expensive, but it offers a lot of features which makes the product a good product and good benefit.

Minpunten:

It can be very complex/difficult at certain point due all the features that they offer.