Wat is Zendesk Suite?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk Suite?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Zendesk Suite-video
Zendesk Suite Software - 1 Zendesk Suite Software - 2 Zendesk Suite Software - 3 Zendesk Suite Software - 4

Twijfel je over Zendesk Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Suite

4,4 (3.270)
Zendesk Suite
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
184
245
4,3 (3.270)
4,1 (3.270)
4,2 (3.270)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 7,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
20
4,0 (12.728)
4,3 (12.728)
4,2 (12.728)
Waarom krijg ik dit te zien?

Zendesk Suite alternatieven

Gesponsord
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Plan onbeperkte berichten in, beheer sociale netwerken, volg gesprekken en meet de prestaties vanaf één dashboard.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.

Zendesk Suite reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Afonso
Afonso
Head of Customizations in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

One of the best apps for content sharing and customer service

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

A super easy app to set up, and also very customizable if you are opt-in for the subscription that allows you to customize it and apply your branding. There are also multiple automation processes available.

Minpunten:

Regarding the help center level of categories, it is a bit limited since you can only have 3 levels.

Benjamin
VP Operations and Technology in Canada
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Solid System to Capture Customer Emails and Calls

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Zendesk has been helpful for us to help collect our emails, form captures and calls. Sort them within a ticketing system, and prioritize the tickets as needed. And send them to the person who will reply. Not having someone who has to answer the phone, and then pass that message to the appropriate person is a big help for us.

Pluspunten:

We have connected Zendesk to our contact form on our website, and our phone system. Whenever someone fills out any of our forms, this heads to Zendesk. Whenever someone calls our phone number, Zendesk records the call and also attempts to make a text version of the call (not always the greatest, but not too bad). We no longer have to have someone answer the phone with this service, which has saved us a lot of hassle.

Minpunten:

It often feels like Zendesk wants the information to stay within Zendesk. As a small company we may get support emails, sales emails, people applying for jobs, etc. all of which need to get to different people, and it could be easier to get the email directly to that person. The speech-to-text for the calls could be a bit better too (though we appreciate the feature!).

Geverifieerde reviewer
IT Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zendesk ticketing system

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I do like how easy it is to navigate the system and to setup features.

Minpunten:

I like the ease of use but would like to see more functionality built into the platform at mid-grade subscription tiers. Zendesk almost forces you to pay to play type of subscription service.

Narendra Kumar
Assistant Manager - SEO in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

Pluspunten:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

Minpunten:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Fuad
Talent Support Manager in Honduras
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Zendesk - Main reason of use is the Live Chat service

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I've had a good experience as their default options meet our requirements; however, to make the software more beneficial for us and more personalized, we've had to jump through loops and hoops with sometimes not getting a resolution from their side as to what we wish to do in their system.

Pluspunten:

I like that we could get it fully connected with our internal software and database. Allowing the systems to communicate between themselves and making sure no critical piece of information is lost.

Minpunten:

Because of the ongoing renovations, Zendesk is doing to their software, some options in settings are not logically set under the options they should be. For example, you may be changing an option for a user, so you go to Settings and then to Users, but you realize to make that change, you have to go through a totally different set of steps when logically, the options should be where you first went.