Wat is Zendesk?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Waar kan Zendesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 21 andere

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Zendesk

Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Zendesk-video
Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4

Vergelijk de kosten van Zendesk met soortgelijke producten

US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 16,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Zendesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Zendesk alternatieven

Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Tidio is een klantenserviceplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren. Meer informatie over Sprinklr
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden.

Zendesk reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Andrés G.
Andrés G.
Tech Support in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review of Zendesk as a Tech Support Employee.

5 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The possibility of creating views allows me to understand better priorities and SLAs. Also, I love to know who is viewing mi tickets.

Minpunten:

Sometimes external users have access to our internal comments. Not sure how that happens.

Devyani S.
Devyani S.
Customer Relationship Associate in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Overall good and feature rich customer helpdesk application but not for early startups

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall zendesk is great helpdesk and provide multiple features that an enterprise need to handle huge customer base and track tickets and complaints on the go. They should think of support system in mobile app too. Also I am not much satisfied with their customer support as they couldn't resolve many of the issues like reviving a lost ticket forms due to mistakenly closed issues.

Pluspunten:

Their cloud application is really good and provide satisfactory uptime, makes our work more seamless while live chat with clients to solve a specific issue. Automation of ticketing mechanism is the best thing for me and my team, whenever ticket get generated it sends a mail to customer and when its get resolved or closed it again send automated mail to inform customer. And also I liked the quick addition of new manager or technician to the system without making much big changes in dashboard.

Minpunten:

Even I liked the features and automation, I have spent hours to learn the system as their dashboard is not so user friendly. For an early startup cost of this application is too high as there are features that they might not need.

Davide C.
IT developer in Italië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zendesk...Good but....

3 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The ability to manage all reports from various customers

Minpunten:

The management of the hourly balance at the end of the month, management of too much complicity of the SLAs, management of confusing information

Steve A.
Database technician in VS
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good overall system for customer ticket management

4 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall it has worked pretty well. On the user end, it's been marginally better than Front, but the reporting and integration functions have been better. It's way better than using a regular email program like Outlook.

Pluspunten:

What I like most about the software is the easy to set up automations. Overall it's easy to use for ticket management and response.

Minpunten:

What I like least is the lack of auto refreshing. Sometimes views would auto refresh but sometimes not, and it would usually take a while if they did. Also, the tag and macro systems are a bit clunky to use.

Andrea G.
Andrea G.
CMO & Co-founder in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentenelektronica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A powerful software, but with limitation if you don't upgrade

4 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Zendesk is reliable and very intuitive. It has a lot of integration that simplify your work if you are using a lot of tools with your business

Minpunten:

The basic plan has some limitations that make Zendesk less competitive compared to other solutions