Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zendesk Suite?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk Suite?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Zendesk Suite Software - 1
Zendesk Suite Software - 2
Zendesk Suite Software - 3
Zendesk Suite Software - 4

Twijfels over Zendesk Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3.922)
US$ 55,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
183
245
4,3 (3.922)
4,2 (3.922)
4,3 (3.922)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 17,65
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
115
50
4,2 (668)
4,3 (668)
4,3 (668)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zendesk Suite

JIRA Service Management
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
HelpDesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
ClickUp
Functies met hoogste beoordeling
Meerdere projecten
Projectplanning
Taakbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
ServiceNow
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare branding
Factureren
Priorisering
tawk.to
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Zoho Social
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Front
Functies met hoogste beoordeling
Bestanden delen
Inboxbeheer
Mobiele toegang

Zendesk Suite reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anthony
Marketplace Specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Brandfield review Zendesk Suite

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.

Pluspunten:

Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.

Minpunten:

Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.

Milan
Customer Experience Manager in Nederland
Luxeartikelen en sieraden, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zendesk Review

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.

Pluspunten:

Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt

Minpunten:

Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.

Kees
Customer Experience Manager in Nederland
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review Zendesk Suite

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.

Pluspunten:

Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.

Minpunten:

Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.

Pepijn
Marketplace specialist in Nederland
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Pepijns review Zendesk

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.

Pluspunten:

Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.

Minpunten:

Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.

Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Strong Customer Support Tool

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

We ended up having to switch to Zendesk from other ticket support systems due to complexities in developments required for our needs. Zendesk matched our needs in more functions and was safer and faster to deal with on many levels. The interface is all there and what anyone would expect from the tool, many features truly save time and cut on repeated actions. We mainly use it for ticketing our external dealers and customers related to working with us as well as their App tickets.

Minpunten:

There is not a lot to mention here. However, support sometimes could have been handled better and not so slow for a desk management software, some FAQ and learning or informative pages feel outdated.