Wat is ClickUp?

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

Wie gebruikt ClickUp?

Teams die slimmer en efficiënter willen werken op een meesterlijk intuïtief platform.

Waar kan ClickUp worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ClickUp
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Andorra, Argentinië, Australië, Bahrein, Belarus en nog 45 andere

Talen

Engels

prijzen van ClickUp

Beginprijs:

US$ 5,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

ClickUp heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ClickUp betaalde versie vanaf US$ 5,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ClickUp
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Andorra, Argentinië, Australië, Bahrein, Belarus en nog 45 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van ClickUp

ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
View 5 more
ClickUp-video
ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4

Functies van ClickUp

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Rich Text Editor
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Uitgavenbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

ClickUp alternatieven

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects

ClickUp reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (2.903)
Gebruiksgemak
4,3 (2.903)
Klantenservice
4,6 (2.903)
Functies
4,6 (2.903)
Waar voor je geld
4,7 (2.903)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Denise W.
Denise W.
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It allows flexible team cooperation on daily activities

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Organization of a little project. It sits perfectly in the middle of the two extremes: too basic and too complex. When it comes to connecting chores and keeping track of them all in one location, there is no limit to the possibilities. To have all my work documented correctly, it's nice that you can insert comments and embeds, even Genially.

Pluspunten:

All of the templates and their adaptability give a clear picture of the possibilities. Fortunately, the Clickup university and other resources, such as videos, make a wealth of learning readily available. This makes it simpler for me to keep track of the many projects on which my team is currently working, allowing me to better allocate resources and time.

Minpunten:

Even if you think you're on a subpage of a document, it might be difficult to tell. It's difficult to see the differences between two templates with the same name.

Gabriel C.
Gabriel C.
Operational Manager in Roemenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Feature rich, maybe too rich

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall it's a really nice tool to work with; In my personal opinion, it is way better than devops and more customizable than JIRA.
And I guess it wasn't only me; the team also felt comfortable enough that we even started using it for retrospectives.

Pluspunten:

I liked that every one of us (we were a 10-men dev team featuring 2x QA, SCM, PO and DEVS) was able to create as many customized views and lists and what-not. Aggregation worked amazing - especially when grouping things together for exports and reporting Sub tasks - we used that alot for "task-scoping" (basically task breakdown) and on the business plan it also allowed us to assign hour estimates

Minpunten:

Two things over here: - we were on the Business pricing plan - we could have worked with Unlimited, except that there was this one feature (resource vs. task allocation) that we really needed; it was kind of annoying to have to switch to the next tier just to get this one little thing working - customizations - ClickUp allows you to pretty much configure EVERYTHING, so it made it a bit hard to set it up properly. I remember that we figured out at some point that we can disable things at list level, but this only got rid of part of the problem.

Overwogen alternatieven: Jira en Azure DevOps Services

Redenen om over te stappen op ClickUp: We had previous experience with them; JIRA was a pretty solid choice, but it's pricing makes it rather expensive; devops - just no :)

Matthias T.
zaakvoerder in België
Rechtspraktijk, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

description not loading for a week now, support non existent

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

none

Minpunten:

software rendered entirely useless a week ago since descriptions are not loading anymore. Support is non existent. I cannot run my business anymore. Please avoid this software, it is buggy as hell!

Reactie ClickUp

2 maanden geleden

Hey, Matthias! We truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience: the good, the bad, and the ugly! We can take it, we promise! It's frustrating when anything falls short of expectations. We want ClickUp to be your go-to productivity platform, so when we miss the mark, we want to make it right. A member of our Technical team has reached out to you to address your concerns via email. We want nothing but the best for ClickUp users, and we will remain focused on fixing bugs, the overall speed of the platform, and expanding feature parity in our mobile apps. We are very grateful for feedback like yours. We are on it! Please feel free to continue to send any bugs you find our way so we can work to make sure they get squashed right away! Have an amazing and productive day!

Katie J.
CEO in VS
Management non-profit organisaties, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Love ClickUp

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: I've been using ClickUP for 2+ years, and am very pleased with the product, and for the features included at a very reasonable price. I look forward to some autoamtion updates, but overall I'm so glad for this tool as my business hub.

Pluspunten:

ClickUp is the spot for all your business projects, project management, managing a remote team, etc. I have been able to grow and scale my business because of ClickUp.

Minpunten:

Some of the automations have been clunky recently. Could use a few improvements there, along with the mobile app.

Overwogen alternatieven: Trello, monday.com en Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen: Asana didn't have the repeating transactions like I needed.

Overgestapt van: Asana

Redenen om over te stappen op ClickUp: Better overall features and had needed annual tasks setup I needed. I manage events and have things that have to happen at the same time each year, and ClickUP set that up the best.

Melissa H.
Melissa H.
Game Developer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Useful software for managing projects and tasks

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It's a breeze to keep track of everything. All tasks may be monitored in a highly dynamic way. It is incredibly easy to distribute feature releases with non-technical employees in a highly effective manner. Many issues, such as tying PRs to tasks and monitoring their status, may be resolved by integrating GitHub with ClickUp.

Pluspunten:

I like how tasks are organized by status and how many columns are available for each work. Every day, I utilize ClickUp's time-tracking tool to estimate project completion dates, and I love how simple it is to organize tasks involving many different participants.

Minpunten:

It took me a long time to figure out several problems with ClickUp. One improvement occurred to me after a few minutes of contemplation. A green dot appears on the profile of someone who isn't using ClickUp, making it appear as if they are online. Those who are utilizing may appear to be disconnected from the Internet at times.