Wie gebruikt Spendesk?

Spendesk is de oplossing voor moderne financiële professionals (CFO's, controllers, financiële managers) bij bedrijven met maximaal 500 werknemers. Klanten zijn gevestigd in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.

Wat is Spendesk?

Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijzen en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken.

Spendesk - Details

Spendesk

http://www.spendesk.com

Opgericht in 2016

Spendesk - Prijsoverzicht

Spendesk heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

397070
397071
397072
397073
397074
Spendesk video
397070-thumb
397071-thumb
397072-thumb
397073-thumb
397074-thumb

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Spendesk

Crediteurenbeheer software
1099-voorbereiding
Afstemmen van inkooporders
Cashbeheer
Controle van goedkeuringsbeheer
Elektronische geldoverdracht
Factuurverwerking
Fraudedetectie
Gegevensextractie
Leveranciersbeheer
Terugkerende betalingen
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Uitschrijven van cheques
Waarschuwing bij dubbele betaling
Beheer van ontvangstbewijzen
Controle van goedkeuringsbeheer
Meerdere valuta's
Tijd en onkosten bijhouden
Uitgavencontrole
Vergoedingenbeheer
Workflowbeheer
Beheer van ontvangstbewijzen
Budgettering en prognoses
Goedkeuringswerkstroom
Inkoopbeheer
Leveranciersbeheer
Meerdere valuta's
Onkosten bijhouden
Prepaidkaarten
Uitgavenanalyse
Uitgavencontrole

Reviews van Spendesk

5 van 64 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,7/5
Mark L.
Director Business Planning
Computerhardware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/11/2018

"Great efficiency tool for small companies"

Pluspunten: It greatly improves the purchasing workflow, all the way through to payments and accounting. It decentralises purchasing, while keeping control of the whole process with the decision makers. It's very intuitive to use - I never have to train new employees on Spendesk. The customer support level is the best I've ever seen, and they are constantly adding new features and improving the existing ones.

Minpunten: It costs money. But compared to the employee time saved by using it, as well as the added value compared to manual processes, it's money very well spent.

Antwoord van de leverancier

van Spendesk op 28/11/2018

Thank you Mark for your kind review. We are really happy to free you and your team from the hassle of paying at work!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/11/2018
Christopher P.
Head of Finance
Bouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15/10/2019

"Sucess Story"

Pluspunten: 100% control over all teams and their spendings
Easy to use via app or directly on the platform
Streamlining of Cash-out
Customization of fields for export incl. cost center logic

Minpunten: Missing export file with images for German accounting software Datev

Antwoord van de leverancier

van Spendesk op 16/10/2019

Thank you Christopher for your great review!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15/10/2019
Ferdinand S.
Marketing and Communications
E-learning, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/6/2019

"Improvements"

Opmerkingen: Paying all over the US when travelling. Helps with keeping track of company expenses.

Pluspunten: Easy to mangae/upload your receipts when you are travelling.

Minpunten: -Spendesk card doesn't work in many places (Trader Joe's for example)
-With the app you can only take photos from receipts. It would be a great improvement if you could make a photo that recognizes the receipt (adapts the borders automatically) and that converts it to a pdf.

Antwoord van de leverancier

van Spendesk op 19/6/2019

Dear Ferdinand, thank you for your review. The good news is our new mobile app will be launching soon, and includes a new feature to automatically crop receipt photos. Sorry to hear about the issues you had overseas, we've passed your comments on to our product team to investigate further.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/6/2019
Jordi C.
CFO
Online media, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/10/2019

"Everything undercontrol"

Pluspunten: Having credit card as main payment method for our online providers was a mess. Spendesk gave us absolut control about our expenses, reporting and more over... authmatization! Never more share credit card data to employees.

Minpunten: Spendesk should have been live 5 ago to avoid past problems :)

Antwoord van de leverancier

van Spendesk op 14/10/2019

Thank you Jordi for your amazing review. We're glad to help you stay in control of your company spending!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/10/2019
Xavi G.
Producer
Sport, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/10/2019

"Easy and amazing finance administration tool"

Pluspunten: The fact that i can scan my receipts and upload them directly from the phone. Having a Visa credit card that links directly to the app and i don't have to use my personal one.

Minpunten: There are too many approvals needed for every single operation

Antwoord van de leverancier

van Spendesk op 11/10/2019

Thank you Xavi for your nice review. Concerning the number of approvals, it might come from the expense policy of your company. Feel free to contact our success team if you have any question about the use of Spendesk.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/10/2019