Quick Base

Quick Base

door Quick Base

Wie gebruikt Quick Base?

Projectmanagers die een oplossing nodig hebben die exact op hun behoeften kan worden afgestemd.

Wat is Quick Base?

Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.

Quick Base - Details

Quick Base

https://www.quickbase.com

Opgericht in 1999

Quick Base - Prijsoverzicht

Quick Base heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Quick Base betaalde versie vanaf US$ 500,00/maand.

Beginprijs

US$ 500,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Quick Base

Advocaten software
Beheer van juridische zaken
CRM
Conflictbeheer
Contractbeheer
Documentbeheer
E-mailbeheer
Factureren
Kalenderbeheer
Klantenportal
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Vertrouwensadministratie
Formulieren maken en ontwerpen
Implementatiebeheer
Iteratiebeheer
No-code
Samenwerkingstools
Slepen en neerzetten
Testen van compatibiliteit
Visueel modelleren
Voorgedefinieerde app-sjablonen
Workflowbeheer
Bronnenbeheer
Coderefactoring
Foutopsporing
Gegevensmodellering
Implementatiebeheer
No-code
Ontwikkeling van web-apps
Ontwikkeling voor mobiel
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Softwareontwikkeling
Testen van compatibiliteit
Toegangsopties/machtigingen
Aansturing van onderaannemers
Apparatuur bijhouden
Budget volgen / taakuitgaven
CRM
Commercieel
Contractbeheer
Informatieverzoeken en aanvragen
Integratie in de administratie
Mobiele toegang
Offline toegang
Onderaannemers
Rapportage van incidenten
Schattingen
Wijzigingsorders
Woning
Automatisering van bedrijfsprocessen
Beheer van bedrijfsregels
Procesmodellering en -ontwerp
Procestoewijzing
Proceswijzigingen bijhouden
Samenwerking
Toegangsopties/machtigingen
Visueel workflowbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Back-up en herstel
Databaseconversie
Gegevensmigratie
Gegevensreplicatie
Mobiele toegang
NOSQL
Ondersteuning meerdere programmeertalen
Prestatieanalyse
Relationeel
Toegangsopties/machtigingen
Virtualisatie
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
360-gradenfeedback
Aanstellen (van personeel)
Beheer van verlofuren
Beheer van voordelen
Payrollbeheer
Prestatiebeheer
Schadevergoedingsbeheer
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Volgen van sollicitanten
Werknemersdatabase
Werknemersprofielen
Wervingsbeheer
Zelfserviceportal
AI-ondersteunde ontwikkeling
Aggregeren en publiceren van gegevens
Automatisering van bedrijfsprocessen
Gzamenlijke ontwikkeling
Implementatiebeheer
Integratiebeheer
Iteratiebeheer
Prestatie bewaken
Sjablonen
Slepen en neerzetten
Vereistenbeheer
Visueel modelleren
Web- en mobiele apps ontwikkelen
Workflowbeheer
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van Quick Base

5 van 208 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,1/5
George K.
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 22/2/2016

"Quickbase: the the missing link between applications and and business owners"

Opmerkingen: I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my company from scratch.
After having dabbled with the likes of designing a SQL or Access database, to creating a seemingly easier FileMaker application, Quickbase ended up winning those, hands down.
From a UI/UX perspective, Quickbase is a very intuitive products. You will immediately notice the attention to detail in designing this product the very first time you run into an error in a formula, or any design element. All feedback from the application is so detailed to the point where it practically resolves the issue for you. No other application has ever done that for me. Furthermore, it allows even a non-technical user create fairly complex applications that are far from achievable using a normal database product. Even if you are looking to create certain more advanced functionality in Quickbase, for instance, interacting with other applications via the API, you have native connectors within Quickbase which is constantly growing, and you can use applications like Zapier to further than integration without requiring any programming knowledge. I can write about the benefits of this application for pages, but, I will just say that, if you are drowning in Excel sheets to run your business, and have no way to link your data in an elegant way, do yourself a favor, and check out Quickbase for this purpose.

Pluspunten: - Easy of use (Great UI/UX)
- Flexible Interface
- Scalable
- Supports a full API for integration to virtually any other application
- Allows for scaling to a multi-user application, allowing for complex workflows to match business process.
- It's a mature product, which means that you would hard pressed to ask a question that hasn't already been answered by one of the Quickbase geniuses in the community forums.
- The community support is fantastic, and their support is very quick and efficient.

Minpunten: - Reports are not easily formattable. So, if you want to send out reports to your clients, or internally within the company, you would have to resort to 3rd party tools to allow for such functionality.
I'm hoping that Quickbase will work on this particular aspect of their reporting in future releases.

Antwoord van de leverancier

van QuickBase op 23/2/2016

Thanks for the fantastic review, George! Glad to hear QuickBase is working for you and your organization. We are always working to enhance QuickBase -- including updating our reporting options -- so please stay tuned for great new features in the future!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 22/2/2016
Geverifieerde reviewer
PM
Informatiediensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/5/2020

"Great platform. Young but with lots of potential. "

Opmerkingen: Overall great. Excited to see where they take the platform. Great company.

Pluspunten: Their premise of citizen development is spot on and what is needed right now by businesses. SFDC is too restrictive technologically and the price tag is prohibitive. Quick Base allows businesses to be agile and build either applications for the long term or ad hoc apps for short term use. Customer support is extremely responsive and helpful. Amazing. They have a good grasp on customer needs and build them into their roadmap. They recently added Pipelines, for instance.

Minpunten: They also do not have a native generic Sync to OBCD databases. They recently rolled out Sandbox functionality but there is still no dev environment - the sandbox is the dev environment. QB also disallows scheduled automations of table to table copies if you have Sandbox enabled. Big problem! Cannot remove the default "Create New App" link that everyone sees when logging in the homepage. This means every new user clicks it, and admins get a million notifications of "Joe wants permissions to create apps" from every new user.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/5/2020
Abe G.
CEO
Financiële dienstverlening, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 15/5/2020

"Disturbing Relationship with a company that should be there for your success"

Opmerkingen: In the begining, we started using the app. everything was great until about a year in. im not happy and for the investment, take my advise, SPEND the Extra money and just use Salesforce they arent the best platform for no good reasons. we have already started using Salesforce and have befitted from the switch Greatly.

Pluspunten: This App is basically an excel sheet on steroids.

Minpunten: The app takes you through multiple steps to save, add or edit an app page. When it comes to process, this app will make you click "Edit" then once you enter your data you have to click "save". The "premier" users or platinum users is ok but when you try to speak to them, all you get is "good luck going else where" . The fact is, they will lure you in, but lets face it. once you move your database in, they count on you not moving it out.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 15/5/2020
Geverifieerde reviewer
Program/Project Analyst III
Informatietechnologie en -diensten, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/4/2020

"Quickbase is highly customizable "

Opmerkingen: Quickbase is a good platform for mass creation of work orders or tasks, reporting on high levels and tracking work orders.

Pluspunten: This software can be customized for your companies specific needs, can generate work orders and dispatch them, can be accessed via mobile app or web browser and has completely customizable reporting.

Minpunten: Unlike other work order generating platforms, this does not have a chat feature for the person work orders are dispatched to and the dispatcher integrated within the system.

Antwoord van de leverancier

van Intuit op 15/4/2020

It's rewarding for us to hear about your experience with QuickBooks. Helping you get the job done so you can spend more time doing what you love is what we're here for. Wishing you a year filled with success! -Hannah, The QuickBooks Team.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/4/2020
Geverifieerde reviewer
Senior Associate - IT Audit
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/11/2019

"A Lot of Functionality and Options when Building on top of QB"

Opmerkingen: Has truly been excellent the majority of the time. Minor hiccups, like anything, along the way, but now we have a good plethora of applications and functionalities spread across a growing company and QB has adapted well and increased their response time with any issues identified. It has been a while since any sort of major incident has come up.

Pluspunten: The flexibility, ability to query reports on demand, employee tracking, internal applications that are able to be built off QB, along with many other internal applications. Able to easily code alerting to employees based on alerts, allow them to manage assignments and tasks, keep track of their projects and schedule, and ultimately save our company money.

Minpunten: Reliability on services is sometimes difficult. If something breaks, you will need to understand what is broken and alert Quickbase. There is only so much you can troubleshoot before waiting on QB.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/11/2019