Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Dialfire?

Gebruiksvriendelijke software voor outbound callcenters met presterende voorspellende nummerselectie vanuit de cloud. Zeer betrouwbaar en veilig. Verhoogt de productiviteit via aanpasbare formulieren, meerstapscampagnes met geautomatiseerde workflows, gecombineerde inbound informatie, realtime personaliseerbare analyses, en de controle en opname van telefoongesprekken. Integreert met bestaande software via REST API. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker.

Wie gebruikt Dialfire?

Particulieren of bedrijven met een willekeurig aantal medewerkers, die op zoek zijn naar efficiënte en solide software voor outbound callcenters die schaalbaar is met hun behoeften en in hoge mate kan worden aangepast.

Waar kan Dialfire worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • cloud IT Services
  • Gevestigd in Dresden, Duitsland
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Dialfire

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Andorra, Argentinië, Australië en nog 79 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

prijzen van Dialfire

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Dialfire heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • cloud IT Services
  • Gevestigd in Dresden, Duitsland
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Dialfire

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Andorra, Argentinië, Australië en nog 79 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Dialfire

Dialfire Software - 1
Dialfire Software - 2
Dialfire Software - 3
Dialfire Software - 4
Dialfire Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Dialfire-video
Dialfire Software - 1
Dialfire Software - 2
Dialfire Software - 3
Dialfire Software - 4
Dialfire Software - 5

Functies van Dialfire

  • Agent-interface
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Beller-ID
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • IVR
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Pipelinebeheer
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Third-Party Integrations
  • VoIP
  • Wachtrijbeheer

Dialfire alternatieven

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor uitgaande verkoop. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal.
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
contactSPACE is een intuïtieve softwareoplossing voor contactcenters waarmee je team beter hoogwaardige contacten op schaal kan leggen.
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.

Dialfire reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
28%
Jacob
Jacob
CEO in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Pluspunten:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Minpunten:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Social Media Manager in Canada
Mediaproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Pluspunten:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Minpunten:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Head of Marketing in Duitsland
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Pluspunten:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Minpunten:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Cliff Ian
Deputy General Manager in Filipijnen
Outsourcing/Offshoring, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Remotodojo on Dialfire

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Pluspunten:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Minpunten:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Minpunten:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Fabio
CEO in Duitsland
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

This is the best dialer I have ever used

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.

Minpunten:

I currently have no points that I would like to emphasize negatively

Benjamin
Auth. Officer in Duitsland
Outsourcing/Offshoring, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A comprehensive solution at scalable costs

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.

Pluspunten:

The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.

Minpunten:

The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.

Bojan
Bojan
Business Development Manager in Kroatië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Outsourcing/Offshoring, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great software for small campaigns, easy to set up and run

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.

Minpunten:

Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Research, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Call Center Software

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Good experience

Pluspunten:

1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team

Minpunten:

Must work on pricing structure to be more competitive in the market

Benedikt
CEO in Duitsland
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.

Minpunten:

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.

Eren
Vertriebsleiter in Duitsland
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Erstklassige Software

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Die Software hat mir sehr viel Arbeit abgenommen! Vor allem der Support ist blitzschnell, zuverlässig und kompetent!

Minpunten:

hängt manchmal ein wenig, sodass man die Seite neu laden muss

Antje
Callcenter Management in Duitsland
Managementconsulting, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.

Pluspunten:

- flexibel anzupassen und zu erweitern - Anbindung an externe Systeme - jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden

Minpunten:

Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander

José
CEO/ Founder in Spanje
Outsourcing/Offshoring, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.

Pluspunten:

la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.

Minpunten:

l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.

Catherine
Gerant in Frankrijk
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

pratique et très concret

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.

Minpunten:

Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.

Maximilian
CEO in Duitsland
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best in Class / Top-Tier Support & Business Process understanding

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Best in class from my point of view

Pluspunten:

Dialfire is very easy to use and the onboarding for new colleagues is a no-brainer. There is nothing that can happen or be done wrong.

Minpunten:

The Reporting serves everything you need except the terms, you have to rewrite some terms for a better understanding on the management level

Patricia
Head of Telemarketing in Duitsland
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Teylor

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Super Support

Pluspunten:

Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen

Minpunten:

anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software

Jason
E-commerce Director in VS
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Phones handled with ease

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Pluspunten:

Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.

Minpunten:

Would like a smoother interface into my CRM

María
Informática in Spanje
Justitie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Rapidez, soluciones y amabilidad

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Pluspunten:

Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez

Minpunten:

Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz