Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho CRM?

Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.

Wie gebruikt Zoho CRM?

Zoho CRM is voor iedereen, of het nu een klein bedrijf of een grote onderneming is. Verkoop slimmer, beter en sneller met Zoho CRM.

Waar kan Zoho CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

prijzen van Zoho CRM

Beginprijs:

US$ 20,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho CRM betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho CRM

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5

Functies van Zoho CRM

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Quotaplanning
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Zoho CRM alternatieven

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Salesforce B2B Commerce biedt kopers de naadloze selfservice-ervaring van online winkelen met alle B2B-functionaliteit die ze nodig hebben.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren.

Zoho CRM reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Duncan
Duncan
Chief Operating Officer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

No frills - and it shows

3,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Wilfred
Wilfred
Book Keeper in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Logistiek en toeleveringsketen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho CRM very easy and reliable

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I like how it helps to sort all customer emails specifically with the way our company works, managing all the queries and sending them feedback.

Minpunten:

So far, Zoho CRM has no downside with the way I'm using it.

Royce
Consultant in Nieuw-Zeeland
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Highly recommend Zoho CRM / Zoho one

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Its great. Getting the Zoho One pakage is the way to go which is only $40 per month and gives you over 40 Apps to run your business. and because they all talk to each other, it makes things a bit easier to manage. For example. I was using an Excel spreadsheet for contacts, accounting software for invoices, Excel for expenses, google forms for my forms, zapier for anything that didn't connect to each other, and a couple of other apps to make my business run. The accounting software I was using was $30 a month on its own. so it was worth the change for me.

Pluspunten:

How i was able to capture leads from multiple sources and have them come to the one place. Having the mobile app really helps keeping track of your contacts on the go. Workflow automation saves me a tonne of time every week.

Minpunten:

The learning curve can be initially overwhelming.

Overwogen alternatieven: Expensify, FreshBooks en AI Field Management

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: Cheaper, saved me a lot more time, Mobile apps, AI insights, Automations, Quicker invoicing and expenses

Overgestapt van: MYOB Business, Zapier, Wave Accounting, Xero en Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: All my business apps were housed in one place. It was an easy decision.

Jeanne
VA in VS
Tekstschrijvers, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Just trying to work with a trial

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: not so great so far

Pluspunten:

bookings and calendar - this is a trial, i'm not sure yet

Minpunten:

trying to get support - having trouble getting the right trial version for us

Overwogen alternatieven: Calendly

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: the ability to track leads

Palak
Business Development in India
Financiële dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zoho: Comprehensive Business Solutions Simplified

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Zoho CRM offers robust automation capabilities that help streamline sales processes. You can automate repetitive tasks such as lead assignment, email notifications, and follow-up reminders. By automating these routine activities, you can save time, reduce errors, and ensure that no important tasks slip through the cracks.

Pluspunten:

Zoho is an impressive suite of software applications designed to streamline business operations. With its extensive range of tools covering CRM, project management, accounting, marketing automation, and more, Zoho offers a comprehensive solution for businesses of all sizes. The intuitive user interface, seamless integration, and scalability make it a valuable asset for optimizing productivity and efficiency. While there may be a learning curve during setup and customization, the collaborative features and dedicated customer support further enhance the software's appeal. Discover Zoho today and simplify your business management processes.

Minpunten:

Con is that, that we cannot log calls the same day because it shows AM options only for same day.

David
Corporate Development Manager in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Zoho CRM

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We are still in the process of setting it up. It is taking awhile to get all the functionality set up for our needs.

Pluspunten:

It is very robust with a lot of options. We are able to customize the modules within CRM to accommodate our business needs. We are also able to integrate it relatively easily with other software.

Minpunten:

There could be better training from Zoho on what it can do and how to set it up. It seemed to be once you buy it, you are on your own to implement it.

Overwogen alternatieven: Procore

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen: We needed something more robust than Giddyup as we moved into larger-scale construction.

Redenen om over te stappen op Zoho CRM: Zoho has more of a CRM than Procore.