Wie gebruikt Syxsense Manage?

Voor IT-professionals en MSP's met 100-10.000 eindpunten die behoefte hebben aan een effectieve, complete tool voor systeembeheer.

Wat is Syxsense Manage?

Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-management en beveiliging waarmee IT-afdelingen onmiddellijk kunnen reageren op beveiligingsincidenten. Of het nu gaat om een ransomware-aanval of het ondersteunen van gebruikers op elk moment, met Cloud Management Suite Realtime Security kun je je omgeving gemakkelijk beheren, patchen en herstellen.

Syxsense Manage - Details

Syxsense

http://www.syxsense.com/

Opgericht in 2012

Syxsense Manage - Prijsoverzicht

Syxsense Manage heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Syxsense Manage

ICT-beheersoftware
Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Inkoopbeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Onderhoudsbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Back-up en herstel
Beheer van problemen
CRM
Dashboard
Externe toegang
Factureren
Helpdesk
Live chatten
Patchbeheer
Plannen
Projectbeheer
Aangepaste patches
Automatische goedkeuring
Automatische patchcommando's
Automatische scans
Compliancebeheer
Dashboard
Netwerkbreed beheer
Patch testen
Patch-prioriteitsstelling
Scannen op kwetsbaarheden
Toegang en controle op afstand
Waarschuwingen/Meldingen
Bestanden delen
Diagnostische hulpmiddelen
Enquêtes en feedback
Realtime chatten
Scherm delen
Sessieoverdracht
Sessies opnemen

Reviews van Syxsense Manage

5 van 32 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,7/5
Geverifieerde reviewer
IT Desktop Administrator
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/6/2019

"Great service and support. Evolving to fit customer needs."

Opmerkingen: With any software, there is a learning curve and this is no exception. However, from trials of many other patching solutions, this was far and away the most intuitive . The support has helped me understand some of the more common errors and how to correct them on my end.

Pluspunten: CMS has everything I was looking for in an online patching solution. The customer support is always fast and accurate, while offering fantastic solutions beyond what my questions were.

Minpunten: The remote assistance portion lags to the point where it is not very useful. The FAQ and Help sections are high level, without many answers on more detailed questions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/6/2019
Wilfredo L.
IT Assistant
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/7/2019

"Mid size company using Patch Manager to manage Desktop/Laptop updating policy"

Opmerkingen: Outlook windows updates were causing issues and since wsus packages these we could not manage the updates with out a tool, since CMS we are not able to verify the update before deploying.

Pluspunten: The ease of use, we have spent less time managing the program and less time assisting with issues since the deployment of CMS/ Patch Manager.

Minpunten: Not sure yet seems to work fine on all aspects and functions

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/7/2019
Bertie P.
IT Manager
13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10/5/2018

"Could never get things right"

Pluspunten: When it worked properly, it was amazing. The UI made it very easy to deploy patching campaigns and I loved the dashboards showing patch compliance.

Minpunten: Scheduled tasks failed often. Tried a combination of using the vRep and going agentless. Long story short, could only ever complete about 10% of all patch jobs. The site was always unbearably slow as well. We're based in Alaska so perhaps the sluggish site was just our connection back to the Verismic servers.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10/5/2018
Ètienne R.
Systems Administrator
Juridische dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/3/2020

"Syxsense patch management is instrumental in making telework happen"

Opmerkingen: A couple of years ago, our organization saw a need to move its patch management technology, which was on-prem, to a cloud solution. As we started to transition to a mobile workforce, we quickly realized that we needed to have the same visibility into the laptops as we had into our desktops and servers. We vetted several companies. None offered the capability and simplicity of the Syxsense.

Pluspunten: Syxsense is much more than a patch management solution. Syxsense gives us the ability to deploy software and provide remote assistance to our employees no matter where they are in the world.

Amid the COVID-19 pandemic, with more and more of our employees being required to work from home, Syxsense has been instrumental in making telework happen for our organization.

Minpunten: Having a cloud solution is a huge benefit over what we were using, which was on-prem. There's nothing I like least.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/3/2020
Shannon R.
IT Support
Juridische dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/5/2017

"Pleasure to deal with "

Opmerkingen: Its a great tool that I use daily and wouldnt be able to do my job without it!

Pluspunten: I LOVE this software. In our organisation it is used as an assets DB, Remote control tool and its our patching tool too. As we have offices all over the country its not convenient to go down to the offices every times there is an issue nor is it cost effective for the business, so using CMS is great as we can connect the PCs/ Laptops in seconds to resolve issues and manage machines. The support staff are excellent at resolving any problems quickly and do a thorough job to make sure everything is resolved before closing down the ticket. The training staff are great too! No question is too silly and they are always happy to help with what ever issues / queries we had - IE setting up software deployments and using patch manager.
I would highly recommend CMS for small and large business. Other Verismic products are just as high quality as this one.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/5/2017