FullStory

Wie gebruikt FullStory?

De doelmarkten van FullStory variëren van ondersteuningsmedewerkers tot productteams, groeihackers en engineering. FullStory stelt iedereen in een organisatie in staat om te helpen bij het opbouwen van een toonaangevende online ervaring.

Wat is FullStory?

FullStory hanteert een fundamenteel andere benadering om je klantervaring te begrijpen. Eén klein script ontgrendelt een perfecte weergave, automatische inzichten, trechteranalyses en robuuste zoek- en segmentatie, allemaal zonder de noodzaak om je sitecode handmatig te taggen.

FullStory - Details

FullStory

https://www.fullstory.com/

Opgericht in 2014

FullStory-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

FullStory - prijsoverzicht

FullStory heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.


Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

FullStory - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van FullStory

  • Analyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Dashboard
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • Dashboard
  • Dynamische kaarten
  • Elementanalyse
  • Insluitbare kaarten
  • Personal mapping
  • Radiale kaarten
  • Territoriale kaarten
  • Voor de wetenschap
  • Voor verkoop
  • Websiteanalyse

Bekijk de volledige lijst van Heatmap software

  • Animatie
  • Bruikbaarheidstests
  • Gebruikersonderzoek
  • Gebruikerstrajecten
  • Heatmaps
  • Niet-gemodereerd testen
  • Prototypen genereren
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Voor mobiel
  • Voor websites

Bekijk de volledige lijst van UX-tools

  • Campagnebehee
  • Conversies bijhouden
  • Doelstellingen bijhouden
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Meerdere sites beheren
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Referentiebron bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Zoeken naar sites bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Website analyse tools

  • Concurrentenanalyse
  • Contentbeheer
  • Koppelingsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Tools voor onderzoek naar trefwoorden
  • Waarschuwingen voor probleemgebieden

Bekijk de volledige lijst van Website optimalisatie software

FullStory alternatieven

Meer alternatieven voor FullStory

Reviews van FullStory

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,4
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,1

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/1/2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Opmerkingen: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Pluspunten: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Minpunten: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/1/2019
Thomas C.
Director
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/11/2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Opmerkingen: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Pluspunten: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Minpunten: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/11/2019
Bharath A.
Director - Marketing
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/8/2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Pluspunten: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Minpunten: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/8/2017
Geverifieerde reviewer
Analyst
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/9/2020

"Can't Imagine Not Having It"

Opmerkingen: One major benefit is debugging. It makes the process way faster because we don't always have to re-create the scenario to see what happened. Another major benefit is that it helps us understand the psychology of our customers. What makes sense to them, what doesn't, what frustrates them, etc. FullStory has a neat "RageClick" tracking feature. 10/10 would recommend.

Pluspunten: Once my company got FullStory, I couldn't imagine a world without it. How can you *really* tell what your customers are doing? Reviewing at a list of events is just not adequate, and FullStory solves this problem. It's extremely intuitive and flexible. You can change the speed, skip inactivity, leave comments inside the videos, and much more. Plus, they have integration with a variety of analytical platforms, like Heap.

Minpunten: Occasionally, the reconstructed videos of user behavior are misleading. One serious issue is the inability to see iframes, but there's probably nothing anyone can do about that. I've also noticed that dropdowns don't always appear as they should. This makes it difficult to determine which options the user is actually seeing. The way they portray the user zooming-in is also a little disorienting.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/9/2020
Monish K.
senior software engineer
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/4/2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Opmerkingen: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Pluspunten: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Minpunten: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/4/2020