Wat is Tradify?

Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak.

Meer dan 15.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.

Wie gebruikt Tradify?

Vakwerk en servicebedrijven - elektriciens, loodgieters, HVAC, schilders, bouw en aannemers, servicemonteurs, IT, installateurs, reparatie, onderhoud, zonnepanelen, hoveniers, gazonverzorging.

Waar kan Tradify worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Tradify
  • Gevestigd in Auckland, Nieuw-Zeeland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en nog 1 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Tradify
  • Gevestigd in Auckland, Nieuw-Zeeland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Tradify

Tradify Software - 1
Tradify Software - 2
Tradify Software - 3
Tradify Software - 4
Tradify Software - 5
View 6 more
Tradify-video
Tradify Software - 1
Tradify Software - 2
Tradify Software - 3
Tradify Software - 4
Tradify Software - 5

Vergelijk de kosten van Tradify met soortgelijke producten

Tradify

AU$ 39,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 12,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Tradify

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Afspraakplanning
  • Beheer van technici
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Budgettering/prognoses
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Personeelskalender
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor slotenmakers
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer

Tradify alternatieven

Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
The only field service management software that pays for itself.
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Quote, to scheduling, equipment, mobile app, timesheets & invoicing, Xero integration, JGID has every aspect of your business covered.
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.

Tradify reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7 (129)
Gebruiksgemak
4,7 (129)
Klantenservice
4,8 (129)
Functies
4,3 (129)
Waar voor je geld
4,7 (129)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
26%
3
1%
1
1%
Paul T.
Paul T.
Business Owner in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Radical Tradify

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Really helpful. Gave me an extended free trial period. Are very fast to call back wroth over the phone support. I'm not moving any time soon. Love this tooll and the company.

Pluspunten:

Yes a great tool. I use it daily to quote and invoice my jobs as a Data Cabler. T connects with my suppliersso my invoices are costed correctly. I'm a happy camper. The mobile app is 100%functional. So I can invoice customers on the job if I need to and take payment via credit card via stripe. Easy.

Minpunten:

It's a pretty gripe but they are in new Zealand so that's an issue I suppose. Since I'm an Aussie. Lol.

Damian S.
Office Manager in Guernsey
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Island Electrics Ltd - How Tradify is helping the company to keep moving forward!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: As stated Tradify is really aiding us to push the company forward and progress to where we want it to be, the guys on jobs like the fact that its there on there phones/smart devices meaning that timesheets don't need to be submitted at the end of the week as it previously was. The integrated invoicing system is really good as well. On the whole Island Electrics Ltd are very happy with Tradify

Pluspunten:

The fact that its there on everyone's smart phones/devices. Its instant in terms of updating tasks/jobs

Minpunten:

The software is amazing and continues to help push the company forward, however we do feel that the reports that are included in the software aren't what we use on a daily,weekly or monthly basis. Also the software slows up on big jobs which is frustrating.

Ben H.
Director in VK
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Tradify

5,0 5 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: We have loved using Tradify and have had a great experience with the team. Tech support is great too!

Pluspunten:

Tradify is an easy to use all in one software for small to medium size companies. We found it quick and easy to learn and most things are self explanatory to figure out.

Minpunten:

The scheduler gets very busy when you get past a certain number of employees making it harder to see the workloads at a glance. However, you can use filters to view the day another way to see what's going on day by day.

Darren H.
Owner in
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Fairly Easy to use, some good features, requires more development

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Saves time quoting and invoicing, layout of invoice looks good, the app is easy to use so the guys in the field don't struggle with how to use it.

Minpunten:

when sending emails from tradify the invoices at the bottom say sent from Tradify, i get that its a bit of free advertising for Tradify but I think it looks unprofessional from our point of view, you can download invoices and documents and send your usual way but that does take longer. Doesn't get updated very regularly I used a competitors software for a while (doesnt integrate with MYOB essentials which is why i stopped) and they did regular improvements every month. doesn't integrate with other calendar programs like google calendar. kits which i like where you basically put together regular things that you do ie install a double Power point, but you cant do this on invoices. Pages on the app do take a long time to load and a big downfall no offline access to the app.

Luuk H.
Electrician in Nieuw-Zeeland
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ease of use, Value for money

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall it is a great product, with all the features I required, at an affordable price.

Pluspunten:

Ease of job tracking, notes feature is great, quoting, invoicing, its all straight forward

Minpunten:

Would be nice for it to be able to save when out of reception and update itself when you get back into reception