Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is HubSpot CRM?

Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.

Wie gebruikt HubSpot CRM?

De HubSpot CRM is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven (10-200 werknemers) voor wie spreadsheets te beperkt zijn, maar die niet veel van de geavanceerde functies van complexe CRM's voor grote ondernemingen nodig hebben.

Waar kan HubSpot CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 21 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

prijzen van HubSpot CRM

Beginprijs:

US$ 20,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot CRM betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 21 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van HubSpot CRM

HubSpot CRM Software - 1
HubSpot CRM Software - 2
HubSpot CRM Software - 3
HubSpot CRM Software - 4
HubSpot CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
HubSpot CRM-video
HubSpot CRM Software - 1
HubSpot CRM Software - 2
HubSpot CRM Software - 3
HubSpot CRM Software - 4
HubSpot CRM Software - 5

Functies van HubSpot CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • Campagnebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • For Financial Institutions
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Third-Party Integrations
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

HubSpot CRM alternatieven

Bouw klantenrelaties voor het leven op met gegevensgerichte digitale marketing.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
E-mailmarketingsoftware voor makers die voorwaardelijke content voor verschillende soorten abonnees ondersteunt.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.

HubSpot CRM reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Simon
Simon
Arborist in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good for larger businesses

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Good software, a little too function heavy for our needs.

Pluspunten:

This CRM is very adaptable and we've found it useful up to a point.

Minpunten:

It was a little overkill and we scaled back to a simpler solution.

Maddie
Marketing Coordinator in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

All in one CRM

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: The HubSpot team is friendly and easy to work with. They were excellent at providing a meticulous, efficient HubSpot data migration and integration experience for us! We feel very confident in the health of our data and automation architecture moving forward.

Pluspunten:

We really enjoy having all of our contacts all in one place. Everything from sales to marketing to customer support, we can access it all through HubSpot.

Minpunten:

It was a little challenging to set up initially, but this could have been due to our migration from our previous software. The data was laid out a bit differently so it didn't migrate everything in the right spot on the first try.

Overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor HubSpot CRM te kiezen: Highrise lacked capability that we needed and was also no longer being supported.

Overgestapt van: Highrise

Redenen om over te stappen op HubSpot CRM: It was more fitting to what our company needed.

Alex
CEO and Founder in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A Nightmare in SaaS: HubSpot's Sales Trap and Operational Chaos

2,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Choosing HubSpot over Salesforce was one of the biggest, most damning decisions I've ever made for the growth of my company, Desygner, which boasts 40 million users. We initially moved to HubSpot due to a tempting 90% discount, but what seemed like a cost-saving choice turned into a nightmare that has plagued us for the past three years. HubSpot's sales team is stellar at their job, perhaps the only good thing about them. Their ability to upsell and ensnare us into buying more and more was phenomenal. Unfortunately, that’s where the positives end. The product itself is a disaster. Buggy is an understatement. Confusing is far too kind. I love software, but this product makes me want to rip my hair out every time I use it. It’s so problematic and unreliable that my sales team flat-out refuses to use it. Despite investing over $150,000, the real cost isn’t just financial—it’s the lost opportunities and the mess this bloated, dysfunctional system has brought to our operations. HubSpot’s constant upsells are infuriating. To get anything reasonable done, you’re pressured into buying more features. The product is bloated, and I wouldn’t recommend it to any business, especially if you have more than a few employees. Even then, why bother? After enduring this chaos for three years, it’s time to escape. HubSpot was supposed to help us grow, but instead, it’s been a massive hindrance. If you value your sanity and business growth, steer clear of this nightmare.

Pluspunten:

HubSpot's sales team is stellar at their job, perhaps the only good thing about them. Their ability to upsell and ensnare us into buying more and more was phenomenal. Unfortunately, that’s where the positives end. The product itself is a disaster.

Minpunten:

Buggy and unreliable Extremely confusing interface Ineffective and unusable for sales teams Constant upsells to access essential features Bloated and dysfunctional system Significant financial investment with minimal return Lost opportunities due to operational inefficiencies Buggy is an understatement. Confusing is far too kind. I love software, but this product makes me want to rip my hair out every time I use it. It’s so problematic and unreliable that my sales team flat-out refuses to use it. Despite investing over $150,000, the real cost isn’t just financial—it’s the lost opportunities and the mess this bloated, dysfunctional system has brought to our operations. HubSpot’s constant upsells are infuriating. To get anything reasonable done, you’re pressured into buying more features. The product is bloated, and I wouldn’t recommend it to any business, especially if you have more than a few employees. Even then, why bother? After enduring this chaos for three years, it’s time to escape. HubSpot was supposed to help us grow, but instead, it’s been a massive hindrance. If you value your sanity and business growth, steer clear of this nightmare.

Priyanka
Priyanka
Head of Marketing in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful and Intuitive CRM for Marketing Success

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, HubSpot CRM has been excellent—intuitive, powerful, and perfect for enhancing CRM messaging and marketing alignment.

Pluspunten:

Its intuitive interface and automation tools. It makes audience segmentation and personalized messaging seamless, boosting ou strategy and ROI.

Minpunten:

What I like least about HubSpot CRM is the pricing, which can become expensive as your contact list grows, and that some advanced features are only available in higher-tier plans.

Overwogen alternatieven: Salesmate, Zoho CRM en Close

Redenen om over te stappen op HubSpot CRM: Because its have major of features which we are looking for

Becky
Customer Service Representative in VS
Recreatieve faciliteiten en diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

HubSpot Spot On!

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: 10/10 best experience ever! From the overall database itself down to the customer service.

Pluspunten:

I loved how when an inbound deal came through that HubSpot connected the customer's information to the company based on their domain information.

Minpunten:

Unfortunately, the cost is what I least like about Hubspot.