Wat is BigChange?

**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.

Wie gebruikt BigChange?

BigChange wordt gebruikt in meer dan 60 sectoren, waaronder de buitendienst, HVAC, loodgieterswerk, transport en logistiek, bouw, afval, de publieke sector en verhuur van materieel. Vraag naar een case study in jouw sector.

Waar kan BigChange worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • BigChange
  • Gevestigd in Leeds, VK
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Cyprus, Frankrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • BigChange
  • Gevestigd in Leeds, VK
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Cyprus, Frankrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van BigChange

BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5
View 6 more
BigChange-video
BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5

Vergelijk de kosten van BigChange met soortgelijke producten

BigChange

£ 69,95/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 30,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 39,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van BigChange

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Beeldregistratie
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bewijs van aflevering
  • Biedingsbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Code afdwingen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Herinneringen
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projecten bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportsjablonen
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Routehistorie
  • Routering
  • Ruimtebeheer
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • VIN-lookup
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor slotenmakers
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Zelfserviceportal

BigChange alternatieven

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Haulage operators with multi-vehicle fleets use Mandata TMS (formerly Manpack3) to manage their transport and logistics process.
Solarvista® LIVE is designed to be super easy to customise, work in any browser and operate with mobile apps that work offline.
Software voor business intelligence van Salesforce. Bekijk alle gegevens, krijg direct antwoorden en werk samen met je team.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Connect your mobile workforce, office teams and customers together in a single system for optimum visibility of your operations.
A cloud & mobile app to manage mobile workforces, providing customisable mobile forms, geo-location, compliance, and asset management.
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization

BigChange reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (158)
Gebruiksgemak
4,4 (158)
Klantenservice
4,7 (158)
Functies
4,4 (158)
Waar voor je geld
4,4 (158)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Colin N.
Colin N.
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Working with Big Change

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Pluspunten:

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Minpunten:

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Reactie BigChange

2 jaar geleden

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model. Thank you for choosing BigChange.

Jordan W.
Founder in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Big Change Revolutionised My Business

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Pluspunten:

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Minpunten:

The schedule does not have dynamic scheduling

Reactie BigChange

3 jaar geleden

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this. Thank you once again for taking the time to leave a review. All the best, Team BigChange

Ricky C.
MD in VK
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

1,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Pluspunten:

nothing that most other software can deliver

Minpunten:

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Mike C.
Managing Director in VK
Kansspelen en casino's, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A complete solution

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight forward with ample amounts of training provided. The Job Watch product has brought together many of the elements of my company's field service activity ensuring a seamless and streamlined experience for clients , office staff and field engineers.

Pluspunten:

Job Watch is a very modular product and very straight forward to tailor to an individual business. Implementing this software had an immediate impact on the speed at which field service jobs were detailed and billed to the client. Cash flow was positively effected due to itemised billing, client sign off of work completed and job reports tied to invoices. Job watch manages all of the processes concerning my company's field service activity, from the tracking of engineers to the delivery of an accurate invoice with the added bonus of reducing time and costs associated with service administration.

Minpunten:

The contracts section of the software is difficult to tailor to our business and engineers on site do not have visibility of the contract levels that are set so they cannot see what works are covered by any agreement.

Simon W.
Managing Director in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

SWS Northwest Ltd

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: [SENSITIVE CONTENT] our trainer is fantastic. What she doesn't know isn't worth knowing. She is so patient and very helpful and really good fun to talk to.
Eli Sufrin is always available to help us out.
It has been hard to get this implemented, it has taken us a good 6 months to roll out. But this is down to me being very busy as well.

Pluspunten:

Its functionality and the ability to hold all our customers details, job details and job tracking.

Minpunten:

There are several actions that need to be done separately in order for an automation to work. This can be tricky to work out and normally involves calling Road Crew.

Reactie BigChange

4 maanden geleden

Simon, thank you for your review! I'm so glad to hear that you enjoyed our service. We're always looking for ways to improve, but it's great to know that we are on the right track. BigChange