Wie gebruikt SolarWinds Take Control?

Kleine tot middelgrote IT-serviceproviders en MSP's die uitstekende klantenservice willen bieden.

Wat is SolarWinds Take Control?

Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf.

SolarWinds Take Control - Details

SolarWinds MSP

https://www.solarwindsmsp.com

Opgericht in 2014

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
SolarWinds Take Control-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

SolarWinds Take Control - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

SolarWinds Take Control heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Functies van SolarWinds Take Control

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Enquêtes en feedback
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Beheer van vergaderingen
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Externe toegang
  • Live chatten
  • Samenwerking
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Videochat
  • Webvergaderen

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

SolarWinds Take Control alternatieven

Meer alternatieven voor SolarWinds Take Control

Reviews van SolarWinds Take Control

5 van 15 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,1/5
Waar voor je geld
4,2/5
Tyler F.
Service Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/5/2020

"Quality service at a great price for small businesses"

Opmerkingen: Never had any real issues with the software. Support team has been very good about getting back to us in a timely fashion

Pluspunten: Where some other applications have issues on both PC and Mac, Take Control is a great example of how well the software can operate with both systems. The console is easy to use and also offers a USB loaded version of it to take on the go. Having the subscription cover per technician and not per node allows a small team to be extremely versatile at the flat monthly rates

Minpunten: No rebranding available. Most of our other platforms and service options have a rebranding scheme that is lacking in Take Control. We use this primarily as a backup connection should our RMM remote have a problem

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/5/2020
Eli P.
Centralized Services Administrator
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14/7/2019

"Good Product as a Complment to Solarwinds N-Central"

Opmerkingen: Overall, I am happy with the product, but I would prefer to not need to buy additional services to compliment what is integrated with N-Central.

Pluspunten: Take Control standalone is a good compliment to N-Central. This product is integrated into N-Central, but that versions lacks ad hoc connections for systems tht are not already added to the system. Using Take Control stand alone lets start connections for users on machines that are not already in Solarwinds N-Central.

Minpunten: The fact that we needed to purchase an add on product to start ad hoc connections is a bit disappointing. his functionality really should be integrated into N-Central.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14/7/2019
Geverifieerde reviewer
Senior Project Lead
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16/1/2018

"Not user friendly"

Opmerkingen: None at all

Pluspunten: The products drag and drop functionality with transferring files is wonderful. The groups make it easy to find machines as well.

Minpunten: This software has more bad points than good. Seeing the screen is very difficult unless you change the resolution on the client screen. If you use the zoom functionality you have to scroll all over the screen. Each session opens in it's own window so if you are doing a large upgrade and need many open it make sit difficult to use. Some of the default settings such as to log the person off when you log out of a remote session make support harder.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16/1/2018
Andrew H.
Managed Services Administrator
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/5/2019

"Take Control: Just Works"

Opmerkingen: Awesome. Love it.

Pluspunten: It just works.
Fast connections.
Tons of features, built in multi-pane file transfer w/ multi-queue, pause and resume functionality.
Automatic reconnect
Lightweight
integrated chat, system shell, information, full audit trail.

Minpunten: It's hard to find a glaring Con with Take Control. ~2-5% of installations occasionally have an issue (integrated NCentral version of TC), however I have never seen a simple quick reinstall fail to fix any of those issues.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/5/2019
Geverifieerde reviewer
Support Engineer
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/7/2018

"Great software with many features"

Opmerkingen: I am able to support my clients with ease and provide A+ support at a reasonable cost.

Pluspunten: * Easy to navigate once you have a basic understanding of the interface
* Agent software is easy to install and has a lot of features to help manage a clients computer
* Request help feature is fantastic. Simply guide a client to the website and ask them to select the
request help option which allows you to assist them without installing the agent.

Minpunten: * The agents tend to fail randomly due to updates but this can easily be rectified with the new "repair agent" feature.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/7/2018