Wie gebruikt Todoist?

Persoonlijke productiviteit en teamproductiviteit.

Wat is Todoist?

Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer.

Todoist - Details

Doist

https://Doist.com

Opgericht in 2007

Todoist Software - 1
Todoist Software - 2
Todoist Software - 3
Todoist Software - 4
Todoist Software - 5
Todoist-video
Play
Todoist Software - 1 - miniatuur
Todoist Software - 2 - miniatuur
Todoist Software - 3 - miniatuur
Todoist Software - 4 - miniatuur
Todoist Software - 5 - miniatuur

Vergelijk Todoist met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 4,00/maand
US$ 12,50/maand
US$ 10,99/maand
US$ 9,80/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Todoist - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Documentatie
  • Video's

Functies van Todoist

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Budgetbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Mobiele toegang
  • Projectplanning
  • Rapportage/projecten volgen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toewijzing en planning van resources
  • Voor non-profitorganisaties

Bekijk de volledige lijst van Nonprofit Project Management

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Chatten/messaging
  • Databases maken
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Presentatietools
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Productiviteit software

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agile-methodiek
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Budgetbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Ideeënbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Risicobeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Project management tools

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bestandsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Taakbeheer software

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

Todoist alternatieven

Meer alternatieven voor Todoist

Reviews van Todoist

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,4
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Darien C.
Associate Pastor
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/1/2021

"Todoist is a powerful, intuitive to-do list application with many features & only a few flaws"

Opmerkingen: Overall, Todoist has been a life-saver, allowing me to simplify my work life and organize the numerous projects & tasks I have to juggle. While it can be complicated at times and lacks certain features I would love to see, it is the best project management app I've ever used, and I would sorely miss it if Todoist were to be shut down.

Pluspunten: Todoist has simplified my work life - helping to organize all my tasks, projects, and meetings in a simple way that ensures no project is missed. While there is a bit of a learning curve to figure out how to best utilize & organize the platform, the simplicity of it's core features makes it easy for anyone to pick up and use. You are able to hop on their website or app and add a task in an instant; with the ability to schedule the due date, priority, and set it up in a specific project very quickly using their shortcuts. With their team collaboration features, you are also able to assign specific tasks to specific people, allowing for quick and ease collaboration and project management. Plus, Todoist offers numerous templates that help facilitate setup, and a very simple "Karma" rewards system that helps encourage use (and helps make you feel accomplished).

Minpunten: Todoist offers numerous systems, but unfortunately it can be a bit of a learning curve to learn all the shortcuts (especially when they change periodically) and an effective way to organize the projects & tags. As well, while they offer simple ways to import their templates and allow you to export templates of your own, they don't offer a simple cloud storage solution for those templates - so to load an exported template, you need to download it, keep it, and reupload it when needed. Lastly, they lack the ability to setup certain types of tasks; such as a task with subtasks that all repeat weekly - currently you can schedule them all to happen each week, but the subtasks end up getting listed as full tasks on the due date.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/1/2021
Ross Y.
PM
Entertainment, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4/5/2021

"A robust todo tool for those that want a fresh Trello alternative"

Opmerkingen: Used successfully for a while, until Trello came out with some features that made using yet another tool redundant, such as setting date and time for tasks and subtasks and viewing the tasks in various layouts.

Pluspunten: Great usability features - quick capture of todo tasks from any text, shortcuts for everything, subtasks, notes for tasks, sharing with team, various views of the tasks (board, list, calendar, gantt).
Support in all browsers, as an extension and standalone, phone app with reminders - everything works in perfect unison.

Minpunten: Some of the features that other tools offer for free are behind a paywall, such as saving notes with a task or attaching files, or team sharing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4/5/2021
Laura P.
Production Coordinator
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/9/2019

"Easy To Use, Not So Easy To Organice"

Opmerkingen: The founder of the company really likes it to keep track of what everyone is doing so I've been using it for the last 5 months (since I started in this company).
But anyway, I actually keep using the Notes App on Mac which is really similar to Todoist but I can keep my tasks private - which is something I wish I could do on Todoist, not sure if there is a way already but it's not very clear who can see what.

Pluspunten: Me and my team really like how easy to use it is.
It helps keeping track of what needs o be done and lets other people know what's been completed.
It doesn't over complicate things and it's really good that you can have it on your phone and get updates on notifications.

Minpunten: I get that keeping it simple must be the main idea behind this app. However, I'd appreciate if some hierarchy could be applied when organising the tasks.
The way to organise projects on the left part could be, for example, group into folders so once a project is finished you could, for example, move it to an archive folder.
All the Karma points system and the notifications is a bit confusing or just not clear enough. Is it just to cheer you up when you've completed many tasks or has it got any actual purpose? But the most important: I wish tasks wouldn’t disappear from my inbox right when I complete them.
I wish I could still see them (maybe in a lighter grey colour) so I see what I've completed and then I could manually move them into a project folder when I don't want to see them anymore.
Also, I'd appreciate if some type of colour coding could be applied in some way.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10/9/2019
Maszni A.
Senior Web Developer
Entertainment, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/3/2021

"Get organized with Todoist"

Opmerkingen: I need a simple software that i can relied on to managing my days, and Todoist is the best option for that objective. It can be connected or integrated with Google Assistant which will remind me of my event on my calendar with it voice.

Pluspunten: The best thing that i really like is it can be access from various device and no need to install the software into the device. I use it as my organizer to schedule, remind and organized all my daily task and to-do list, either for my work task or for my personal task. It is not packed with feature like other project management software, but still can get the work done.

Minpunten: It lacked of feature that i need and sometimes it is quite frustrating and i have to using other software to get it done. Other than that, It is very helpful in reminding and scheduling my day and not too expensive to subscribing its premium plan.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/3/2021
Suzannah H.
Assistant Manager
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2021

"My Todoist review"

Opmerkingen: Todoist let me and my team to collaborate on almost everything from this single software. It is important for me, as using multiple software to completing a single project will distract me too much and dragging the time needed to finish the project.

Pluspunten: Every members of my team can be assign to its own role on the project and what task they are in-charge of. The timeline of the project can easily viewed as it can show task due date and the visual timeline of the project progress. More important, it is easy to get familiar with all the feature and tools that Todoist has offer.

Minpunten: Todoist is not really good in sharing and storing files and document. It has a limited size in uploading files and document, and i had to opted to using other cloud storage service just to send a large file size to my colleague.Other than that, everything else is okay and i happy using it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2021