Wie gebruikt Pipefy?

Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten nodig zijn.

Wat is Pipefy?

Pipefy is het lean managementplatform. Deze oplossing helpt iedereen om de controle te krijgen over hun dagelijkse werk, bijvoorbeeld bij de introductie voor nieuwe medewerkers, klantenservice en agile ontwikkeling. De software brengt de bewezen voordelen van lean management binnen handbereik, waaronder grotere flexibiliteit, verbeterde efficiëntie en resultaten van hogere kwaliteit. Bedrijven in meer dan 150 landen gebruiken Pipefy, van startups tot brancheleiders zoals Accenture, Fitbit, GE en Volvo.

Pipefy - Details

Pipefy

http://www.pipefy.com

Opgericht in 2014

Pipefy - Prijsoverzicht

Pipefy heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Pipefy betaalde versie vanaf US$ 12,00/maand.

Beginprijs

US$ 12,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van Pipefy

Business process management software
Automatisering van bedrijfsprocessen
Beheer van bedrijfsregels
Procesmodellering en -ontwerp
Procestoewijzing
Proceswijzigingen bijhouden
Samenwerking
Toegangsopties/machtigingen
Visueel workflowbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
1099-voorbereiding
Afstemmen van inkooporders
Cashbeheer
Controle van goedkeuringsbeheer
Elektronische geldoverdracht
Factuurverwerking
Fraudedetectie
Gegevensextractie
Leveranciersbeheer
Terugkerende betalingen
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Uitschrijven van cheques
Waarschuwing bij dubbele betaling
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Cheques verwerken
Debiteurengrootboek
Factureren
Gedeeltelijke betalingen
Klantenverhalen
Online betalingsverwerking
Terugkerende facturering
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Verwerking van ACH-betalingen
Verwerking van overbetaling
Verzamelingenbeheer
360-gradenfeedback
Aanstellen (van personeel)
Beheer van verlofuren
Beheer van voordelen
Payrollbeheer
Prestatiebeheer
Schadevergoedingsbeheer
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Volgen van sollicitanten
Werknemersdatabase
Werknemersprofielen
Wervingsbeheer
Zelfserviceportal
Compliancebeheer
Contractbeheer
Factuurverwerking
Inkooporderbeheer
Leveranciersbeheer
Sourcingbeheer
Uitgavenbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Beheer van taakomschrijvingen
Documentbeheer
E-Verify/I-9-formulieren
Elektronische formulieren
Elektronische handtekening
Oriëntatieworkflow beheren
Personeelshandboek
Taakbeheer
Trainingsbeheer
Zelfserviceportal
Aanstellen (van personeel)
Antecedentenonderzoek
Beheer van sollicitatiegesprekken
Beoordelingen
CRM
Functievereiste
Interactie bijhouden
Interne HR
Parseren hervatten
Referentiecontrole
Vacatures
Wervingsbureaus
Zelfserviceportal
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van Pipefy

5 van 188 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,6/5
Fabrício yutaka F.
Founder
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/11/2019

"Pipefy or Trello?"

Opmerkingen: Small business owners can easily hire new collaborators and Pipefy helps to "teach" them the processes. Team leaders/managers can empower their team by giving them the chance to decide and build the best process for their work.

Pluspunten: That's the most common question I hear. If you don't have a minimum process established, you should use Trello. But, if you already have some business process designed for your routines — and need to guarantee they're followed, then your choice is Pipefy. Best of all, Pipefy is like a Lego, so, you can change and rearrange the process and its phases as you evolve them over time. You don't need to exaustly plan ahead every detail.

Minpunten: Some changes in the process are possible only at the cost of "losing" some historical data. For example, you can't move a field from phase A to phase B. You have to recreate it as a new field and delete (or hide) the old one.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5/11/2019
Pablo R.
CEO
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/2/2020

"Automate almost any process"

Opmerkingen: With Pipefy I could have better response for clients with less people.

Pluspunten: Pipefy has a great UX, is very intuitive and very easy to use. The learning curve is fast, and when you learn to use it, you can automate almost any process. For example, in our design company, we connect various processes of our company such as Sales process, budget proposals, accounts payable, accounts receivable, task management , project management and even the hiring process. We connect to Pipefy with slack to notify when a new project starts or when we start a new project or close a deal.

Minpunten: There are just a few details than pipefy could improve as:
- Use math formulas on his forms
- Calculate the real time use on a process it only calculates the time on the pipe of a card.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/2/2020
Jonathan C.
Owner
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/5/2020

"Great product over-all, great supportresources"

Pluspunten: The UI is great, services team was very helpful. Automation is a great feature as well as the reporting capabilities and email triggers.

Minpunten: One limitation which was the missing link for us. The Database feature just is ready for primetime yet. It's not easy to integrate and import is limited to create only. no import/update available and no bulk delete. Without these things, we couldn't use the database feature which was a requirement for us.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/5/2020
Adam H.
COO / IT Guru
Publiceren, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/4/2019

"I'm sure I'm not even using a 10th of it's potential but it fills an important business requirement"

Opmerkingen: Good - we use it to manage our sales pipeline & sales process and it works well and the free tier is great

Pluspunten: Easy to setup the basics - reporting is good, quick & easy, nice Kanban functionality & automation.
It's fast, clean, simple & my sales team actually use it (and seem to like it!!)

Minpunten: Couple of bugs, API doesn't seem to work at the moment with some integrations as it seems to have been upgraded recently, their android app / mobile browser layout is terrible.
Some aspects of the reporting can be a bit restrictive in terms of filters

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/4/2019
Robson P.
CTO
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/3/2020

"The best Process Management Platform"

Pluspunten: Pipefy has a lot of tools to help small business that haven`t IT Team.
Automations, integration with Zapier and API Access are one of more importants tools of Pipefy, with this three tools you can make pipefy work as your business process work, and with a lot of AUTOMATION!
Pipefy templates: Pipefy offers templates to start your process control, probably any process that you will put on pipefy, someone already did. So you can just use an template, and adapt they to your business. Pipefy Apps: Pipefy gives some apps integrations direct in the Pipefy Platform. My preferred is "Sprint App", Sprint App transform the Pipefy Kanban in a Sprint Tool, with management of Sprints, etc.

Minpunten: Some features that i would like to see in Pipefy is: - Time control: could have some "Pipefy Apps" that generate time report of taks, and users. - Export Database: One thing that I would like is be able to export Database data with just one Button. I needed this tool a lot of times, and I had to write an script to do this using the GraphQL Api.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/3/2020