Wie gebruikt Sparkcentral?

Klanten van grote ondernemingen zoals Zappos, Emirates Airlines, Air Canada, Engie, KBC, AXA, MTN, Direct Tv, Noon, citizenM hotels, Netflix en Slack, om er maar een paar te noemen.

Wat is Sparkcentral?

Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een ondernemingscontactcenter die een breed scala aan asynchrone communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van CX (Customer Experience) door al jouw berichtenkanalen vanaf één platform te beheren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,...

Sparkcentral - Details

Sparkcentral

http://www.sparkcentral.com

Opgericht in 2012

Sparkcentral - Prijsoverzicht

Sparkcentral heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Sparkcentral betaalde versie vanaf US$ 600,00/maand.

527464
527465
527492
Sparkcentral video
Play
527464-thumb
527465-thumb
527492-thumb

Beginprijs

US$ 600,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Sparkcentral

Chatbot software
Codevrije ontwikkeling
Contextafhankelijke richtlijnen
Herbruikbare onderdelen
Intentieherkenning
Omnichannel
On-screen chats
Sentimentanalyse
Spraakherkenning
Spraaksynthese
Virtuele assistent
Voor meerdere talen
Voor ontwikkelaars
Voorgedefinieerde bot
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van Sparkcentral

5 van 15 reviews worden weergegeven

In totaal
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
3,8/5
Waar voor je geld
4,2/5
Ashley J.
Social Media Manager
Consumentendiensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/5/2020

"Love SC!"

Opmerkingen: The on-boarding process with Sparkcentral has been super easy! Once we made the decision to move forward with them the process was extremely quick and went at our pace. We chose when we wanted to go Live, and what our availability was for our virtual training. We were provided with our log-in formation and an information booklet prior to our On-Boarding Class with their Customer Success Manager, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Having the log-in information prior to our training class was so beneficial because we were able to familiarize ourselves with the program and come prepared with questions. We felt we had all the time we needed and more provided to us for our virtual class and left feeling very confident in how to use the program.

Pluspunten: The platform itself is extremely user friendly and our staff have voiced how much they prefer this new program over our old one. Tracking is much more detailed and the internal chat system has been a blessing for our employees.

Minpunten: Reporting is very detailed but I wish more the information was accessible without exporting and that we could look at the stats (first time to reply, etc) as a whole rather than by facebook page - though I am told they are working on this!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29/5/2020
Danny D.
Director, Customer Experience
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/2/2020

"Only software to scale as your social channels do."

Pluspunten: Standardized queue, automations, support and AM team are amazing!

Minpunten: Data portion is not customizable, some of the UI elements are inefficient and needs improvement (never expiring pending queue), and no message previews.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/2/2020
Eric T.
Customer Insights
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/3/2020

"Works for consolidating social media but reporting needs serious work"

Pluspunten: Sparkcentral is great for connecting our various social media accounts and responding to customers across channels but functionality and reporting is limited

Minpunten: The reporting is next to impossible. The data they collect is mostly useless. Understanding basic insights such as tickets per week, average time solve are very difficult. There's limited ability to classify ticket types and integrating with a CRM is difficult and requires meaningful engineering resources.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/3/2020
Stefan S.
Project Manager: Innovation and Channel Strategy
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/2/2020

"Great tool for customer service"

Opmerkingen: The team is dedicated and provide a good product. Large organisations who rely heavily on chat, email and phone may struggle in having Sparkcentral as an "additional" tool for social media because it can be tricky to maintain a harmonized / integrated CRM and reporting system.

Pluspunten: Easy to use interface. Good oversight on the customers. The product team is actively pursuing development in bots and AI.

Minpunten: We have small volumes of social media and as such can't get as good an ROI as hoped.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/2/2020
Mathieu J.
Team Manager
Lucht- en ruimtevaart, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/2/2020

"Very satisfied to date"

Opmerkingen: So far so good!

Pluspunten: I really enjoy how streamlined it is and that since everything comes into one place, it allows agents to be more focused on the work at hand.

Minpunten: While I find it to be fairly intuitive, some of the agents struggle with it. I also think they should have more space in their Snippet Knowledge base.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22/2/2020