Wie gebruikt NABD?

NABD helpt organisaties van alle soorten en maten om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. Zowel start-ups als grote ondernemingen kozen allemaal NABD vanwege de schaalbaarheid en de automatiseringscapaciteiten.

Wat is NABD?

NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren.

NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid.

NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.

NABD - Details

NABD

http://www.nabdsys.com

Opgericht in 2002

NABD - Prijsoverzicht

NABD heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. NABD betaalde versie vanaf US$ 10,00/maand.

Beginprijs

US$ 10,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van NABD

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Bewaking van sociale media
Bijhouden van klachten van klanten
Casusbeheer
Corrigerende maatregelen (CAPA)
Enquêtebeheer
Feedbackbeheer
Formulierbeheer
Klachtenclassificatie
Kwaliteitsborgingbeheer
Problemen bijhouden
Routering
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van NABD

5 van 38 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,6/5
Bella W.
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 22/6/2016

"Nabd is a perfect website"

Opmerkingen: After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side

Pluspunten: Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 22/6/2016
Mohamed E.
CEO
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2015

"A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster"

Opmerkingen: We had a problem managing customers requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2015
Mohamed E.
IT
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/2/2019

"Our experience with the system"

Pluspunten: online access ...
customer portal....

Minpunten: very complex...
very slow...
not flexible...

Antwoord van de leverancier

van NABD op 3/4/2019

Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/2/2019
Mohamed A.
Directiekantoor
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 26/10/2015

"Excellent experience implementing and using NABD system Your review: Very good customer support software. We can easily manage all our customers inqui"

Opmerkingen: Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support software. We can easily manage all our customers inquiries and support issues from a consolidated platform and also respond to them. Deployment and training were very fast.
Pros: Customer support is very prompt. The good thing also is the ability to adapt our customization requirements in few days. The price also is very reasonable compared to similar products.
Cons: lack of strong and dynamic report generator but we have been told that this is in the roadmap.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 26/10/2015
Harry E.
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 20/6/2016

"Wow amazing CRM"

Opmerkingen: while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.and you can customize every thing

Pluspunten: while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 20/6/2016