Wie gebruikt Copper?

Voor bedrijven die een mooie, intuïtieve en eenvoudige CRM zoeken die terugkerende taken automatiseert en integreert met de tools die ze al gebruiken (Gmail, agenda, documenten, werkbladen).

Wat is Copper?

Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken.

Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.

Copper - Details

Copper

https://www.copper.com/

Opgericht in 2013

Copper - Prijsoverzicht

Copper heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Copper betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Copper-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 19,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Copper

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contractbeheer
  • Klanten volgen
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Prognose
  • Projectbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM voor de bouw

  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Waarschuwingen voor vastgoed

Bekijk de volledige lijst van CRM-software voor makelaars

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor MKB

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contacten importeren en exporteren
  • Contactendatabase
  • Gedeelde contacten
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Segmentering
  • Tools voor exploratie
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Contactbeheer software

  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie

Bekijk de volledige lijst van Lead management software

  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken

Bekijk de volledige lijst van Online CRM-systemen

  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Reclamebureau software

  • Beheer van doelstellingen en quota
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van voorstellen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Presentatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Samenwerking
  • Territoriumbeheer
  • Trainingsbeheer

Bekijk de volledige lijst van Sales enablement software

  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • Contractbeheer
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Provisiebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Voorstellen genereren

Bekijk de volledige lijst van Sales force automation software

Reviews van Copper

5 van 416 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,1/5
Waar voor je geld
4,1/5
Scott G.
General Manager
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2020

"The CRM for sales team on Gsuite"

Opmerkingen: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Pluspunten: Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Minpunten: I'd like to see a better native integration with an email automation software

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1/7/2020
Janna W.
owner
Kunst en nijverheid, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2/4/2020

"Copper is helping me keep track of my customers"

Opmerkingen: Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Pluspunten: I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Minpunten: It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2/4/2020
Jarrod S.
President/Lead Navigator
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/8/2020

"Great system for use with G Suite"

Opmerkingen: Custom service has been exceptional. Software is well designed. Basic features are easy to use.

Pluspunten: What we liked most is how seamlessly this works with GSuite. We are a small non-profit consulting team and we needed software that didn't require a large learning curve. What we found were useful integrations right in our inbox where we do most of our work.

Minpunten: Being a small team with one member who uses technology daily and the other who doesn't means the advanced features are critical to making it work. While the workflow automation and task automation are available they is a steep learning curve for those who don't grasp basic coding principles.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13/8/2020
Bronwyn M.
Administarative Coordinator
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/9/2019

"Copper Has Failed"

Opmerkingen: A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer service has fallen short. What we were promised is not what we have received. It is too bad, because I love a lot of the features.

Pluspunten: It is easy to use, once you get the hang of it. Good customization. Phone App. Copper integrates with all things Google.

Minpunten: The Software isn't solid!
In a matter of 6 weeks the CRM has had 2 major malfunctions, called "bugs" according to Copper support staff.
1)People Records Malfunction - I am the admin of this software and the person responsible for uploading 28 years of Legacy Data (all of our customer records). In attempting to update some of the outdated contact info changing phone numbers and addresses, emails etc. which I populated into Copper from various spreadsheets, work order lists, Quick Book records, and email contact lists. The "People" records began to malfunction; phone numbers literally began jumping around. Example, I would open someone's customer's record and another customers number would populate, I would end up calling the wrong customer. Copper engineers have been "working" on this for a month, still no fix.
2.) Opportunity Pipeline Malfunction - Imports are mapping to the wrong Pipeline. I have hundreds of business opportunity records, Google sheet based spreadsheets, that I am attempting to import (bulk) thousands of cells of data to the CRM, despite properly mapping the import (correct methods on my part) this crucial business information imports to the wrong pipeline & tons of data is lost in the process. This is huge, if you can't import and map your customers spreadsheet records (bulk) you have to hand enter each record. What should take 5 mins will take days/weeks/months! This has been going on for over a week now, and no one at Copper seems to care.

Antwoord van de leverancier

van Copper (formerly ProsperWorks) op 19/9/2019

Thank you for the honest review, Bronwyn. This is beyond helpful and we'll be taking your feedback to the team and look into improving where we were unable to provide a stellar user experience for you.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3/9/2019
Jacqueline C.
Broker/Owner
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/2/2020

"Intuitive, Inclusive & Scalable"

Opmerkingen: Wonderful! The customer service is AMAZING and overall we have converted so much more closed business as a result of effective lead and pipeline management within our company.

Pluspunten: The ability to manage leads, manage pipelines, and store data, along with the ability to automate lead management.

Minpunten: the lack of ability to integrate with other softwares, the lack of commission management features, and the lack of ability to specifically disburse leads automatically based on tracked conversion rates

Antwoord van de leverancier

van Copper op 3/3/2020

Solid feedback that we'll be sharing with our team. Thank you, Jacqueline!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21/2/2020