Wat is Housecall Pro?

Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!

Wie gebruikt Housecall Pro?

Housecall Pro bedient alle professionele dienstverleners in alle belangrijke sectoren, zoals loodgieterswerk, elektriciteit, tapijtreiniging, HVAC, huishouden, klusjesman, glazenwassers, slotenmaker, enz.

Waar kan Housecall Pro worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Housecall Pro
  • Gevestigd in San Diego, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Housecall Pro
  • Gevestigd in San Diego, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Housecall Pro

Housecall Pro Software - 1
Housecall Pro Software - 2
Housecall Pro Software - 3
Housecall Pro Software - 4
Housecall Pro Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Housecall Pro-video
Housecall Pro Software - 1
Housecall Pro Software - 2
Housecall Pro Software - 3
Housecall Pro Software - 4
Housecall Pro Software - 5

Vergelijk de kosten van Housecall Pro met soortgelijke producten

Housecall Pro

US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 149,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Housecall Pro

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuur bijhouden
  • Beheer van technici
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Locatie bijhouden
  • Materiaalonderzoek
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor slotenmakers
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Zelfserviceportal

Housecall Pro alternatieven

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Intuit FSM ES is complete software voor buitendienstbeheer die kan meegroeien met je bedrijf.
Profit Rhino wordt ondersteund door 30 jaar ervaring en wordt mogelijk gemaakt door de digitale tool van Callahan Roach voor forfaitaire prijslijsten en mobiele verkoop.
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
Mobielvriendelijke oplossing die robuuste dispatching, facturering, klanttracering, het volgen van technici, facturering en boekhouding biedt.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.
Ideal for any service businesses that look for affordable, easy-to-use,mobile-ready, end-to-end management solut
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.

Housecall Pro reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Paul M.
Paul M.
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product!

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: CRAZY! how I ever managed without it. My life as a business owner was forever simplified by this on decision. Great Job Guys! Really, I mean it.

Pluspunten:

I appreciate the customer support team, always ready to improve. The pro vote feature is ingenious, I have seen several of my personal pro-votes come to fruition.

Minpunten:

The name. When interacting with clients the name "HouseCall pro" is limiting this amazing product to residential service calls, when in fact it is so much more. I had to modify a few internal processes, but I've managed 2 and 3 month projects from 1 invoice allowing Change Orders to bill out as segments. the name should be revised, considering something more wild. Service Titan had the right idea on the wrong product.

Andrew R.
Chief Operations Officer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Best For Less

5 5 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Outstanding product that has allowed our business to flourish as a top certified partner, providing a valuable scheduling key to our business model.

Pluspunten:

Houscall Pro offers the power and packaging of a large CRM/FSM at a fraction of the price point. No crazy per user rates, no wild addon costs, just packages that are flat rate, affordable, and well within the budget of even the smallest home services business.

Minpunten:

Some features when released are generally half finished or in beta when they really need more time to cook, but they are desperate to try and satiate the cravings of their thousands of users

Ausrin R.
Co owner in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Drastically falling apart for long term user!

3 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: 6 years ago it was good and slowly it has become more of a pathetic program based on the value for your dollar as a small business owner. The customer support is the worst in any company that I have ever seen. The longer your with them the worse you will be treated. If you do not upgrade with the growing cost of the company. You will be left behind on there older model app. Small business owners do not need all the bells and whistles what they need is a strong customer support system. Customer support is through a text messaging system. As a SBO one must do several jobs functions and can not wait for a text response. This is the now some people need answers ASAP. If we treated our customers the way HCP treated us. We would not be in business. For a company like HCP they need to be looking at customer reports and not so much of there monetary value of how much they can make from the consumer. Since I left them and closed my account they are randomly charging me $10 a month. Now they can not figure out how to stop the charge because no direct line to communicate the issue. So now I have to call my bank and charge back for unauthorized charges. Currently moved over to Jobber a little behind HCP but half the price. HCP quote should be: “if you want the best we will make you pay for it! We will offer you crap options for customer service support!”

Pluspunten:

Overall I use to like it 6 years ago and now it is crap.

Minpunten:

Customer support is by far the worst. Price point is horrible too.

Reactie Housecall Pro

2 weken geleden

Hi Austin, thank you for leaving a review, your feedback is very valuable to us. We would love the opportunity to speak with you to learn more about your experience. If you're open to discussing further, please send us an email at the address provided. Thank you again - Justin Baugh

Jean H.
Office Manager in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Top Choice for Scheduling

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: Housecall Pro was refreshing to use after searching through many softwares and going through many demos from others. The website is easy to use and doesnt overwhelm users with unnecessary features.

Pluspunten:

The aesthetics of the online log in are great, it is not too overwhelming and easy to navigate. Our office admin team loves being able to log in from anywhere and not have to download a software to access it. We also love the ability to generate reports and export them.

Minpunten:

We would like to see a feature to track parts ordered and inventory.

Reactie Housecall Pro

5 dagen geleden

Hi Jean, thank you for leaving us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro.

Janet R.
Dispatcher/CSR in VS
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

I Love HCP !!

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Everyone that I've spoken to so far has been wonderful. All of my onboarding specialist have been especially fantastic. I have been extremely pleased so far.

Pluspunten:

I'm a new user but I love the dashboard where everything is very visible, scheduling is easy and Invoicing is a breeze... I LOVE IT !!

Minpunten:

Just being a new user and getting used to the system

Reactie Housecall Pro

2 weken geleden

Hi Janet, thank you for leaving us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro.