Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Tipalti?

Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates.

Wie gebruikt Tipalti?

Voor bedrijven met crediteurentransacties met hoge volumes en hoge complexiteit. Dit platform ondersteunt de digitale economie, inclusief e-commerce, advertentienetwerken, affiliatenetwerken, online diensten en marktplaatsen.

Waar kan Tipalti worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Tipalti
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Tipalti

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Belarus, België, Brazilië en nog 45 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 6 andere

prijzen van Tipalti

Beginprijs:

€ 149,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Tipalti heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Tipalti betaalde versie vanaf € 149,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Tipalti
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Tipalti

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Belarus, België, Brazilië en nog 45 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 6 andere

Video's en afbeeldingen van Tipalti

Tipalti Software - 1
Tipalti Software - 2
Tipalti Software - 3
Tipalti Software - 4
Tipalti Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Tipalti-video
Tipalti Software - 1
Tipalti Software - 2
Tipalti Software - 3
Tipalti Software - 4
Tipalti Software - 5

Functies van Tipalti

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanstellen (van personeel)
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Affiliatebeheer
  • Afstemmen van inkooporders
  • Auditbeheer
  • Auditplanning
  • Audittrail
  • Beheer van entiteitgegevens
  • Belastingberekening
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Betalingen verwerken
  • Cashbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controls Audit
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mail/online
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische geldoverdracht
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevenstoewijzing
  • Goedkeuring van financiële transacties
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Klantenportal
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Orderbeheer
  • PCI-naleving
  • Preventie van betalingsfraude
  • Provisieplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sourcingbeheer
  • Stamgegevensbeheer leveranciers
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toezicht op activiteiten
  • Transactiebeheer
  • Transacties controleren
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgavencontrole
  • Verkooppunt
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Voor kleine bedrijven
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Tipalti alternatieven

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.

Tipalti reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
69%
4
29%
3
1%
2
1%
Eran
Eran
CFO in Israël
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Approve.com put us one step closer to adopting big-company workflows, without the complexity

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: my pain was mid-management were buying products without an organized approval workflow, and without them having transperancy as to how much of their budget is left on a monthly basis. I was afraid of implementing a process using our ERP as it's not friendly enough and I want to be an enabler of my peers - Approve.com definitely hit my sweet spot with their offering.

Pluspunten:

- easy to onborad all the different stakeholders, no more approvals on slack or emails - transparecny on Actual vs. Budget for every stakeholder - suppliers onboarding saved us hours of the finance team every month

Minpunten:

- missing vitual credit cards - emails layout doesn't look good, images are too big etc. (I'm using MS outlook)

Louise
Louise
Software Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very efficient and economical tool

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: For the the strategy I use in the company, Tipalti has been the best investment without a doubt. It streamlined all the processes from the first moment, and it has become an essential tool for the company and my work team. The overall experience is magnificent.

Pluspunten:

I like it because it allows me to easily use the functions, which by the way are extraordinary and this saves me a lot of time. There are other programs that although they are a little more economical, they are a lot of work when you start using them. Therefore, the best thing is undoubtedly the ease with which you can start using it in the company.

Minpunten:

The weakest point is the support, but it is something that can be solved. On more than one occasion I had problems communicating with the support team and they were not pleasant experiences.

Bronson
Accounting Manager in VS
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not a great solution combined with Teampay

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall it started out pretty good. As volume started to pick up and required purchase orders to be created through Teampay, we started seeing blatant sync/connection issues with Netsuite.

Pluspunten:

The software functions pretty well on it's own, and handles invoice processing and vendor payment easily.

Minpunten:

We had a ton of issues with our connection between Teampay/Tipalti/Netsuite. We were sold Tipalti and Teampay as a package deal and they definitely have not lived up to the promise. Both softwares would function better on their own, but they need each other to be a full end to end procurement software.

Overwogen alternatieven: Airbase

Redenen om over te stappen op Tipalti: Tipalti was Netsuite partner of the year and seemed a bit more mature.

Maciej
Co-founder & Marketing Director in Koeweit
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Streamline Your Global Payments with Tipalti

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: As a mid-sized business with a global supplier base, we found that Tipalti has been instrumental in streamlining our payment processes. The platform's automation features have significantly reduced manual work and errors, and the comprehensive dashboard has enabled us to track payments and generate detailed reports. While there was a learning curve during the setup process, Tipalti's customer support team was responsive and helpful, making the overall experience positive.

Pluspunten:

Tipalti is an all-in-one global payments solution that simplifies the process of paying suppliers and vendors across the world. Its automated system reduces manual work and errors, allowing businesses to easily manage tax compliance, payment regulations, and currency conversions. Additionally, Tipalti provides a comprehensive dashboard that enables users to track payments, review transaction details, and generate reports, making it easy to stay on top of finances.

Minpunten:

While Tipalti offers a robust set of features, it can be complex and overwhelming to set up and navigate. Users may require significant training and support to utilize all of the platform's capabilities, and the setup process can be time-consuming. Additionally, the pricing structure of Tipalti may be prohibitively expensive for smaller businesses with lower transaction volumes.

Jill
Controller in VS
Biotechnologie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

International Payments Made Easy

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Tipalti's implementation and support teams have been great throughout. We have realized cost savings in both personnel costs and foreign transaction fees. Tipalti has put our finance department one step closer to our goal of operational excellence.

Pluspunten:

We love the user friendly interface and the ease of navigating around the system. Tipalti makes it easy to quickly view status of payments and invoices. Having one payment run for international and domestic payments reduces time and costs. It is fantastic having a completely paperless payable process!

Minpunten:

The OCR feature is just Ok. There is still a thorough invoice review by our internal accounting team. I have noticed over time that it is getting smarter. During implementation, registering vendors on the software was more work than anticipated, but we appreciate the fact that electronic validation of W-9s helps minimize work for our staff now.

Overwogen alternatieven: AvidXchange, BILL en SAP Concur

Redenen om over te stappen op Tipalti: International payments and was the most user friendly

Reactie Tipalti

2 jaar geleden

Hi Jill, Your positive and thorough review is so uplifting! Thank you for rating Tipalti a 10/10. It sounds like we have a little more to improve with the OCR technology, but also it's great to know that you're seeing improvements since you first started using Tipalti. We hope to continue making improvements to stay a perfect 10 for your team's workflow.