Wie gebruikt MarketMan?

Restaurantketens, restaurantgroepen, onafhankelijke restaurants en bars.

Wat is MarketMan?

Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst.

MarketMan - Details

MarketMan

http://marketman.com

Opgericht in 2012

MarketMan - Prijsoverzicht

MarketMan heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. MarketMan betaalde versie vanaf US$ 149,00/maand.

Beginprijs

US$ 149,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van MarketMan

Food management software
Analyse van voedingsstoffen
Gratis en gereduceerde maaltijden
Inkoop
Kostenberekening
Menuplanning
Online betaling en financiering
Plateaus volgen
Receptenbeheer
Scholen
Verkooppunt
Voor cafetaria's
Voor zorginstellingen
Voorraadbeheer
Factureren
Geïntegreerde boekhouding
Keukenbeheer
Menubeheer
Personeelsbeheer
Rapportage en analyse
Reserveringenbeheer
Tabellenbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews van MarketMan

5 van 46 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,7/5
Phillip M.
EXECUTIVE DIRECTOR
Restaurants, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/9/2019

"GREAT OPERATIONAL CONTROL PROGRAM"

Pluspunten: - FULL INTERFACE WITH OUR POS
- EASY TO USE, RELIABLE REPORTS
- THEORETICAL VS ACTUAL REPORT ALLOWS TARGETED RESPONSES TO COSTING ISSUES
- PURCHASING CONTROL
- REDUCES LABOUR COST

Minpunten: MINOR ISSUES ONLY
- ALTHOUGH EASY TO USE, THE LEARNING CURVE REQUIRES A SIGNIFICANT TIME INVESTMENT
- OUR POS DOES NOT FULLY INTERACT WITH THE PROGRAM TO OUR SATISFACTION

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30/9/2019
Nicola M.
Purchasing and Inventory Control Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20/9/2019

"Consistently improving itself"

Pluspunten: Ease of use - very intuitive
Customer service - quickest ever
Very detailed reports
Best value for money
Can integrate with multiple POS (virtually any if done manually )
Commissary Kitchen features
Cook book option

Minpunten: Not having a product for the front end (POS) otherwise, no Cons.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20/9/2019
Erik D.
DOO
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/4/2018

"Attentive but flawed technology"

Pluspunten: Accurate food costs. Ability to reconcile invoices. Ability to order through the software. Works throughout my company.

Minpunten: Software doesnt always import to quickbooks. It took forever to get our Sysco account to work properly. COGS report should have snapshot view.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17/4/2018
Melissa M.
Purchasing Manager
Restaurants, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20/9/2019

"One platform, so many functions"

Opmerkingen: We have finally found a platform that meets all our needs, and the recipe costing feature syncing with our POS system is really worth it. So happy we chose MarketMan!

Pluspunten: I am most happy that the price of an ingredient carries through all functions from ordering, receiving invoices and payment, recipe costing, and inventory. The accuracy of this data has been a huge time-saver for the restaurant group, and we have a better idea of how profitable we are day-to day.

Minpunten: Getting all the items and sub-recipes loaded into the system can be a bit time-consuming up front. Worth it in the end though.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20/9/2019
Maria N.
Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/1/2020

"5 stars Inventory App"

Opmerkingen: Before MM my inventory was really bad and once I discover this app everything felt into pieces. Good training team, they answer all my questions really fast and scheduling a web training with them is really easy and fast.

Pluspunten: Easy to use, placing order really fast with the phone app, best Inventory count system, best up to date inventory control (literally just a click away), time saving when it comes to invoicing (once the order is placed from MM, it's just a click away to transform it into an invoice), integrate with Quickbooks and Revel, cookbooks and multiple measurement units. The best customer service and the training team.

Minpunten: When integrating with my Revel system, if I change the name of an item, in MM it will appear as a new item and it's hard to follow older reports since the date is not consistent.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/1/2020