Wat is Service Fusion?

Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.

Wie gebruikt Service Fusion?

Dit platform ondersteunt meer dan 3000 kleine en middelgrote buitendienstbedrijven in de sectors van HVAC (heating, ventilation en air conditioning) loodgieters, elektrotechniek, apparaatreparatie, domotica, audiovisueel, slotenmakers, IT en vele andere dienstverlenende sectoren.

Waar kan Service Fusion worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Service Fusion
  • Gevestigd in Irving, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Service Fusion
  • Gevestigd in Irving, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Service Fusion

Service Fusion Software - 1
Service Fusion Software - 2
Service Fusion Software - 3
Service Fusion Software - 4
Service Fusion Software - 5
View 6 more
Service Fusion-video
Service Fusion Software - 1
Service Fusion Software - 2
Service Fusion Software - 3
Service Fusion Software - 4
Service Fusion Software - 5

Vergelijk de kosten van Service Fusion met soortgelijke producten

Service Fusion

US$ 149,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Service Fusion

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Audittrail
  • Beheer van technici
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • CRM
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kostenschatting
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verzendbeheer
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor de installatiebranche
  • Voor slotenmakers
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Zelfserviceportal

Service Fusion alternatieven

Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Titan Workspace is a digital workplace and collaboration platform built for all units within Teams to stay connected.
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
The only field service management software that pays for itself.

Service Fusion reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (149)
Gebruiksgemak
4,4 (149)
Klantenservice
4,5 (149)
Functies
4,1 (149)
Waar voor je geld
4,4 (149)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brandon V.
Brandon V.
Franchise Community Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

If you have a sales team that is mobile and on the road this is an incredible platform.

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

It's very intuitive and has more tools and most businesses will need. It's very easy for salespeople to use and if they are not able to use it that's a good sign that you should be looking for a replacement.

Minpunten:

There are a lot of options that can get a little bit overwhelming. The learning curve is a little high but that's due to the fact that there are so many tools available.

Jennifer S.
Fiscal Admin. in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Service Tech & Office friendly

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: They were super about the initial training, and have consistently tried to answer any remaining issues. We began to be able to have our techs collect credit card payments; awesome for both office & customers!! Data from the old system transferred over, mostly without any issues. The continual updates, which are largely in response to customer/user requests is a plus. You don't always get what you want, or as fast as you want it, but they are definitely trying to meet the most important, common user needs.

Pluspunten:

Better dispatching than what we had before.

Minpunten:

Reports aren't all that they need to be, but can download info to Excel & manipulate most data

Hannah H.
Assistant to CEO in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Much Improved

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I've been using this software for years and it has much improved over time. There are several add-on features like call tracking and phone automation that are very useful.

Pluspunten:

I like the ability to schedule workers, schedule payment notifications, and do job costing all from the same place.

Minpunten:

It can be a little tricky to navigate and the custom template setup is a bit lacking.

Aaron S.
Owner in VS
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Another Broken Software With Crappy Back-End Support

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Mostly negative. Its been really rough for us trying to build and grow our company using this platform because there have been so many problems with the functionality of key workflows processes. The software is heavily marketed as a POS option for HVAC, Electrical, & Plumbing Companies but based on our experience it not able to handle their processes effectively and there is no fix in sight. It's extremely lacking in several key areas and service fusion management doesn't seem to care at all about the issues we have reported. We would highly recommend you steer clear of this company until they get their act together

Pluspunten:

It customizable and pretty user-friendly

Minpunten:

The bugs and workflow problems NEVER get fixed. We have been reporting issues and asking for fixes to them for over 3 years now and practically NOTHING we have asked for has been done. Customer service reps just say that they will pass the issue onto the developers but then nothing ever happens. V2 just keeps getting promised as the fix-all, but somehow how I doubt it's going to be without major issues itself

Miles H.
Owner in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good software, Terrible customer support (software goes down regularly)

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: It's sad because it was a well designed piece of software and something must have happened (most likely a sale) where the software is no longer supported and virtually no enhances are being made. But most worrisome is that it crashes regularly. They also invest zero resources into customer support. ServiceFusion, right the ship before it's too late!

Pluspunten:

It's a great tool, very intuitive with significant flexibility. It has the potential to be great if the company would invest in the infrastructure flaws that make the software continue to go down/fail. Customer service is basically non-existent. They have absolutely no interest/motivation to speak to someone and individually address your needs - even if you offer to pay for it! Very poorly run company in that respect.

Minpunten:

The customer service is just terrible. The software goes down for hours and hours leaving you in a lurch. They have no after hours support. It's not uncommon for the software to go down at 6pm and then will stay down until someone gets into the office at 8am. What happens to those of us that work in the evenings? This is highly disruptive to the businesses using the tool. There is a strong indication the company is not vested in the long run.