Wie gebruikt Accelo?

Voor elke professionele dienstenorganisatie die klanten van dienst is en facturen indient voor bestede tijd. Accelo stroomlijnt alle klantenserviceprocessen op één plek en beheert teamplanningen en projecten.

Wat is Accelo?

Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.

Accelo - Details

Accelo

https://www.accelo.com/

Opgericht in 2011

Accelo - Prijsoverzicht

Accelo heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Accelo betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

217673
217674
217675
33401
33400
Accelo video
217673-thumb
217674-thumb
217675-thumb
33401-thumb
33400-thumb

Beginprijs

US$ 39,00/maand

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Accelo

Business management software
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contractbeheer
Klanten volgen
Offertes en voorstellen
Plannen
Prognose
Projectbeheer
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leads genereren
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Back-up en herstel
Beheer van problemen
CRM
Dashboard
Externe toegang
Factureren
Helpdesk
Live chatten
Patchbeheer
Plannen
Projectbeheer
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Percentage-voltooid bijhouden
Priorisering
Samenwerkingstools
Status bijhouden
Tijd en onkosten bijhouden
Bestanden delen
Campagnebehee
Documentbeheer
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Capaciteitsbeheer
Prognose
Rapportage van bezettingsgraad
Rapportage/projecten volgen
Resources plannen
Samenwerkingstools
Slepen en neerzetten
Vaardigheden bijhouden
Zoeken/filteren
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer

Reviews van Accelo

5 van 134 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,3/5
Meredith C.
COO
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/11/2019

"The Best CRM!"

Opmerkingen: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Pluspunten: Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Minpunten: I wish I would have found it so much earlier than I did!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6/11/2019
Christine S.
Finance Manager/IT manager
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/5/2019

"Product Analyzer"

Opmerkingen: I enjoyed working with both the Tech and Sales reps. The tech rep was awesome in answering any questions I had at any one time. We did several webinars where the tech and I worked through questions/issues I was having. They have great learning videos, and although I wasn't a part of it, they had a good setup and training program for the end user I was recommending them to. Not once was I told that I was asking too much and would need to purchase before getting answers.

Pluspunten: I loved the analytics of this product. I was demoing several products for a client that was looking for a PM software that handled a lot of their issues. This software fit the bill. They let me demo it for over 2 months, as I also had a full time job at the time that interfered with my daily testing/playing time with it.

Minpunten: I pick up new software fairly easy. I did have a major learning curve with this software. But once I got over that it was smooth sailing from there on out.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/5/2019
Keyana K.
Internal Operations Assistant
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2018

"Accelo is packed with features and customizations, but still falls short"

Pluspunten: The UI is actually not so bad; it's bright and modern, and menu options are well-placed. (That is, most items are located exactly where you'd think they should be.) This is extremely helpful when building complex projects within the platform. Even novices are comfortable using Accelo after about a week, in most cases.

Minpunten: The sync with QuickBooks Online is awesome in theory, as my company requires that connection for invoices that are attached to projects within Accelo. However, that sync tends to break more often than it should. This is typically an issue when modifying ledger items and our chart of accounts in QuickBooks Online... Which, we HAVE to make the changes in QBO first, rather than the other way around. As a company with MANY products and services offerings that are updated around the beginning of every year, this is generally a nightmare.

Antwoord van de leverancier

van Accelo op 29/8/2019

Hi Keyana, thanks for your review, and sorry for the headache/frustration around keeping QBO and Accelo in sync.

When we set out to build the accounting integration we wanted to make sure that invoices created in Accelo would sync automatically into QBO (and Xero). The challenge with achieving this of course is that we have to fit in *exactly* with the API requirements and options/fields that are required fields in these powerful platforms. While we have admin features on our side to refresh/update things like items and ledger codes, we know that having to remember to keep the two products in sync from an admin perspective is a pain when it doesn't work.

The good news is that we're well over half way rebuilding our integration to support webhooks and automatic streaming/updating of changes from QBO (and Xero) into Accelo. This has the potential downside that a change made in your accounting system will confuse someone working in Accelo, but we think it is worth it to automate things

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/4/2018
Anna G.
Senior Application Analyst
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/4/2020

"The most cost-effective tool for managing large scale projects."

Opmerkingen: Accelo is a service that has allowed me to achieve very important objectives for our organization, its integration to CRM system is excellent for us to manage different projects, its agility and productivity is what has allowed us to obtain very favorable results in the last years. It offers a very customizable system to use effectively in the problems that users require to solve, I have several years using this software and it has given me an extraordinary experience, it is available at a very accessible price for everyone, it really is an excellent software and I recommend it very much.

Pluspunten: I love working with Accelo because it is a very accessible service for my company, its high performance allows us to manage projects with high performance and my team loves it because of how convenient it is, the tool is available to access from Windows and Android. One factor that makes this software ideal for anyone even without technical knowledge is that it has excellent training available for inexperienced people, its high customization and its wide interface make an excellent experience that motivates people to want to work with this software every day at all times.

Minpunten: The software has constant updates which is an advantage and disadvantage at the same time to work, the main advantage is that it keeps all your system updated to the most innovative technology and the disadvantage is that for people to adapt to the software makes this very challenging because of the constant changes that are seen.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18/4/2020
Susie S.
President & CEO
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/2/2020

"Game Changer for our Professional Services Company"

Opmerkingen: The implementation support was excellent. They really worked with us to configure Accelo to meet our business needs. The tool meets 90-95% of our needs, and they continue to improve upon it. Their support team is one of the best we have seen (we have used many products over the years).

Pluspunten: Accelo provides a CRM, sales funnel, statements of work (quoting), active work (projects and ongoing), time tracking and invoicing -- all in one fully integrated platform. The tool is quite user-friendly if set up properly for your business.

Minpunten: The integration with QuickBooks Online needs some additional features.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/2/2020