Wie gebruikt CheckMarket?

CheckMarket's enquêtesoftware helpt je om bruikbare inzichten te krijgen van klanten, werknemers, burgers, gebruikers, deelnemers, enz.

Wat is CheckMarket?

Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen.
Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ...

CheckMarket - Details

CheckMarket

https://www.checkmarket.com/

Opgericht in 2002

CheckMarket - Prijsoverzicht

CheckMarket heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. CheckMarket betaalde versie vanaf € 995,00/jaar.

Beginprijs

€ 995,00/jaar
Zie de prijsinformatie

Prijsinformatie

Van een eenmalige enquête tot jaarplannen met miljoenen respondenten.

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van CheckMarket

360 graden feedback tools
Dashboard
Enquêtes en feedback
Rapportage en analyse
Selectie van beoordelaars
Voortgang bijhouden
Vragenbibliotheek
Zelfserviceportal
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aangepaste onderzoek-URL's
E-mailmarketing
Locatieonderzoek
Logica voor overslaan
Mobiele enquête
Offline antwoorden verzamelen
Ondersteuning voor audio/beelden/video
Tools voor gegevensanalyse
Vraagstructuren
Vragenbibliotheek
Benchmarking
E-mail / online
Enquêtebeheer
Gegevensbeheer
Panelbeheer
Papiergebaseerd
Persoonlijk
Schadevergoedingsbeheer
Statistische analyse
Steekproefbeheer
Telefonisch
Beheer van negatieve feedback
Benchmarking
Erkenning van medewerkers
Prestatiebeheer
Prestatiebeheer
Pulse surveys

Reviews van CheckMarket

5 van 138 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,6/5
Toon R.
Communication and Event Coordinator
Managementconsulting, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/1/2019

"GO team"

Opmerkingen: I use it internally & externally. It looks professional and it's efficient tool overall.

Pluspunten: The customer service is the best thing about this product. Even if I don't understand something at once, I am only one call away from the solution. They are very friendly and really patient, even if I have the most stupid questions!

Minpunten: If I want send a mailing from CheckMarket to track the surveys, it might come in the spam inbox.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/1/2019
Marc E.
Custoemr Experiecne Manager
Verzekeringen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2019

"The perfect solution for creating online surveys."

Opmerkingen: We now have a tool within the company that is used by multiple teams for all kind of projects: from large customer surveys and NPS surveys, to small internal projects as sending invites for events or polling our employees about their job. As the tool is easy to use and no training is needed, everyone can start creating surveys right away.

Pluspunten: - 7/7 support with correct, helpful answers and tips & tricks. The response times are impressive
- A tool with lots of features, I cannot think of one that is missing.
- You can create and share custom dashboards and reports.
- You can set up closed loops for contacting dissatisfied customers.
- They have specific features for NPS surveys.
- Multilingual surveys are possible
- You can choose where in the world your data are stored.
- They offer additional services if you lack time or experience.
- The value for money is top.
- You can distribute surveys through multiple channels (including email, SMS, QRcode)
- Surveys and emails work great on mobile devices.
- The number of users is unlimited.

Minpunten: The reporting optiosn were limited but as they released a new version that allows you to create custom dashboards and reports with lots of features, I cannot fidn another 'con'.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27/11/2019
Henna E.
UX Research Specialist
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2/4/2020

"Easy to use and great customer service (research team)"

Opmerkingen: Everything has worked as expected - great features, easy to use, easy to find guidance. The customer service of CheckMarket research team has really surprised me positively - They have always responded quickly to my e-mails (we bought some respondents for concept test) and helped me and spare no effort (Thank You [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!).

Pluspunten: It's easy to use and has advanced features. The possibility to update contact lists with additional information was important for us. It's also very easy to find guidance from the webpage about how to use the software, that was also important for us. Pricing is based on number of respondents, not users, and it's very easy to add users - that works well for us. One important thing was also that you can buy respondents globally and full service if needed. These were the reasons we selected CheckMarket and it has been excellent choice!

Minpunten: I don't really have experienced anything negative yet.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2/4/2020
Loekie V.
Marketing Manager
Logistiek en toeleveringsketen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/8/2019

"Easy to use, good insights and good support"

Opmerkingen: We use it for internal and external surveys. I works good and is very flexible.

Pluspunten: The system is flexible and easy to use and the support team is very helpfull

Minpunten: We still need extra tools for reporting, so the output is not always suitable for us and there are limits on the respondents, which is sometimes a problem for us

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/8/2019
Ngoc tho N.
Student
Schoolleiding, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4/3/2020

"First time user satisfaction"

Opmerkingen: I was able to customize my survey on a budget. In future projects, I'm willing to spend more if possible to explore other features.

Pluspunten: The features offer rich opportunities to customizing a survey. The design can also be very neat, minimalist and prevent distractions.

Minpunten: The display logic was the most complicated feature for me that I will need more support on.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4/3/2020