Wat is Resource Guru?

De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen.

Wie gebruikt Resource Guru?

Voor resourcemanagers, projectmanagers, producenten en iedereen die hulpbronnen voor projecten moet plannen.

Resource Guru-video Resource Guru Software - 1 Resource Guru Software - 2 Resource Guru Software - 3 Resource Guru Software - 4 Resource Guru Software - 5

Twijfel je over Resource Guru? Vergelijk met een populair alternatief

Resource Guru

4,6 (423)
Resource Guru
US$ 3,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
93
7
4,7 (423)
4,5 (423)
4,7 (423)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 7,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
20
4,0 (12.728)
4,3 (12.728)
4,2 (12.728)
Waarom krijg ik dit te zien?

Resource Guru alternatieven

Gesponsord
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Verbeter de winstgevendheid van je bedrijf door de kosten van projectresources te verlagen, het gebruik te optimaliseren en pijplijnprojecten te beheren met SAVIOM. Meer informatie over Saviom
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
Modern ERP and financial management platform for marketing and advertising agencies. Trusted by agencies across 30 countries.
eRS biedt configureerbare rapportage over middelenbeheer met planning op basis van slepen en neerzetten, flexibele beheerrapporten en e-mailmeldingen.
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events.
Oplossing voor bureaus die zich bezighouden met reclame, PR, branding/design, marktonderzoek en andere communicatiediensten.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Ontworpen om spreadsheets in realtime te creëren, te wijzigen en te delen. Vooraf ontworpen sjablonen, chatten en opmerkingen zijn beschikbaar.
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar.
Van het plannen van werk tot het leveren ervan, teams gebruiken Toggl Plan om duidelijkheid te creëren, zinvol werk gedaan te krijgen en factureerbare uren te maximaliseren.
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Simpele, krachtige software waarmee dynamische teams zelfverzekerde operationele beslissingen kunnen nemen in al hun teams en binnen hun hele projectportfolio.

Resource Guru reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
66%
4
31%
3
3%
1
0%
Myroslav
Myroslav
Integration Services Manager in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Simple and very easy to use resource scheduling\tracking app.

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Resource Guru is a great resource scheduling application for a simple use cases. It does what it promises perfectly. The UI is very friendly and pleasant - make for a great user experience. I used it to track the tasks for my team for almost a year. I would have kept using it but the company mandated a different tracking system and I had to abandon it. I like that Resource Guru'a focus on their product and customer service. I also appreciated the slow introduction of new features. Overall, very pleasant and satisfactory experience with a great application.

Pluspunten:

- Ease of use - Very pleasant UI - Flexibility

Minpunten:

- Lack of features. The application does the simple scheduling\tracking perfectly though. - Copy\paste of resource tasks was not available at the time

Kt
Operations Director in Australië
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great piece of software

5,0 vorige week Nieuw

Pluspunten:

Really easy to use and UX friendly. Intuitive functionality and transparent scheduling. Constantly updating and developing functions which is great. Great customer service

Minpunten:

No negatives to be honest it’s a better piece of resourcing software than I’ve ever used

Geverifieerde reviewer
Business analyst in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Glorified spreadsheet

1,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Causes more problems than it solves. We used to use a spreadsheet, it was much better than this.

Pluspunten:

Nothing at all. It has no redeeming qualities.

Minpunten:

Allows you to book time without tasks. When asked to change this was told couldn't because some companies want that function, ie it isn't an option as it should be. The drop downs are fiddle and make it easy to select a blank, but doesn't warn you. Can't toggle between scrolling list and typing to search without cl king out of area. You have a set number of hours per day you need to book but it doesn't highlight those that are short- you have to hover to see remaining time but that function doesn't work properly, resulting in multiple clicks to get it to trigger. Colour by project doesn't actually do it, I'm on 6 projects yet only see 2 colours. Can push to calendar but not pull- useless function as meetings are booked in calendar to allow invites, you want guru to pull that data in to autofill. Though it is web based it is impossible to use on a mobile. The popups are always off screen, making it impossible to use - mobile friendly websites have been around for a very long time, lazy to not have it here, particularly as would allow people who are on the road to log their time on he go. Not worth the hassle even if free.

Karla Stephanie
Floor Manager in Filipijnen
Cosmetica, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good Knowledge Base

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I have had a good experience with this so far. Compared to the previous software we've used, this is much better and easier especially for a bigger team.

Pluspunten:

I like how organized this tool can be. For our account, updates are constant and this tool will help us make sure that the team is updated. You can also engage with your team within the card especially if you have any clarifications or questions.

Minpunten:

Knowledge Base Alerts - this part needs improvement. I wish there is a way to notify the team using the knowledge base alerts that would notify them right away instead of checking the "lightning bolt. Changing it to yellow isn't enough. It would be better if there is a sound made to make sure that the team will know that it is a must if you will receive a knowledge alert.

Andrew
Principal Engineer in VK
Olie en energie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Does everything we want

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Very positive

Pluspunten:

A very easy to use and intuitive piece of software. Easy to plan a schedule months in advance and keep on top of near-constant changes that our industry throws at us.

Minpunten:

We don't use the calendar synch as it caused problems I think because we are still running an older version of Outlook. We are in the process of switching to 365 so will try again.