Wat is Bizimply?

Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply.

Wie gebruikt Bizimply?

Restaurants, cafés, koffiebars, broodjeszaken, winkels, bars, clubs, pubs, kiosken, resorts, salons, wellnesscentra, hotels, pensions: elke locatie met personeel op uurbasis dat moet worden beheerd.

Waar kan Bizimply worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Bizimply
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Bizimply

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Ierland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Bizimply
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Bizimply

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Ierland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Bizimply

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5

Vergelijk de kosten van Bizimply met soortgelijke producten

Bizimply

Bizimply

Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
(0)
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
US$ 2,49/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 1,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Bizimply

  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Ponskaart
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Bizimply alternatieven

Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over UniFocus
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie.
Een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 softwares die de cyclus van werknemers omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid.
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.

Bizimply reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
74%
4
21%
3
5%
Elaine
HR Manager in Ierland
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent system for managing labour

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Pluspunten:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Minpunten:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil
Regional Manager in VK
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool for labour tracking!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Pluspunten:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Minpunten:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine
Director in VK
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Very unhappy atm

Pluspunten:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Minpunten:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Gary
Managing Director in VK
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Oversight

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Pluspunten:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Minpunten:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Reactie Bizimply

2 maanden geleden

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Jennifer
Human Resources Generalist in Ierland
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Feedback for HRIS Capabilities

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Pluspunten:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Minpunten:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.