Wat is Bizimply?

Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply.

Wie gebruikt Bizimply?

Restaurants, cafés, koffiebars, broodjeszaken, winkels, bars, clubs, pubs, kiosken, resorts, salons, wellnesscentra, hotels, pensions: elke locatie met personeel op uurbasis dat moet worden beheerd.

Bizimply Software - 1 Bizimply Software - 2 Bizimply Software - 3 Bizimply Software - 4 Bizimply Software - 5

Twijfels over Bizimply?
Vergelijk met een populair alternatief

Bizimply

4,6 (117)
Bizimply
Niet beschikbaar in jouw land
£ 100,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
64
9
4,6 (117)
4,4 (117)
4,7 (117)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
£ 5,00
Gratis versie
Gratis proefversie
67
20
4,4 (349)
4,5 (349)
4,5 (349)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor Bizimply

Access PeopleHR
Functies met hoogste beoordeling
Personeelsplanning
Vaardigheden bijhouden
Vakantie en verlof bijhouden
HRLocker
Functies met hoogste beoordeling
Aanstellen (van personeel)
Beheer van verlofuren
Verlof bijhouden
RotaCloud
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Werknemersdatabase
Advanced Time and Attendance
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Planday
Functies met hoogste beoordeling
Tijd en aanwezigheid
Werknemersdatabase
Werknemersprofielen
Sling
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Waarschuwingen/Meldingen
Cegid Meta4 PeopleNet
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verlofuren
Payrollbeheer
Werknemersdatabase
Microsoft Excel
Functies met hoogste beoordeling
Gegevens importeren en exporteren
Offline toegang
Samenwerkingstools
Sona
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Bizimply reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
69%
4
25%
3
5%
2
1%
Joel
Joel
Marketing Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bizimply -- Road to scheduling and tracking

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Ease of access and managing your employees through the app is one of the best pros of this app.

Minpunten:

Not able to select information on the Bizimply app. For eg: selecting an email or phone number

Martin
Director in VK
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Coming from a managed house background, employee scheduling software which helped us hit our budget was just part of everyday life.When we setup on our own we originally uses spreadsheets for everything. The problem with this is we couldn't see where we were in real time, Bizimply changed all that and has been excellent, It gives me the functionality I had back in my managed house days.

Minpunten:

The only frustration is that originally we were told it integrated with microtill, we later found out that it didn't.

Ronu
Admin in Ierland
Voedselproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

review

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: good

Pluspunten:

totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.

Minpunten:

copying a timing across different shifts

Simone
HR Manager in VK
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A More Professional Approach to Employee Management

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: The system has streamlined our procedures and made the company more professional. Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system. Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Pluspunten:

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours. Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Minpunten:

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

tanvir
store manager in VK
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

make life very easy

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: very good , make life easy.

Pluspunten:

ease of use mobile app and email sent to team when changes are donesharing employees to transfer cost the a crazy good function . no more chasing other sites during payroll

Minpunten:

printing multiple department rota is an issue