Wie gebruikt Bookinglayer?

Aanbieders van ervaringsreizen. Dit platform ondersteunt bedrijven zoals surfkampen, yogaretraites, reisbureaus en hotels met extra activiteiten en diensten.

Wat is Bookinglayer?

Bookinglayer is software voor het beheer van reserveringen en workflows die is ontworpen voor alle bedrijven die activiteiten en accommodatie aanbieden. Verkoop je pakketten online en beheer moeiteloos alle aspecten in detail via je backoffice - allemaal in één systeem.

Via geautomatiseerde e-mails, de dagelijkse sessieplanner, ruimtetoewijzingen, betalingsherinneringen en financiële rapporten neemt Bookinglayer administratieve taken over en helpt het om je bedrijf op een efficiëntere en tijdbesparende manier te beheren.

Bookinglayer - Details

TimTim

http://www.bookinglayer.com

Opgericht in 2013

Bookinglayer - Prijsoverzicht

Bookinglayer vanaf US$ 110,00/maand. Bookinglayer heeft een gratis versie maar biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Bookinglayer.

Beginprijs

US$ 110,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Bookinglayer

Camping software
Assetbeheer
Energierekeningen
In- en uitchecken
Multilocatie
Online reserveren
Sitemaps
Staanplaatsreserveringsbeheer
Vergunningenbeheer
Verhuurbeheer
Verkooppunt
CRM
Catering
Enkelvoudig vastgoed
GDS/OTA-integratie
Geïntegreerde boekhouding
Loyaliteitsprogramma
Marketingautomatisering
Meerdere panden
Onderhoudsbeheer
Online reserveren
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Verlengd verblijf
Voor vakantieverhuur
Aanwezigheidsbeheer
Factureren
Faculteits- en personeelsbeheer
Kalenderbeheer
Klantenbeheer
Medisch beheer
Online registratie
Portal voor ouders
Programmabeheer
Voor zomerkampen
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van gastervaringen
Betalingen verwerken
Communicatie met gasten
Contactenbeheer
Eigenaarsverklaringen
Huishoudbeheer
Leads beheren
Leveranciersbeheer
Provisiebeheer
Reserveringenbeheer
Werkorderbeheer
CRM
Groepsreserveringen
Klantenondersteuning
Notities bij reserveringen
Promotiebeheer
Reserveren van activiteiten
Reservering door derden
Reserveringsbeheer voor kamers
Tariefbeheer
Betalingen verwerken
CRM
Centraal reserveringssysteem
GDS/OTA-integratie
Leveranciersbeheer
Offertebeheer
Package Creation
Prijsbeheer
Promotiebeheer
Reserveren van activiteiten
Reserveringenbeheer
Resourcebeheer
Routes maken
Waiver Management
Websitebeheer
Faciliteitsplanning
Online betalingen
Personeelsbeheer
Voorraadbeheer

Reviews van Bookinglayer

5 van 61 reviews worden weergegeven

In totaal
4.7/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
5/5
Functies
4.6/5
Waar voor je geld
4.8/5

Power tool

Beoordeeld op 1/11/2018
Andrey Y.
General Manager
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The tool is designed to cover the needs of surf camp managers. The tool is still in development, but it does the job pretty well already.

Minpunten: Reports could get better and more structured. Rentals with a barcode scanner solution would be nice. POS integration would be another plus.

Game Changing

Beoordeeld op 4/10/2019
Theresa P.
Owner
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I'm happy that the process to book guests, is seamless and efficient. I appreciate the reports and the emails so that I may implement the best strategy for my business.

Pluspunten: The functionality and applications for my business. By automating so many of the tasks that I had previously been doing myself or having my assistant perform, I have freed up time to focus on other aspects of my business. My developer worked closely with a member of the BL team and was able to get answers to his questions easily and quickly.

Minpunten: A few of the features uses and locations are non-intuitive (to me). Even after several months of using and implementing, I'm not 100% on every functionality that I use. Most, but not all. The help articles are just ok. I don't get my questions answered every time.

Antwoord van de leverancier

van TimTim BV op 9/10/2019

A valid point Theresa. Bookinglayer provides a lot of functionality around booking management and scheduling and it stays a challenge for our dev team to keep things as intuitive as possible. We have planned a number of updates that will improve the overal user experience in the Backoffice and we're playing with the idea to provide more shortcuts in the Backoffice to Knowledge Base-articles.

Great system, great service

Beoordeeld op 4/1/2020
Kevin M.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Excellent. The system works brilliantly & the support team are fantastic

Pluspunten: Bookinglayer are a fairly small company and as such are a great fit for the small surf and hostel businesses that they aim at. You can really tell that they really care. They help every step of the way in setting up your bespoke system, and respond quickly to all enquiries.
The back office is pretty easy to use in order to add new rooms / packages / services.

Minpunten: It could be a little easier to use and make adjustments on one's mobile, but this is a very tiny issue

Great set-up, place for improvememt

Beoordeeld op 7/10/2019
Lisa H.
Bookingsmanager
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Great product, definetly the best we had over the last few years. Perfect for surf Camps, hotels, surfschools etc.

Pluspunten: The front-office looks very professional and is yet easy to use! The menu in the backoffice is very clean and easy to learn how to use. You can choose what function a employee has, so they can’t for example change any settings.

Minpunten: The pricing system is not yet very usefull for some of our products. But together with they development there are possibilities to change this for the future.
There are often updates (visual updates most of the time) that gives us extra work as we just got used to the settings.

Love it!

Beoordeeld op 8/10/2019
Thoams H.
Office Manager / Surf & Sup Coach
Sport, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: amazing!

Pluspunten: Easy to use & the fact that its growing and improving so regularly. You guys have made something that works and that's where most people would stop. but you have been pumping out updates and new features on the reg and thats why I wouldn't change for someone else.

Minpunten: Are some features that havent been available but with support from your team and feedback by us are being worked on or added in the future and that's not a negative at all this above anything is something I'm most stoked about. so that's not too shabby for a con ;)