Wie gebruikt Act!?

Voor MKB-bedrijven die willen groeien, is er Act!, software voor CRM en marketing automation die groei mogelijk maakt. In tegenstelling tot andere aanbiedingen is Act! het enige bewezen platform dat perfect past bij jouw bedrijf.

Wat is Act!?

Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.

Act! - Details

Act!

http://www.act.com

Opgericht in 1987

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Act!-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Act! - prijsoverzicht

Act! heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Act! betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.


Beginprijs

US$ 25,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van Act!

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • A/B-tests
  • Aanpasbare CTA's
  • Analyse/ROI volgen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • Leadscoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentering
  • Social marketing
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoekmachinemarketing

Bekijk de volledige lijst van Marketing automation software

Reviews van Act!

5 van 629 reviews worden weergegeven

In totaal
3,7/5
Gebruiksgemak
3,7/5
Klantenservice
3,4/5
Functies
3,7/5
Waar voor je geld
3,8/5
Thomas O.
Director, Business Development
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/5/2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Opmerkingen: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Pluspunten: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Minpunten: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/5/2018
Paul B.
Managing Director
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/10/2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Opmerkingen: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Pluspunten: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Minpunten: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31/10/2019
Kathryn S.
CEO
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16/8/2020

"I have used this software sice ACT4"

Opmerkingen: Its a Like hate relationship. I use to call it LOVE hate. Its just a LIKE now.

Pluspunten: The heritage base of this software is amazing. Its creators designed it to easily collect contact info was and is still unmatched. They thought of everything 20 years ago. They loved developing this software.
And Then ???

Minpunten: Every company that has owned ACT since Act 6 has treated it like an unwanted child. There is no pride attached to it. If it crashes support will get you and running. But if you run into a glitch in forms or something, your going to have to sail that ocean all alone

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16/8/2020
Bud M.
President
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16/4/2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Opmerkingen: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Pluspunten: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Minpunten: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16/4/2017
Cindy T.
Loan Officer
Financiële dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/7/2020

"This is a great place to start"

Pluspunten: If you're new to using a CRM or want to keep things very simple, this system can't be beat for the money. It does all the basics with ease.

Minpunten: If you want to dig deeper and do email campaigns or capture custom information, this isn't the best system to use. When my company stopped supporting it, I began to have a lot of problems operating the system, and the ACT support team was not very helpful. I spent hours trying to use the system and then had to give us and switch to another one. This happened right after I renewed for another year, and they did not want to refund me.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/7/2020