Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Freshservice?

Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie.

Wie gebruikt Freshservice?

De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.

Waar kan Freshservice worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshservice

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 43 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 11 andere

prijzen van Freshservice

Beginprijs:

€ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Freshservice heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Freshservice betaalde versie vanaf € 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshservice

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 43 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 11 andere

Video's en afbeeldingen van Freshservice

Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshservice-video
Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5

Functies van Freshservice

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Alerts/Escalation
  • Asset Lifecycle Management
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische apparaatherkenning
  • Back-up en herstel
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CMDB
  • Catalog Management
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • IT-assets bijhouden
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Noodherstel
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Orderbeheer
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Real-Time Monitoring
  • Realtime chatten
  • Releasebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wijzigingsplanning
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Freshservice alternatieven

Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Fraaie helpdesk-software, zowel beschikbaar als "SaaS" en "lokaal". Houdt problemen van je klanten bij, integreert volledig met je e-mail.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.

Freshservice reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brad
Brad
Application Support Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Overall SASS for IT

4,0 5 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Maria
Maria
Global Head of Marketing in Oostenrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Solid, Reliable Ticketing Tool for our Marketing Function

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Great ticket-management tool for our Marketing function. 40+ users.

Minpunten:

As an IT-ticketing-borne tool, it does not always cater to the needs of a Marketing team. For more sophisticated Marketing planning, collaboration and reporting, we have now started using Freshservice.

Mikaela
Chapter Management Lead in Zweden
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Pluspunten:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Minpunten:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshservice: Several of our employees had more experience with Fresh than Zendesk. That's why we chose Fresh.

Laura
Marketing y Designer in Spanje
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Freshservice has made managing IT requests a breeze. Highly recommended!

3,0 6 maanden geleden

Pluspunten:

The user-friendly interface and automation features have saved me time and effort.

Minpunten:

I wish the reporting and analytics capabilities were more robust. Some additional customization options would be helpful too.

Destiny
Desktop Support Technician in VS
Bouw, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Most Comprehensible Ticketing System

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: FreshDesk is the first and only ticketing system our company is utilizing and it has made handling user requests so much easier. The workflow feature helps to easily divide tasks between IT staff.

Pluspunten:

Freshservice really streamlines both the end user and IT experience. Even the least advanced users find it easy to submit tickets, and the layout is simple and comprehensible. The leaderboard and achievements features allow IT staff to evenly distribute workload as well as give users an incentive.

Minpunten:

I have no dissatisfaction to report with Freshservice.

Romil
IT Helpdesk in Canada
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great ITSM for Small team

5,0 12 maanden geleden

Pluspunten:

We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.

Minpunten:

So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.

Overwogen alternatieven: JIRA Service Management

Redenen om over te stappen op Freshservice: Easy to work with. There is no complexity compared to Jira.