Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software
Wat is Freshservice?
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie.
Wie gebruikt Freshservice?
De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.
Waar kan Freshservice worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Freshworks
- Gevestigd in San Mateo, VS
- Opgericht in 2011
Ondersteuning voor Freshservice
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
prijzen van Freshservice
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
Freshservice heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Freshservice betaalde versie vanaf € 15,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Freshworks
- Gevestigd in San Mateo, VS
- Opgericht in 2011
Ondersteuning voor Freshservice
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Video's en afbeeldingen van Freshservice






Functies van Freshservice
Freshservice reviews

Great Overall SASS for IT

Solid, Reliable Ticketing Tool for our Marketing Function
Pluspunten:
Great ticket-management tool for our Marketing function. 40+ users.
Minpunten:
As an IT-ticketing-borne tool, it does not always cater to the needs of a Marketing team. For more sophisticated Marketing planning, collaboration and reporting, we have now started using Freshservice.
Freshservice can help you work more efficiently.
Opmerkingen: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.
Pluspunten:
In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.
Minpunten:
Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.
Overwogen alternatieven: Zendesk Suite
Redenen om over te stappen op Freshservice: Several of our employees had more experience with Fresh than Zendesk. That's why we chose Fresh.
Freshservice has made managing IT requests a breeze. Highly recommended!
Pluspunten:
The user-friendly interface and automation features have saved me time and effort.
Minpunten:
I wish the reporting and analytics capabilities were more robust. Some additional customization options would be helpful too.
Most Comprehensible Ticketing System
Opmerkingen: FreshDesk is the first and only ticketing system our company is utilizing and it has made handling user requests so much easier. The workflow feature helps to easily divide tasks between IT staff.
Pluspunten:
Freshservice really streamlines both the end user and IT experience. Even the least advanced users find it easy to submit tickets, and the layout is simple and comprehensible. The leaderboard and achievements features allow IT staff to evenly distribute workload as well as give users an incentive.
Minpunten:
I have no dissatisfaction to report with Freshservice.
Great ITSM for Small team
Pluspunten:
We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.
Minpunten:
So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.
Overwogen alternatieven: JIRA Service Management
Redenen om over te stappen op Freshservice: Easy to work with. There is no complexity compared to Jira.