Wat is Vero Workflows?

Met Vero's berichtenplatform kun je realtime gegevens gebruiken en beheren, zodat je een betere klantervaring kunt creëren. Stuur e-mail en pushmeldingen die de klantenbinding stimuleren en je omzet verhogen.
- Vertrouwd door toonaangevende merken, waaronder Monzo, Unsplash, Helloprint, about.me, Tidal.
- Wereldwijd supportteam biedt 24/7 ondersteuning.
- Onbeperkt aantal berichten vanaf $ 125/maand

Wie gebruikt Vero Workflows?

E-commerce en SaaS-bedrijven

Vero Workflows - Details

Vero

Opgericht in 2012

Vero Workflows - Details

Vero

Opgericht in 2012

Video's en afbeeldingen van Vero Workflows

Vero Workflows Software - 1 - miniatuur
Vero Workflows Software - 2 - miniatuur
Vero Workflows Software - 3 - miniatuur
Vero Workflows Software - 4 - miniatuur
Vero Workflows Software - 5 - miniatuur

Vergelijk de kosten van Vero Workflows met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 20,00/maand
US$ 150,00/maand
US$ 25,00/maand
US$ 10,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Vero Workflows - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Documentatie

Functies van Vero Workflows

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse/ROI volgen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gedragsanalyse
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Websiteanalyse
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van All-in-One Marketing Platform Software

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van mailinglijsten
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Meerdere campagnes
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spamblokkering
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Webformulieren

Bekijk de volledige lijst van Email marketing software

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse/ROI volgen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • Engagement bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Realtime gegevens
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-marketing
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Verkoopanalyse
  • Visuele analyse
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoekmachinemarketing

Bekijk de volledige lijst van Marketing automation software

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Apparaattargeting
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contextgevoelige targeting
  • Conversies bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geolocatie
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Klantensegmenten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Meerdere campagnes
  • Meldingen over vervaltijden en -datums
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Planning van kennisgevingen
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Visuele meldingen
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webmeldingen

Bekijk de volledige lijst van Software voor push-meldingen

Vero Workflows alternatieven

Meer alternatieven voor Vero Workflows

Reviews van Vero Workflows

Lees alle 28 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,7
Functies
3,9
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van score

5
12
4
13
3
3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Nathan F.
Nathan F.
Head of Marketing in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The perfect system to send the right message, at the right time, to the right person.

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: The ability to have granular control on when a customer is sent email communication. It's not based on lists, it's based on their behavior.

Pluspunten:

- Ability to send web, mobile and cloud events to Vero, in order to segment and send emails at a granular level dependant on customer behaviour in our products. Campaign Monitor and Mailchimp do not have this ability. - Integration with Segment and Zapier - Incredible customer support - Built for the technical marketer - Ability to debug in multiple projects - Nominate a static IP provider like SendGrid to maintain IP and domain repuatation

Minpunten:

- Interface can take time to navigate around, list views provide limited information (it's an email system, not a CRM) - Because the system is built around 'what a customer did', segmentation based on 'who the customer is' is more limited (triggers for changes in tags, changes in field properties, when they first started existing etc). - Pre-made email templating is limited, but if you know what you're doing with HTML templates, it is of no impact.

Stephen F.
CTO in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great event based architecture!

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Amazing product, but we struggled to "hand it off" to less technical users

Pluspunten:

My favorite part about Vero is how flexible it is for developers. You simply send up events, and Vero basically takes care of the rest!

Minpunten:

We wanted to "hand off" managing Vero to some folks who were not developers, but that effort unfortunately did not succeed. We want to allow our clients to customize our templates too, but there isn't any sane way to let our customers do that without us having to do it for them.

James M.
James M.
User Experience Design Expert (UXE) in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Compare your automation needs with Vero's capabilities to see if it is a match for you

3 4 jaar geleden

Pluspunten:

Compared against competing marketing automation tools, you will likely find Vero to be among the most affordable which often raises the question... why? Vero is a simple interface in which it is clear that UI is not at the top of the to-do list. That is not intended as an insult because you can easily navigate and find what you need, but it is not intended to visually wow. Vero works great for simple MA campaigns that do not require branching logic as you proceed through the campaign. If mid-campaign segmentation and targeting is in your campaign goals, Vero may not be the solution you are seeking.

Minpunten:

The platform's design leave something to be desired visually but it does not affect Vero's functionality. Campaign segmentation especially mid-campaign is lackluster and does not empower you to build complex or detailed campaigns. Your developer will need to connect and integrate many items prior to your marketing automation team being able to really get in and explore Vero so it requires a time investment prior to really knowing how well the solution might work for your needs.

Piotr M.
Product Manager in Polen
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great balance

4 2 jaar geleden

Pluspunten:

- ease of use - simple features, but right for our needs: event based campaign triggers, localisation, segments - good customer support

Minpunten:

- slow and sometime unintuitive interface - although it is constantly improving

Anna H.
Anna H.
Marketing Operations Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Data Driven Marketing Automation Platform

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: I cannot praise Vero’s customer support enough. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic to work with and have great solutions for my team very quickly. I like the flexibility of Vero where we can do data focused marketing. It is challenging working with a platform with minimal users so you cannot collaborate or find resources, but Vero’s customer-centric approach makes for quick answers.

Pluspunten:

This is by far the best customer success team I’ve worked with in email marketing. Not only do they respond within the hour, but they have a solution to my problem within the day. The software allows for great customization by letting more complex data flow from our data warehouse into the MAP. The API is an integral part of their product offering and the emphasis on event-driven email workflows means that ignoring it is missing a lot of the value. Because of this, leads will be able to receive the respective emails that are more focused on where they are in the buying funnel based on actions that they take. The workflows and behavior generated automatic emails have a great UI, making it very easy to see which emails contacts could be sent. I also really love having different environments to do email testing/building without “dirtying up” my actual sending environment. This is the only MAP I’ve seen that does this and it makes implementation and building out campaigns so much nicer.

Minpunten:

The software itself is more technical than others where it might not be user friendly to the general marketer. Unless your team has experience working with code and data management, you may need to partner with a technical person at your company (if you do, that is a pro given the technical freedom you have). The way staging and production environments are setup could be better. It works pretty well, but data mapping between the different environments is a bit tricky. For example, you aren’t able to delete properties and properties don’t auto-create across and environments or data doesn’t sync between the different properties to the respective contact.