Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is PandaDoc?

PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen, offertes en contracten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie en 24/7 live ondersteuning. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en ziet een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die documentwerkstromen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen!

Wie gebruikt PandaDoc?

PandaDoc is er voor middelgrote tot grote organisaties. Wij helpen verkoop-, marketing-, CS- en HR-teams om voorstellen, offertes en contracten beter te beheren.

Waar kan PandaDoc worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • PandaDoc
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor PandaDoc

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Britse Maagdeneilanden en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools en nog 2 andere

prijzen van PandaDoc

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

PandaDoc heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. PandaDoc betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • PandaDoc
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor PandaDoc

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Britse Maagdeneilanden en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van PandaDoc

PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
PandaDoc-video
PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5

Functies van PandaDoc

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsopslag
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Compliance bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online facturering
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

PandaDoc alternatieven

DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
Oneflow transformeert het verouderde contractproces in een prachtig verbonden digitale ervaring voor, tijdens en na ondertekening.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
SignNow is een bekroonde oplossing voor e-handtekeningen die door miljoenen mensen wordt gebruikt om documenten op elk apparaat elektronisch te ondertekenen, verzenden en beheren.
Meer dan 500.000 mensen in 112 landen gebruiken Formstack om repetitieve bedrijfsprocessen te automatiseren en informatie efficiënter te beheren.
QuoteWerks is een gebruiksvriendelijke oplossing voor offertes en voorstellen waarmee bedrijven van elke omvang hun verkoopproces kunnen stroomlijnen.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Onderteken, verzend en beheer documenten elektronisch met behulp van de software voor digitale ondertekening met uitgebreide functies en integratie van Zoho-apps. Meer informatie over Zoho Sign

PandaDoc reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Dave
Director
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best Document Creation, Management & Signing Tool out there.

4,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Yasith
Yasith
CEO in Sri Lanka
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best online platform for certified documents

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I've liked using Pandadoc. It's really easy to use and easy for others as well. The templates and the user experience is what stands out for me

Pluspunten:

The default templates were really helpful to get started with certain documents The UI UX is really good Sharing with others is easy as well

Minpunten:

I feel they could offer better pricing They are also not utilizing AI much where they could have made a good impact because most documents can be generated with few inputs.

Overwogen alternatieven: DocuSign

Redenen om over te stappen op PandaDoc: DocuSign felt expensive and did not have templates that we wanted to use. I felt the Pandadoc user experience is better as well.

Atour
Analyst in VS
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

It seems that there is outstanding involvement and eagerness to collaborate with clients.

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: We streamlined the user experience and expedited our document signing procedure by using this tool.

Pluspunten:

With the tool, I can easily create contracts and proposals that are consistent with our company's image. It also looks highly professional without having to pay a steep fee to have someone else handle it for me.

Minpunten:

PandaDoc does a lot of things really well, therefore it's difficult to criticize it. It's not always a PandaDoc problem when consumers experience difficulties opening documents.

Overwogen alternatieven: Adobe Acrobat Sign

Redenen om voor PandaDoc te kiezen: When creating proposals, there are a few UI bugs.

Overgestapt van: Proposify

Redenen om over te stappen op PandaDoc: More capability is available in PandaDoc's premium versions.

Elaine
Director of Information Technology in VS
Maatschappelijk werk, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Does the job but improvements needed

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Pluspunten:

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Minpunten:

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

John
General Manager in VK
Visserij, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Fantastic solution for digitizing your signed documents

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We've been using Pandadoc for about two years, and it's been a fantastic tool for managing our e-sign docs on the cloud. We usually get about a few dozen docs signed every month and it was priced a lot better for that scale. It's also pretty easy to set up and maintain, and rarely causes issues where we have to intervene manually. All in all, I strongly recommend Pandadoc, especially if you're still on paper docs.

Pluspunten:

I like how easy it is to get it up and running. We used the document scanning a lot in the beginning to move our standard agreements to the system, and that saved us tons of time from having to draw everything up from scratch. But the template library is also a great addition to save time when you have to create a doc on the system.

Minpunten:

I'd love to have the personalization tokens improved, like having the ability to automatically enter names and titles etc., based on the information of each contact.

Overwogen alternatieven: DocuSign en SignFree

Redenen om over te stappen op PandaDoc: Pandadoc looked a lot more professional compared to some of the alternatives we evaluated, but it was still priced low enough where we didn't have to go over budget to get all the additional advanced features.

Craig
Owner in VS
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

PandaDoc Provides Certified E-Signatures

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, PandaDoc is great for our purposes of getting e-signatures in a secure environment along with a certified copy of the transaction

Pluspunten:

1. Easy to set up and use 2. Audit trail is automatically created 3. Documents go to each person in order automatically

Minpunten:

Not many downsides here - the only issue I have (and it is personally) with the free version you cannot attach multiple files - so I am either forced to combine my documents or send 2 or more separate mails