Wie gebruikt Userlike?

Online winkels, softwareleveranciers, online serviceproviders (bijvoorbeeld financieel). Livechat werkt uitstekend voor alle online bedrijven die via hun website complexe producten of diensten verkopen.

Wat is Userlike?

Userlike combineert websitechat met mobiele berichten.

Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers.

Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.

Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.

Userlike - Details

Userlike

http://www.userlike.com

Opgericht in 2011

Userlike - Prijsoverzicht

Userlike heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Userlike betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.

Userlike-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 29,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Userlike

  • Afspraakplanning
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mail automatisering
  • Groepsberichten
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Mobiele berichtgeving
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Productaanbevelingen
  • Videochat

Bekijk de volledige lijst van Conversationele marketing software

  • Afdrukbeheer
  • Batchcommunicatie
  • Chatten / messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • E-maildistributie
  • Interactieve inhoud
  • On-demand communicatie
  • Personalisatie
  • Sjabloonbeheer
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer communication management software

  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer engagement software

  • Analyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Dashboard
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback

Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Live chat software

  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken

Bekijk de volledige lijst van Online CRM-systemen

Userlike alternatieven

Meer alternatieven voor Userlike

Reviews van Userlike

5 van 633 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,4/5
Coty T.
CEO
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/9/2019

"Absolutely wonderful!"

Opmerkingen: Overall, Userlike has helped us grow as a business by creating a customer relation with each and every customer to help make them feel twice as special as we ever could!

Pluspunten: Userlike is an awesome chat platform! We have started using this after transferring from a different live chat platform that had little to no features. Userlike gives us the options to live chat on Messenger, Whatsapp, and so many more! Userlike also helps build customer relationships by helping remember previous customers and conversations!

Minpunten: There hasn't been one feature that I have not liked by using this platform. Everything has been absolutely wonderful!

Antwoord van de leverancier

van Userlike op 16/9/2019

Thanks for your review! We're happy to hear that you're enjoying Userlike.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12/9/2019
Kevin R.
Franchise Marketing Manager/PR Coordinator
Bouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 23/2/2017

"Hard To Pass Up On"

Opmerkingen: Userlike has a lot of "likeable" attributes. The first most likeable feature is the amount of features for the monthly cost. Unlike other SaaS apps and programs, Userlike has a very generous user allotment and feature set for the price. As the marketing manager of our company, I use many of the features to gauge the effectiveness of chats, wordsmith chat scripts, push pages, set topics, and have a very transparent view of chats. The biggest initial draw of Userlike, for me, was the ability to white label the chat window, customize the appearance, preset chat scripts, tie it into Google Analytics, and have an offline chat feature. Overall, Userlike is the best solution for us.

Pluspunten: Features are the biggest pros with Userlike. Here is the list of features we use on a daily basis. • Offline Chat Message
• Pre-set Scripted Chats
• Google Analytics Connection - Set Up Goals
• Custom Appearance
• White Label Chat
• No Per Operator Cost
• Chat Monitoring

Minpunten: The only cons I have with Userlike are minor but sometimes can be the more annoying parts of the software. The biggest con is support. Because the service is hosted in Germany, there is never anyone online to answer some of the simplest questions. Getting the answers requires waiting until the next day or persevering through countless web searches to find a solution. Two other cons are the ability to make changes. Recently we enacted the registration chat, however if you have proactive also enabled, the proactive skips registration. After talking with support, they were going to suggest it to their development team. That doesn't instill a lot of confidence like a voted feature list would. The other con is the recent reduction to chat window appearance. Before the recent update, the chat window could be more controlled in size, color, and a lot other appearance features. Now, an occasional customer cannot chat with us because the window is too large for their screen and they can't close it, forcing them to leave our site.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 23/2/2017
Bruna P.
Redatora
Publiceren, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/8/2020

"Userlike tep"

Opmerkingen: No geral minha experiencia e boa, acho que podemos melhorar muito ainda mas estamos no caminho certo

Pluspunten: Posso me conectar com outras pessoas do mundo o tempo todo com um único aplicativo rápido, ágil e leve.

Minpunten: Tem suas dificuldades uma interface um pouco poluída temos também alguns bugs que precisam ser corrigidos.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/8/2020
Geverifieerde reviewer
President/CEO
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/3/2018

"Chat with your site visitors"

Pluspunten: It was easy to set-up on our website as there is a WordPress plugin available in the repository, and the chat window gave good information.

Minpunten: The mantra of "Decisions not options" for software development has not made it yet to UserLike team. The number of decisions you need to make before you can set-up your chat successfully is to high to get to 'instant gratification'. What made it very awkward was that you as a support rep actually have to physically be logged in on the UserLike website to be able to be 'available' for a chat and respond to chats. A browser extension for Firefox or Chrome would take care of that issue. We would have wanted a few more settings available on our site to modify, and stay on our site. We opted for a on-site installation of another system at the end.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25/3/2018
Geverifieerde reviewer
Casting
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/6/2020

"Easy to use solution"

Opmerkingen: We did end up finding a more affordable option for our company, but would still recommend Userlike to others. We are a small business and found that the people who visited our website were rarely utilizing it, so we had to find a more affordable option.

Pluspunten: It was easy to integrate Userlike onto our website, which I build and run myself. The tutorials were terrific and made setting up a breeze.

Minpunten: I wish that the free trial offered more customization options, but understand that they need to make money, and operate on a tier, so we did have to upgrade in order to get what we were looking for.

Antwoord van de leverancier

van Userlike op 1/7/2020

Hi there,

Thanks for taking the time to leave a review. We wish you all the success in the future.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/6/2020