Wie gebruikt Aynax?

Small business owners, small office home office, professional service providers, freelancers, consultants, small manufacturers, retail businesses, independent contractors, independent service techs.

Wat is Aynax?

Easy-to-use accounting software with a focus on professional looking invoices for small businesses. Easily create, track and send invoices. Integration with PayPal will make sure you have the money in your account in no time! Status tracking of your invoices has never been easier; Aynax notifies you the moment your customer views the invoice. Other modules available: Estimates, Quotes, Purchase Orders, Inventory, Bids, Receipts, Credit Notes, Retainers, Business Website and more.

Aynax - Details

Aynax

http://www.aynax.com

Opgericht in 2011

Aynax - Prijsoverzicht

Aynax heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Aynax betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Beginprijs

US$ 15,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Niet aangeboden

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Aynax

Debiteurenbeheer software
Cheques verwerken
Debiteurengrootboek
Factureren
Gedeeltelijke betalingen
Klantenverhalen
Online betalingsverwerking
Terugkerende facturering
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Verwerking van ACH-betalingen
Verwerking van overbetaling
Verzamelingenbeheer
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering

Reviews van Aynax

5 van 6 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
3,8/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
4,2/5
Victoria S.
Manager
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/9/2017

"Seriously this is the greatest software to create invoices"

Opmerkingen: love the ease of being able to type out and print an invoice for a customer with zero hassle. Love the paid feature

Pluspunten: This softwares invoices are clean and look amazing. The accounting is easy. I love using this. They dont rip you off and the invoices print out awesome. When someone pays in full it says paid on the invoice so you dont have to use a dumb stamp or anything.

Minpunten: I wish they would further create software to run an entire business such as apartment management software. Something similiar to landlord tracks or yardi but more simplified and better daily management of the complex. I know there are a lot of businesses but this would help me a ton

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19/9/2017
Breanna E.
Co Owner operator
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15/12/2019

"Great features and easy to use "

Opmerkingen: It really makes my job easier as the one who is in charge of the financial side of our business. I can easily make itemized quotes to send customers as well as bill them. When tax time comes around, aynax makes my job so much easier. I can pull up any expense information or the total we made for the year and use that on the tax returns. I absolutely love how we can add our business logo to anything we send to our clients as well as our contact info.

Pluspunten: I love how it keeps track of all business expenses, payments, and even shows late payments and if clients are viewing the invoice. You can send invoices and quotes via email or print them off. You can easily add your business logo to the invoices and customize it. The invoice totals up the amount at the end so you don’t have to! You can even go in and see how much you made within a certain time frame. You can use this program on your phone or computer!

Minpunten: Can’t really say anything negative about it. It makes my business easier

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15/12/2019
Timurlan A.
COO
Commercieel vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/4/2020

"The Aynax team is not working on the product"

Opmerkingen: not good

Pluspunten: ease of use, good interface, easy set up

Minpunten: very expensive, customer support is slow, functionality is not good

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/4/2020
Mary grace J.
business owner
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/7/2018

"its good i love it, maybe they can make the settings and feature more easier to navigate. good job"

Pluspunten: it stores all.the invoices and it tells you if the invoice is read by the customer. it can make the estimate to a invoice and it stores the names of clients. it has features that is helpful for small business owners. and its affordable

Minpunten: navigating some features its hidden and it should be on the home page. its does not say if the credit card is free or includes on the subcription of the services. i think.thats all.i know.but evrything is.very good.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/7/2018
Jessica R.
Property Manager
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/10/2018

"Invoice Creating "

Opmerkingen: I used this mostly for sending invoices to vendors. It was easy to keep track and request payment with options.

Pluspunten: Straight forward, easy to use, easy to send to vendors for payment

Minpunten: I like most things about this software. It is a bit confusing on where to click to refer back to an invoice.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8/10/2018