Wie gebruikt BugHerd?

BugHerd is ontworpen voor mensen die het web bouwen.

Wat is BugHerd?

BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites.
Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten direct op een pagina te volgen.
Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren.

De browserextensie en zijbalk van BugHerd verzendt volledige en contextuele informatie van de feedback of ingediende bug (inclusief schermopnames, browser, OS- en CSS-selectorgegevens) die volledig kan worden beheerd via het kanban-bord voor project- en taakbeheer.

BugHerd - Details

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Opgericht in 2010

BugHerd - Prijsoverzicht

BugHerd heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. BugHerd betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

BugHerd-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 39,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Niet aangeboden

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van BugHerd

  • Audittrail
  • Backlog-beheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Bug tracking software

  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Taakmanagement software

BugHerd alternatieven

Meer alternatieven voor BugHerd

Reviews van BugHerd

5 van 36 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/2/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Opmerkingen: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Pluspunten: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Minpunten: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Antwoord van de leverancier

van Splitrock Studio op 14/2/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7/2/2020
Christian T.
Director
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/4/2020

"Simplify issues management and communications"

Opmerkingen: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Pluspunten: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Minpunten: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Antwoord van de leverancier

van Splitrock Studio op 29/4/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24/4/2020
Dealdiane D.
Mr
Grafisch ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 5/5/2018

"Great for client and QA collaboration"

Pluspunten: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Minpunten: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 5/5/2018
Chuck S.
Visual Design lead
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/6/2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does."

Opmerkingen: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Pluspunten: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Minpunten: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Antwoord van de leverancier

van Splitrock Studio op 16/6/2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11/6/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/4/2020

"Our clients LOVE it"

Pluspunten: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Minpunten: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Antwoord van de leverancier

van Splitrock Studio op 29/4/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23/4/2020