Wat is Jobber?

Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.

Wie gebruikt Jobber?

Jobber is perfect voor gevestigde en groeiende bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Waar kan Jobber worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Jobber Software
  • Gevestigd in Edmonton, Canada
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Jobber

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Jobber Software
  • Gevestigd in Edmonton, Canada
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Jobber

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Jobber

Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Jobber-video
Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5

Vergelijk de kosten van Jobber met soortgelijke producten

US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 149,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Jobber

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • For Plumbing Industry
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Leads beheren
  • Locatie bijhouden
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor boomspecialisten
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor gazononderhoud
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor slotenmakers
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Woning
  • Woninginspecties
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Jobber alternatieven

ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Mobielvriendelijke oplossing die robuuste dispatching, facturering, klanttracering, het volgen van technici, facturering en boekhouding biedt.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
Creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems for field service businesses.
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Jobber reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rufus
Rufus
Owner-operator
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Should have switched sooner!

4,0 vorig jaar
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Paul
Paul
Top Decision Maker! in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent company and excellent product

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Makes things work so much better for us! There are small issues but we work through them. Nothing is perfect and for the price point this is phenomenally the best on the market.

Pluspunten:

Absolutely great system and easily adaptable to service companies. They are constantly adding features and functions and I hate to give only 4 stars on that but there are a few things that we would like to have but it doesn't incorporate. They are ALWAYS open to listening and I have actually had some of my ideas incorporated into the program. If I could give 10 stars on the customer service and value for the money I absolutely would. It is a simple program to use once you play with it for a bit. They are always updating which is awesome always new functionality available!

Minpunten:

I don't like the fact that Visits and Jobs are treated separately with no way to combine them. I wish that you could set this up and for us, just delete the visit altogether because for us a Job is a Visit. They are always 1 to 1 ratio for us. It makes some of the scheduling frustrating because you can schedule a job but not have a visit scheduled. I can completely see how other companies need the ability for multiple visits on 1 job though. Would like to see compulsory custom fields so you don't forget to fill out important data on quotes or invoices. This is a big one, if you don't use the Stripe Jobber Payments then you cannot post a refund to a clients account. You basically have to do a work around and then post a negative invoice. It is very frustrating for a basic accounting function. We often have customers place deposits or pay in advance and they don't use their full deposit for our service. We have to issue a refund and it is a real pain to do.

Rich
Executive Director/Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Overwogen alternatieven:

Jobber - MY Business OSS

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.

Pluspunten:

Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.

Minpunten:

Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.

Reactie Jobber Software

2 jaar geleden

Hi Rich, thanks so much for your review. We're glad things are going well overall, and have noted your feedback for more advanced reporting. We're always looking at providing better business insights to our customers, so if you have additional info you'd like to share with us don't hesitate to reach out to our Success Team and we can collect that for our Product Team. Cheers!

Michael
Owner in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A CRM built for the needs of home services!

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall Jobber is very good. The customer support is friendly and knowledgeable but obviously lack any real input from customers to the devs.
For the most part, they have wrapped up almost everything, but there are a few rough edges that need to be addressed. That said, I have not found a better CRM for home services.

Pluspunten:

Quotes are easy Collect a deposit Keep cards on file Ease of Scheduling Good mobile app

Minpunten:

Unable to give partial returns through Jobber Payments Need more environmental variables Better API More triggers in Zapier Native texting is lacking in so many ways. Maybe instead of trying to reinvent the wheel, you could partner with a texting/phone/review product like Emitrr.

Reactie Jobber Software

2 maanden geleden

Hi Michael, thanks for your review! If there is anything we can do to improve your experience feel free to get in touch with our success team at 1-888-721-1115 Option 2, [email protected], or by live chat.

Matt
Owner in VS
Bouw, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Can Not Download Your Notes When You Leave Jobber

1,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Very bad. No customer service. Reps hang up on you.

Pluspunten:

Nothing..... Slow, Tech behind the program is flawed. They only update the expensive plan.

Minpunten:

I am leaving jobber after 2 years. You have to go in to each note to copy and paste it manually if you want to save your notes,

Reactie Jobber Software

vorige maand

Hi Matt, We're sorry to hear that you've had a frustrating experience with Jobber. If we can provide any additional feedback or assistance, please get in touch by email at [email protected], live chat, or phone at 1-888-721-1115 Option 2. Thanks for taking the time to leave us a review.

Troy
Owner in VS
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Jobber fits most needs for service/field type scheduling work

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Great experience and would recommend it for most companies who utilize field/service type staff that requires trips to properties. Very easy to use for office staff and mostly easy to use for field staff.

Pluspunten:

- Easy to deploy - Syncs with Quickbooks - Many views to view work with filtering options - Ability to limit worker's capabilities - Ability to allow customers to request work - Ability to send quotes/invoices (though we used QB for this) - Scheduling was a breeze

Minpunten:

- Phone app was not as intuitive as I liked from a UX/UI standpoint, but we overcame that hurdle - Recurring jobs can be difficult to delete and when you have many it can cause more harm than good. It is built more for one-off jobs currently in my opinion.

Reactie Jobber Software

3 maanden geleden

Hi Troy! Thank you very much for taking the time to send us a review. We are very happy to hear that Jobber is meeting your business needs. We would also love to hear more about how we could improve Jobber's UX/UI, so please feel free to reach out to our Support team at 1-888-721-1115 opt 2, [email protected] or via our live chat.